Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים!

בצער רב נפרד מהמרצדס CLA 200 שלי ששירתה אותי נאמנה במשך כמעט שנה, והמתנתי לה כשלושה חודשים בהזמנה כזכור לי, בעקבות התקדמות לגי'פ שעכשיו ידי משגת מלקנות למזלי =).

 

קצת נתונים יבשים על הכלה:

מדובר בMercedes Benz CLA 200 שעלתה לכביש במרץ 2015 (בת כ10 חודשים).

ק''מ:25000 והיא לאחר טיפול במוסך המרכזי.

יד:00 כמובן אני הוצאתי אותה מהחברה.

אבזור:ברכב קיימת רמת אבזור URBAN פלוס שהיא שונה במקצת מרוב הCLA שהגיעו לפני על הכביש וכולל:

-גג שחור פנורמי ונפתח עד הסוף.

-גא'נט 18 מקורי של מרצדס שנועל רביעיית צמיגי ראן פלאט של בריגסטון מהסוג הכי טוב שיש.

-לרכב מערכת חנייה אקטיבית-Active parking של מרצדס,מאוד שימושי לחניות בת''א ומקומות צרים ובינינו לנשים שמסתבכות, המערכת מדויקת להפליא ומזהה חנייה גם באנך וגם במאוזן וחונה את הרכב ללא התערבות הנהג!.

-חיישנים קדימה ואחורה עם תצוגה ויזואלית בפנים האוטו עד לרמת הס''מ.

-תאורת אוירה 12 צבעים ברכב! בשליטת הנהג.

-מערכת איכותית-ושליטה מלאה מגלגל ההגה כולל אפשרות לתפעול ידני.

-תאורת BI-Xenon .

-חלונות שחורים בכל הרכב.

-ריפוד פנים עור בצבע קרם וגימור קרבון! בדיפונים.

-ברכב כחלק מאבזור בטיחות מותקן ראדר מובייל איי למניעת תאונות והתנגשויות, ומקרבה מסוימות מעל 20 קמ''ש כבר בולם את הרכב עצמאית ונותן עד 60% תגבור בבלימה.

-מספר רכב יפה מוזמן למי שמעניין אותו ;-)

-מי שמכיר אותי יודע שאני פדנט עם הרכבים שלי, לרכב אין כל שריטה,נשטף ידנית אחת לשבוע, ונשמר ברמה של חדש. מוכן להתחייב על הכל בבדיקה, מה גם שהרכב עדיין באחריות יצרן.

 

רכב מהמם ומדהים לכל הדעות, מושך את העין ויפה, נוח ומגיע עם כל פיצ'ר טכנולוגי אפשרי ושימושי לנהג ונמכר שוב בצער רב.

 

מחירון לוי יצחק משוקלל קובע 244.000 אש''ח, הרכב הוא 60 אש''ח באותו אבזור פחות מחדש בחברה.

אדרוש מחירון ואני גמיש קצת למי שרציני ויגיע לראות את הרכב, המודעה לא מיועדת לסוחרים.

 

טלפון-0547485386-שגיב אם לא עונה שלחו ווצאפ ואחזור אליכם =).

IMG_0641.JPGIMG_0625.jpgIMG_1396.jpg

תודה רבה ויום טוב.

עריכה אחרונה על ידי Japanese Engine

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...