Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ברשותי סיאט איביזה חדשה 1.0TSI והיא מגיעה עם מערכת מולטימדיה צנועה בגודל 5.5" אם אני לא טועה.

המערכת דיי טובה ומעניקה סאונד איכותי אבל אין הרבה אופציות ואפשרויות כמו GPS.

הבעיה היא כשאני מחבר את האייפון (5) שלי לUSB של הרכב המערכת מודיעה שהיא לא מזהה את המכשיר וניסיתי את זה עם כבל שונה וגם עם אייפון 6 אך אותה תוצאה.

כמו כן גם השליטה הקולית מההגה לא עובדת בעקבות זאת ואין לי מושג למה זה ככה,האם ידוע על תקלה כזאת או שעליי לפנות לצ'מפיון לוודא את זה?

פורסם
בעיה זהה בפולו 2015. מערכת composition colour.

העברתי שעות בנסיון לחפש מידע אך ללא הועיל..

 

אשמח לעזרה.

 

נראה לי שאפנה לנציג של צ'מפיון שמסר לי את הרכב,אולי אצלהם הפתרון או שאין פתרון...

פורסם

בפולו זה מופיע בתפריט אבל חסום אם אינני טועה (כמו בגולף ובפאסאט).

בסיאט הם מצהירים שבחלק מרמות הגימור זה קיים אבל באתר שלהם ראיתי רק בלאוןFr ככה שזה לא כזה ברור.

מה שמפתיע אותי שבפירסומים לפני שהאיביזה הגיעה הכילו מידע על ה-full link.

פורסם

השבוע קיבלתי סיאט לאון קופרה חדשה,

המערכת בוודאות תומכת באופציה של full link זה מופיע בקטלוג של הרכב.

בעת המסירה הוסבר לי על מערכות הרכב ולא הוזכר נושא ה full link.

כששאלתי לגבי זה נאמר לי שבארץ כל הנושא לא חוקי וזה חסום.

מישהו מכיר דרך לפתוח את האופציה?

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם

על פניו אם זה מופיע בקטלוג כאופציה שמישה, לדעתי צריכים לפתוח לך את זה. בלי קשר, זה לא נכון שזה לא חוקי - יש בסקודות החדשות וגם בלא מעט מכוניות מתחרות. מה שלא חוקי עקב חוסר בתקינה אלה מערכות עם wifi. אני הייתי מסתכלת בהזמנה. אם רשום full link הייתי פונה לשירות לקוחות ומתעקשת שיפתחו.

פורסם
מדובר במערכת שונה מהcomposition colour... למיטב ידיעתי אין אפשרות כזאת במערכת הנ"ל.

 

בקומפוזישן קולור לא קיים, בקומפוזישן מדיה קיים וחסום.

×
×
  • תוכן חדש...