Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך קצת עזרה

יש לי פיזו 306 XSI 99 ויש לי בעיה כזו...

לפני קצת פחות מחודש נדלקה לי נורה של חיווי עצמי של המנוע נורה כתומנ כזו עם האות K

זה היה מלווה גם בירידה ועלייה של הטורים בסרק ולפעמים גם היה נכבה וגם באמצע נסיעה בהילוכים נמוכים הרגשתי שהאוטו מגמגם וכאילו שהו א לא מקבל דלק

הלכתי למוסך עשו לי בדיקת דיאגנוסטיקה ואמרו לי שזהו החיישן למדה החליפו והמשיך אמרתי להם שהממיר שלי ממש גמור וכולו רופף מבפנים אז הם אמרו לי שזאת הבעיה והפליטת שלש הגזים לא נפלטת כמו שצריך

הורדתי את הממיר ושמתי במקומו דמה מין דוד מעבר קטן כזה היה לי שלושה שבועות שקט וחשבתי שהבעיה נפטרה באל היא חזרה לי בידיוק אותו דבר

לפי מה שקראתי בפורום זה יכול להיות גם מנוע צעדים אבל לא נראה לי מפני שזה קורה לי גם בנסיעה. הנורה אומרת בעיה במערכת הזרקה הצתה וממיר קטליטי.

הצינורות דלק שלי ממש לפני הווסת הכיסוי שלהם כבר גמור ואם אני מזיז אחד מהם שהאוטו מונע הוא מתחיל להשפריץ קצת דלק.

כרגע אלו הממצאים רציתי לדעת מה אני יכול לעשות במקום לרוץ למוסכים ולשפוך כסף

 

תודה מראש

פורסם

ברמת העקרון - ישנה בעיה כלשהי.

אפילו אם היא אינה בעייתית וניתן לפתורה בכמה רגעים, על מנת למחוק את נורית החיווי המעצבנת אתה חייב לגשת למוסך.

 

לתשומת ליבך!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

×
×
  • תוכן חדש...