Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע בלובינסקי citroen c4 ב30 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרוב התלהבות אתם מתעלמים מהמשפט הראשון בהודעה שלי:

 

 

כתוב שם: "לא חף מבעיות".

 

מתעלמים גם ממהשך: "על מנת שיחזיק צריך לקיים א-ב-ג".

 

אפשר להוסיף - אם לא תקיים - סיכוי טוב שלא יחזיק.

 

 

לא כתוב "מצויין - סופר אמין - בלי תקלות.

 

תשתדלו להיות עניניים.

 

אגב, במבחן סיבולת שנערך לגירים האלו באחד המגזינום בחו"ל - אפליקציה של רנו ושל פיז'ו, נסיעת קריעה הכי חזקה שיש, האצות מהמקום למהירות סופית בפול גז 1000 פעם וכו' - שני הגירים החזיקו פחות מ 30.000 ק"מ.

 

 

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקי - האם מבצעים גם החלפות של הפילטר ברכב הזה?

מה השמן המקורי?

 

ובאשר למערכת הקירור, פרט לנוזל קירור (שהוראות היצרן הן רק לבדוק ph אחרי 4 שנים) מה עוד ניתן לעשות?

פורסם

לא מחליפים פילטר, על מנת להחליף פילטר צריך לפרק את הגיר לגורמים.

 

 

לגבי נוזל קירור זה רק שימוש במקורי + אפשרי החלפה כל 5 שנים (היצרן אומר 10).

 

 

פורסם
מישהו היה בלובינסקי ? ראה רכבים של המבצע?

 

הייתי בגלילות ביום שישי בעניין אחר, לא ראיתי את הרכבים אבל היו המווווון אנשים במתחם של לובינסקי, היה נראה שאנשים ממתינים בחוץ כי לא היה מקום לכולם במשרדים. (כמעט בכל החברות היה תור כלשהו כדי להגיע לנציג, אבל בלובינסקי נראה שהתור נגמר בחוץ)

 

דרך אגב - כמו שכתבתי קודם - המבצע הזה נראה כל כך מפתה לאנשים שלא מבינים, וחושבים שלא יוציאו שקל על תחזוקה ותיקונים בשנתיים כי הרי יש אחריות וטיפולים- עד כדי כך שחבר שמחפש רכב קטן ובתקציב יותר נמוך - רצה לקנות במבצע הזה. עד שהוא קרא את החוזה - אז יצא לו כל החשק.

פורסם

זהו כוחו של הפרסום..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אגב, במבחן סיבולת שנערך לגירים האלו באחד המגזינום בחו"ל - אפליקציה של רנו ושל פיז'ו, נסיעת קריעה הכי חזקה שיש, האצות מהמקום למהירות סופית בפול גז 1000 פעם וכו' - שני הגירים החזיקו פחות מ 30.000 ק"מ.

 

מעניין. ידוע לך אם יש פרסום לגבי מבחנים כאלה לגירים הנפוצים הנמכרים ברכבים חדשים כיום?

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

מחזק את דברי בוקי, ומבקש לאזכר כמה דברים חשובים לגבי הגיר הזה:

 

הוא מאוד מתוחכם, ובזכות זה תורם משמעותית לחיסכון בצריכת הדלק ולהקטנה משמעותית בבלאי של הבלמים (הוא מוריד הילוכים תוך כדי בלימה).

 

היום כבר יודעים שתקלה בגיר שטופל נכון (לא קרעו אותו, והחליפו שמן) אינה כרוכה בעלות גבוהה.

 

ותקלה יותר גדולה אפשר ל"תקן" בעלות לא נוראית של פחות מ 3,000 ש"ח (החלפה בגיר אחר כזה מפירוק).

 

עכשיו תחזרו ותבדקו איזה מכוניות 2009 ברמת בטיחות, אבזור וחסכון כזו בדלק אתם יכולים לקנות בפחות מ - 30,000 ש"ח, וציינו אותם כאן בבקשה?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

דווקא גיר פשוט עם מעט חלקים.

 

כל ה"תחכום" שלו מסתכם בכך שהוא נוסע עם ממיר מומנט נעול כמעט כל הזמן. החל מאמצע הילוך שני. לא משחרר נעילה בהאצה.

מוריד הילוכים ונועל ממיר מומנט בהאטה.

 

מעביר אוטמטית בין תוכניות ECO/NORMAL/SPORT לפי מידת ההחלטיות של הנהג בלחיצה על דוושת הגז.

 

אין שם שום טכנולוגיה חדשנית. זה גיר שיצא בשנת 1998 ונמצא בשימוש עד היום אם כי בהיקף מצומצם ביחס לעבר.

 

 

מכוני גירים מומחים כבר מכירים את כל התקלות. דווקא בארץ נצבר הרבה ניסיון עם הגיר הזה, אפילו ביחס לאירופה מכיוון שרוב המכוניות הצרפתיות כאן ב 15 שנים האחרונות היו מצויידות בגיר הזה. באירופה מוכרים אחת אוטומטית על 100 ידניות.

 

עם הזמן הופיעו בשוק חלקים תחליפיים לגיר, מה שהוריד את מחירי השיפוץ.

 

 

אז כן, בהחלט יכולות להיות תקלות וגם שיפוץ מלא אבל מחירים היום לא גבוהים, זולים בהרבה ממחירי תיקון של תיבות הילוכים רובוטיות מודרניות.

 

 

פורסם

אצלי (C4 2008 אוט׳) שמשמשת את אשתי נוסעת רק בעיר, נסיעות של לא יותר מ-15 דקות והיא עושה 7.5 ק״מ לליטר ( בקיץ עם מזגן עובד נון-סטופ), אבל הרכב לא עובר 6000 ק״מ בשנה.

לאחר שרכשתי אותה, נסענואיתה לחופשה במרום גולן בקיץ, ואז היא עשתה 12.5 ק״מ לליטר (כולל טיולים באזור)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

חברים, לעניין הגיר, לא אתווכח עם נסיונכם; להיפך, אני חושב שכל מה שכתבתם נכון.

 

כל מה שאני רוצה להוסיף הוא שאני משער שנסיעה בקיץ הישראלי בפקקים ממושכים נחשבת כנסיעה בתנאים קשים שפשוט גומרת את הגיר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מה שגומר את הגיר זו נסיעה מאוד אגרסיבית - לחיצות נמרצות על דוושת התאוצה, הפעלת ה"קיק דאון"...

 

נסיעה בפקק בנחת לא גורמת לגיר נזק, גם לא בקיץ הכי חם שיכול להיות - אם מערכת הקירור תקינה.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

בוקי, תודה על התשובות המלאות והמועילות.

 

שאלתי בעבר, ולא הצלחתי להבין - לפי מה הגיר מחליט להוריד הילוכים? אני מנסה תוך כדי נהיגה להבין את זה, ולא מוצא שיטתיות כלשהי - בלימה אגרסיבית וקצת ארוכה מורידה הילוך. בסדר, אבל בלימה ארוכה מאוד ועדינה לא? זה משהו שאפשר לתכנת? (הייתי רוצה שאם אני מחזיק את דוושת הבלימה לחוצה קלות (מה שמדליק את אור הבלם) הגיר יוריד הילוך...

 

דווקא גיר פשוט עם מעט חלקים.

 

כל ה"תחכום" שלו מסתכם בכך שהוא נוסע עם ממיר מומנט נעול כמעט כל הזמן. החל מאמצע הילוך שני. לא משחרר נעילה בהאצה.

מוריד הילוכים ונועל ממיר מומנט בהאטה.

 

מעביר אוטמטית בין תוכניות ECO/NORMAL/SPORT לפי מידת ההחלטיות של הנהג בלחיצה על דוושת הגז.

 

אין שם שום טכנולוגיה חדשנית. זה גיר שיצא בשנת 1998 ונמצא בשימוש עד היום אם כי בהיקף מצומצם ביחס לעבר.

 

 

מכוני גירים מומחים כבר מכירים את כל התקלות. דווקא בארץ נצבר הרבה ניסיון עם הגיר הזה, אפילו ביחס לאירופה מכיוון שרוב המכוניות הצרפתיות כאן ב 15 שנים האחרונות היו מצויידות בגיר הזה. באירופה מוכרים אחת אוטומטית על 100 ידניות.

 

עם הזמן הופיעו בשוק חלקים תחליפיים לגיר, מה שהוריד את מחירי השיפוץ.

 

 

אז כן, בהחלט יכולות להיות תקלות וגם שיפוץ מלא אבל מחירים היום לא גבוהים, זולים בהרבה ממחירי תיקון של תיבות הילוכים רובוטיות מודרניות.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.


×
×
  • תוכן חדש...