Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע בלובינסקי citroen c4 ב30 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל אמת. הסטטיסטיקה אומרת שמליסינג יש יותר סיכוי לבעיות וחוסר שביעות רצון.

ומחיר השוק של הרכבים הללו משמעותית יותר נמוך.

עכשיו כל אחד יעשה לעצמו את החישוב כמה שווה לו אחריות לשנתיים. 4 אלף? 8 אלף?

If you wanna turn, turn, don't brake

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

+אחריות לשנתיים

+טיפולים לשנתיים

+כל דבר שמתגלה בבדיקה מתוקן(בד"כ צמיגים+מצבר חדשים על כל בדיקה).

+מערכת מולטימדיה

פורסם (נערך)

את האלמנט לא נכניס בחשבון

 

הדבר הכי מפתה לטעמי במודעה זה פריסת תשלומים ל 3 שנים. אם מדובר בכל הסכום ללא ריבית והצמדה, זו גם הטבה משמעותית ויכולה להיות ממש שובר שיוויון אל מול רכישה פרטית (בנוסף לכל שאר הסוכריות)..

עריכה אחרונה על ידי oferal

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

חייב להגיד שכל המודעות המפוצצות האלה עושות את העבודה.

ואנשים שלא מבינים יותר מדי ברכבים, רואים את זה, שנתיים אחריות, וחושבים באמת ובתמים שבמשך שנתיים לא ישלמו שקל עבור תיקונים כלשהן. בכל מקרה גם על כל טיפול במסגרת האחריות יש השתתפות עצמית.

כמו כן ציון מחיר המחירון, שאין לו שום קשר למחיר השוק (והרבה פעמים ה"מחיר מחירון" שמציינים לא כולל הפחתה בגין ליסינג) - גורם לאנשים לחשוב שיש כאן מציאה לא נורמלית.

 

חבר פנה אליי ושאל אותי מה דעתי. הסתכלתי על החוזה, ושלחתי לו לינק. כשהוא ראה את כל הפירוט של מה האחריות לא כוללת, ובעיקר כשאמר לי שלא רואה מה האחריות כן כוללת - הבין תמונה לגמרי שונה.

בנוסף עיון קצר במודעות ביד2 מגלה שמדובר במחיר שוק, פחות או יותר. אין כאן הנחה משמעותית.

 

ודבר נוסף - בחוזה כתוב שהמימון הוא של פמי \ מימון ישיר, והמחיר לא כולל אגרות ועמלות שקשורות למימון. העלויות לא מפורטות.

 

בשורה התחתונה - יכול להיות שזו כן קניה משתלמת, אבל זה לא ורוד כמו שזה נראה במודעה ללקוח שלא מבין ברזי התחום.

פורסם

"ורוד" זה לא, הם לא מלכ"ר.

 

כל ה"צ'ופרים" בעסקה הזאת שווים כמה אלפים טובים, בין אם זה המולטימדיה, האחריות, המימון, טיפולים או רכבים בני 6 שמטופלים במורשה, זה לא דברים שמובנים מאליו בעסקה של 29 אלף שקל.

לשם פרופורציה, אם תיכנס למגרש רכבים בנתניה ותבקש משפחתית-אלף-ששמאות-אוטומט 2009 ב29K תקבל במקרה הטוב נבלה סרוחה עם 200K קילומטר, ובמקרה הרע משהו שמורכב משני נבלות סרוחות שעשו 200K כל אחת.

 

עסקה מעולה, לא פחות מזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

העסקה אינה עסקה מעולה. היא יכולה להיות עסקה טובה, כתלות במצב הרכב הספציפי, ובמזל ב2-3 השנים שלאחר הקניה.

לאורך זמן, לקנות ביטוח זה מאד משתלם לחברת הביטוח. הקזינו תמיד מרוויח.

 

ונקודה נוספת, ברכבים האלה למי שלא מכיר, שגרת טיפולים לפי המלצת יצרן/יבואן, היא פעם בשנתיים. לכ רוב הסיכויים שטיפולים לשנתיים יסתכמו בלהחליף פעם אחת שמן ופילטר (הטבה ששווה כ 250-300 שקל).

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם
המלצת היצרן לטיפול היא כל 15 ק"מ או כל שנה.

 

מה שרשמת זה לתנאים "קשים".

לתנאים "רגילים" זה 30 אלף או שנתיים (גם אני הופתעתי, חשבתי שזה 30 אלף או שנה, עד שראיתי בספר רכב).

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

עסקה לא רעה בכלל למי שממש לא רוצה שום כאב ראש שקשור לקניה ואחזקת הרכב, רק כאב כיס (וגם הוא לא נורא), אבל כדאי לזכור שמגאן 2009 אפשר לקנות בסביבות 20,000 ש"ח לאקסמפלר מלוקק מיד פרטית.

 

בקיצור, שווה לבדוק בדיקה קצת יותר רחבה... חוץ מזה שאני מנחש שהמבצע הזה של לובינסקי יצניח עוד יותר את המחירים של ה C4...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
מה שרשמת זה לתנאים "קשים".

לתנאים "רגילים" זה 30 אלף או שנתיים (גם אני הופתעתי, חשבתי שזה 30 אלף או שנה, עד שראיתי בספר רכב).

בספר כתוב למה הכוונה תנאים קשים.

טמפ מעל 30 מעלות ואבק.

נראה לי שהארץ שלנו התברכה בתנאים הללו.

גם במוסכים מורשי היבואן ההמלצה או שנה או 15 ק"מ.

פורסם

העסקה לא רעה, אבל כן, יש קאטצ'ים.

בסה"כ אני חושב שהרכב הזה הוא רכישה טובה, במעט מאד כסף ניתן לרכוש רכב נוח, אמין, בטוח וגם די נאה, במצב תחזוקתי טוב מאד. (אני מדבר על הרכב בכלל ולאו דווקא על הדיל הספציפי)

פורסם

הוא אמין יחסית ל"צרפתיות", לא אמין באופן כללי. יש איתו לא מעט בעיות בהשוואה ליפנית הממוצעת.

 

והאלטרנטיבה האמיתית כאן היא לא המגאן, אלא דווקא ה C4 בשוק יד2. עם קצת סבלנות אפשר למצוא רכבים שמורים מ 2009 עם עבר ליסינג ב 20K (הם נמכרו לפני 2-3 שנים מלובינסקי/פריים-ליס/ושות' ב ~40-47K).

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם (נערך)

מבחינת אמינות אני חולק עליך.

ההבדל בין רכב יפני שלא טופל לפי הספר לבין רכב צרפתי.

שרכב יפני יקרטע אבל יסע ורכב צרפתי יותר רגיש ישאיר אותך לחכות לגרר.

הבעיה אצל מר ישראלי שמחפש מוסך זול לטיפול.

מוסכים שאין להם מושג איך לתקן רכב מודרני כגון מבצעים של 300 ש"ח לטיפול.

שמנים וחלקים סוג ז.

העיקר מר ישראלי חסך כסף בטיפול.

ברגע שהרכב יטופל בחלקים ושמנים לפי הוראות היצרן לא צריכה להיות בעיה עם הרכב.

העיקר שהסמרטפון שאנחנו רוכשים כל שנתיים יעלה מעל 3000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

רונן - לפי מה שאתה מתאר, רכב צרפתי הוא לא "רגיש" , הוא פחות אמין או עמיד לצורך העניין.

אם המאזדה 3 תעשה טיפול ב-300 ש"ח אין שום סיבה שהסיטרואן לא תקבל את אותו הטיפול ותמשיך לנסוע.

זה שצריך לקנות לה שמן מבציר ספציפי שיוצר במחוז מסויים בצרפת ופילטר פר-אקסלנס שהוחזק בחדר עם לחות של 57% ולא פחות - זה לא אשמתו של מר ישראלי. זה אשמתו של מי שתיכנן את זה.

 

לרכבים צרפתיים יש את היתרונות שלהם, ביניהם מחיר רכישה מעולה כמשומשת ויכולת למצוא אקזמפלר שמור בקלות ובמחיר רצפה.

פורסם (נערך)

טוב, אז ככה, אני מכיר אישית שלושה חברים שיש להם את הרכב הזה מזה 4 שנים ויותר, יוצא ליסינג

כולם לא מהמקפידים בטיפולי ישראל, אחד אפילו דחיין כפייתי של טיפולים שאני כל הזמן דוחק בו.

הגם כשהוא מטפל כבר זה לא בשמנים מיוחדים ולא בעלויות מקסימליות.

ואצל כולם שמים דלק ונוסעים, אפס תקלות, אחד לפניי חצי שנה החליף אלטרנטור ב800 שח, זהו.

אז אני מבקש להפסיק את מקהלת ההשמצות והסיפורים, הרכב הזה הוא אמין. נקודה. צרפתי ואמין. גם

כשמטפלים בו לא בהדיקות חרדתית.

 

מה גם שכולנו מכירים את סיפורי הבוצה ביפניות ובקוראניות. תפסיקו עם השטויות האלה, רכב צריך להיות מטופל בזמן בחלפים טובים. כל רכב.

עריכה אחרונה על ידי OJetta

×
×
  • תוכן חדש...