Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע בלובינסקי citroen c4 ב30 אלף ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למען הסדר הטוב, אלה הבעיות (שאני מכיר) של ה C4 עם המנוע 1.6 הישן והאמין והתיבה האוטומטית:

- גיר/שסתומים

- אלטרנטור הולך מוקדם (די מוזר אני חייב לציין)

- דליפת גז מהמזגן

- לטיימינג יש נטייה להידפק לעיתים גם לפני הזמן שרשום בספר (רצוי להחליף לפני הזמן)

- איזון פרונט יוצא מאיזון יחסית בקלות (הגה מושך, בעיקר לנוהגים אגרסבי עם נטייה להתקע במדרכות בורות וכיו"ב)

- טסות עפות, למי שיש טסות

- צבע לא מחזיק מדהים לרכבים שכל הזמן עומדים בשמש (ראיתי כבר 2008 שרופות)

- מנוע מפסיק לעבוד כי הלך פלאג (לא נורא, סתם מבאס להיתקע באמצע הדרך)

- תאי פלסטיק בפנים מסרבים להפתח

- רכב שננהג אגרסבי (ליסינג) לא מזדקן בכבוד (הכל יחסי כמובן)

- וזהו :) סה"כ רכב אמין - יחסית לצרפתיה

 

מי שמוצא רכב שהכל כבר קרה וטופל כמו שצריך בלובינסקי, ושילם נמוך, שיחק אותה!

If you wanna turn, turn, don't brake

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא לי לראות אתמול מובילית עם איזה 4 C4 כאלה 2009-2008 עם שכבת אבק מטורפת,לכולן המכסה מנוע היה לא סגור עד הסוף כי כנראה מניעים אותן עם בוסטר. כנראה אנשים מזמינים רכבים לסניפים אחרים בעקבות המבצע.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

טיפול ב 300 ש"ח לא טוב לאף רכב בין עם הרכב יפני או ארופאי.

לא צרכים לקנות חלקים מיוחדים אלה חלקי חילוף שעומדים בקריטריונים של היצרן וזה תופס לכל המכוניות גם היפניות.

הטפולים במוסך מורשה יבואן יותר זולים מהטיפולים של מזדה או של קיה במוסך מורשה יבואן.

פורסם

טיפול ב 300 ש"ח לא טוב לאף רכב בין עם הרכב יפני או ארופאי.

לא צרכים לקנות חלקים מיוחדים אלה חלקי חילוף שעומדים בקריטריונים של היצרן וזה תופס לכל המכוניות גם היפניות.

הטפולים במוסך מורשה יבואן יותר זולים מהטיפולים של מזדה או של קיה במוסך מורשה יבואן.

 

מסכים. מנסיון טיפול זהה ביונדאי i35 יקר יותר מזה של C4. זה גם נכון לעליות חלפים כמו רפידות בלם וכו'.

פורסם
למען הסדר הטוב, אלה הבעיות (שאני מכיר) של ה C4 עם המנוע 1.6 הישן והאמין והתיבה האוטומטית:

- גיר/שסתומים

- אלטרנטור הולך מוקדם (די מוזר אני חייב לציין)

- דליפת גז מהמזגן

- לטיימינג יש נטייה להידפק לעיתים גם לפני הזמן שרשום בספר (רצוי להחליף לפני הזמן)

- איזון פרונט יוצא מאיזון יחסית בקלות (הגה מושך, בעיקר לנוהגים אגרסבי עם נטייה להתקע במדרכות בורות וכיו"ב)

- טסות עפות, למי שיש טסות

- צבע לא מחזיק מדהים לרכבים שכל הזמן עומדים בשמש (ראיתי כבר 2008 שרופות)

- מנוע מפסיק לעבוד כי הלך פלאג (לא נורא, סתם מבאס להיתקע באמצע הדרך)

- תאי פלסטיק בפנים מסרבים להפתח

- רכב שננהג אגרסבי (ליסינג) לא מזדקן בכבוד (הכל יחסי כמובן)

- וזהו :) סה"כ רכב אמין - יחסית לצרפתיה

 

מי שמוצא רכב שהכל כבר קרה וטופל כמו שצריך בלובינסקי, ושילם נמוך, שיחק אותה!

 

בלי כוונה להתעמת, זה נראה שהתאמצת להכין רשימה "מכובדת"

- עניין הגיר זה כבר דובר, אמנם אצל אף אחד מהשלושה שאני מכיר, לא הייתה עד כה שום בעיה איתו, כנראה שבדגמים הללו שופרו ליקויי עבר.

- אלטרנטור אצל רובם הלך אחרי 5-6 שנים, לא יודע כמה אורך חיים של אלטרנטור ממוצע, אצל מי שאני מכיר, זו הייתה התקלה היחידה באותם שנים, כך שזה סביר.

- דליפת גז מהמזגן? לא משהו שקרה אצל שלושתם, לא יודע להגיד אם יש מחלה כזו.

- האממממ לאף אחד ממכרי לא נקרעה טיימינג, לא יודע כמה רשום בספר רכב. אבל אעביר להם את המלצתך.

- זה נשמע לי קשקוש (מצטער), כל רכב בנהיגה ברוטלית שמקבל מכות וקפיצות יוצא מפרונט.

- עניין הטסות משעשע, שישימו אזיקון, אבל אם זה ריג'קט כנראה שמצב די טוב, לא?

- בעניין הצבע, לא יודע, אצל כולם יש את האדום היפה שאני אוהב, וכולם חונים בחוץ, ואני מת על הצבע שלהם. אגב, אומרים שאדום דוהה יותר, לא?

- מנוע מפסיק לעבוד כי הלך פלאג? מאיפה הבאת את זה עכשיו? לא קרה אצל שלושתם, לא נראה לי נכון, כל מנוע יודע לעבוד בקרטוע על שלושה צילינדרים. לי זה לא נשמע אמין במיוחד, שירכשו פלאגים איכותיים ויחליפו בזמן.

- תאי פלסטיק בפנים נפתחים אצל כולם, אני מכיר ברכב איטלקי שהיה לי פעם שהבעיה אצלו הייתה שהם לא נסגרו... חחח נו טוב.

- כפי שרשמתי אצל כולם הרכבים יוצאי ליסינג, והם מתנהגים עד כה למופת.

בקיצור, גם אם משקללים את כל הרשימה שציינת לעיל, ומניחים שהיא נכונה, הרכב הזה מציג בעיות מינוריות בלבד, והוא מחזיר תמורה מצוינת עבור כל שקל שהוא עולה.

פורסם
בלי כוונה להתעמת, זה נראה שהתאמצת להכין רשימה "מכובדת"

- עניין הגיר זה כבר דובר, אמנם אצל אף אחד מהשלושה שאני מכיר, לא הייתה עד כה שום בעיה איתו, כנראה שבדגמים הללו שופרו ליקויי עבר.

- אלטרנטור אצל רובם הלך אחרי 5-6 שנים, לא יודע כמה אורך חיים של אלטרנטור ממוצע, אצל מי שאני מכיר, זו הייתה התקלה היחידה באותם שנים, כך שזה סביר.

- דליפת גז מהמזגן? לא משהו שקרה אצל שלושתם, לא יודע להגיד אם יש מחלה כזו.

- האממממ לאף אחד ממכרי לא נקרעה טיימינג, לא יודע כמה רשום בספר רכב. אבל אעביר להם את המלצתך.

- זה נשמע לי קשקוש (מצטער), כל רכב בנהיגה ברוטלית שמקבל מכות וקפיצות יוצא מפרונט.

- עניין הטסות משעשע, שישימו אזיקון, אבל אם זה ריג'קט כנראה שמצב די טוב, לא?

- בעניין הצבע, לא יודע, אצל כולם יש את האדום היפה שאני אוהב, וכולם חונים בחוץ, ואני מת על הצבע שלהם. אגב, אומרים שאדום דוהה יותר, לא?

- מנוע מפסיק לעבוד כי הלך פלאג? מאיפה הבאת את זה עכשיו? לא קרה אצל שלושתם, לא נראה לי נכון, כל מנוע יודע לעבוד בקרטוע על שלושה צילינדרים. לי זה לא נשמע אמין במיוחד, שירכשו פלאגים איכותיים ויחליפו בזמן.

- תאי פלסטיק בפנים נפתחים אצל כולם, אני מכיר ברכב איטלקי שהיה לי פעם שהבעיה אצלו הייתה שהם לא נסגרו... חחח נו טוב.

- כפי שרשמתי אצל כולם הרכבים יוצאי ליסינג, והם מתנהגים עד כה למופת.

בקיצור, גם אם משקללים את כל הרשימה שציינת לעיל, ומניחים שהיא נכונה, הרכב הזה מציג בעיות מינוריות בלבד, והוא מחזיר תמורה מצוינת עבור כל שקל שהוא עולה.

 

אפשר לקבל את הדברים שכתבת למעט הגיר- זה עקב האכילס של כל דגמי פיג׳ו- סיטרואן בשנים האלה.

פורסם

וגם בעיות גיר לא בהכרח יופיעו. יש לי קרוב משפחה אשר עבר על с4 מעל 220 אלף קילומטרים ב 3 שנים ( זאת לא טעות ). וזה אחרי 210 אלף קילומטרים ב 307 סטיישן, גם ב 3 שנים. אגב, שני הרכבים היו של "פריים ליס" - מחברת לובינסקי. רק מילים טובות היו לקרוב המשפחה על הרכבים שגילו אמינות מופתית ( גם של הגיר ), וגם על חברת ליסינג ואופן הטיפול ברכבים שלהם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל מה שנאמר כאן הוא נכון ואינו עומד בסתירה למה שכתבתי. גם אני כתבתי שהרכבים האלה אכן אמינים יחסית, ושהם בהחלט עשויות להתברר כעסקה מאד משתלמת. אני אפילו שקלתי ברצינות לרכוש רכב כזה בדיוק (לאחר שהיה לי ניסיון איתו כקכב ליסינג פעמיים).

עדיין פה ושם יש להן מחלות. זה לא אומר שבהכרח כל אחד ייתקל בכל הבעיות. זה עניין של סטטיסטיקה/הסתברות.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם
תקלה לא חייבת לקרות בכל רכב שיוצר ועדיין הגיר al4 לא אמין ולדעת רבים לא טוב (לא כולם יש חלק שאוהבים אותו).

זה גיר יחסית מוצלח, לא חף מתקלות אבל אם אתה מתייחס אליו כמו שצריך הוא יכול להחזיק גם 300.000 ק"מ ויותר. במיוחד הגירסאות החדשות יותר יותר שיש במודלים 2008-9-10.

 

מה שהורס את הגירים האלו זה הדברים הבאים:

 

1. נהיגה נמרצת. בכללי הגיר הזה לא אוהב נהיגה נמרצת, זינוקים בפול גז מגדילים את הבלאי שלו משמעותית.

 

2. חום יתר. קירור הגיר מבוסס על מחליף חום בין נוזל קירור מנוע לבין שמן גיר. יכולת הקירור של המערכת הזו גבולית ועל מנת שהגיר יעבוד טוב, מערכת קירור מנוע צריכה להיות תקינה 100% + שימוש בנוזל קירור מתאים כדי למנוע סתימות במחליף חום. אם מנוע לא פועל במשטר טמפ' תקין - זה ישפיע גם על הגיר.

 

נהיגה נמרצת מחריפה את הביעה.

 

3. שמן מלוכלך. שגרת טיפול של פיז'ו/סיטרואן לא כוללת החלפה יזומה של שמן גיר. כל עוד הרכב יחסית חדש (עד איזור 100-150 אלף ק"מ או פחות אם ננהג "חזק") הבלאי בגיר נמוך ושמן נשאר יחסית נקי. הפילטר הפנימי עושה את העבודה וזה מספיק. אבל עם התיישנות כמות החלקיקים בשמן עולה - בעיקר תוצר שחיקה של רפידות קלאצ'ם - הם מזהמים את השמן, מה שגורם לסתימות בשסתומים ולתופעות נוספות. ולכן החלפה חלקית של שמן גיר כל 50-60 אלך ק"מ יכולה לעזור מאוד.

 

 

אם תקפיד על שלושת הדברים האלו (שלא כתובים בספר אבל בדיוק בשביל זה הפורומים קיימים) יש סיכוי טוב שהגיר הזה יחזיק לא פחות זמן מגיר יפני.

 

אופי פעולה זה סיפור אחר, יש שאוהבים ויש שלא.

 

 

פורסם

אתה בעצם מציע לדחוף את הרכב כדי לשמור על אמינות [emoji6]

הגיר הזה לא יחזיק כמו גיר יפני ואני ראיתי במו עיניי שתי 206 עם הגיר הזה לא נוסעות אחרי פחות מ-120000 ק״מ.

לא אומר שהגיר הזה לא יחזיק גם 300000 ק״מ, אבל הרוב יהרסו הרבה לפני.


×
×
  • תוכן חדש...