Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב אמין ובטיחותי לרווק בסביבות ה 75K


omriBar
שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי פיקנטו 1.2 נותנת את כול החבילה:

בטיחותית, אמינה (כרגע לא ידוע על שום מחלה או תלונות חוזרות מזה 5 שנים+- שהמנוע\גיר רצים) אחריות ארוכה- 7 שנים על מנוע וגיר, זריזה, חסכונית יחסית 1-15+-, מאובזרת, נוחה יחסית, ולטעמי למרות השכיחות הגבוהה גם יפה.

כרגע יש מבצעים על הקיה וכן יש ביד 2 כמה "מציאות" שבקושי נסעו.

בכול אופן כאשר יש בנמצא את הפיקנטו והi10 (הצורה החדשה) אין לדעתי כול סיבה לפזול לאלטו, אייגו, 107 וc1 כאשר מדובר בתקציב זהה.

בהצלחה.

 

למה כתבת "מציאות" עם מרכאות ? כל המודעות שם של החברות ליסיניג של הפיקנטו עם שנתון 2014 עם 15 אלף קילומרטז' זה בטוח אוטו שעבר תאונה או שהתפרץ לו הראש מנוע או משהו ? :)

 

שכנעתם לגבי הפיקנטו. קבעתי נסיעת מבחן אצל אחת הסוכנויות.

 

ודרך אגב, אני אצליח למכור את הפיקנטו כששוק המשומשים של פיקנטו כ"כ מוצף ? פיקנטו מ בין הנמכרים ביותר בשלוש השנים האחרונות, בעוד כמה שנים כולם ימכרו ,ויהיה אז רכב מיני אחר שכולם יקנו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק... ה"מציאות" (במרכאות) הן אומנם רכב בן שנה שעבר מעט ק"מ, אך הן מליסינג שברובו למעשה השכרה, הן הדגם הפשוט יותר והן נמכרות במחיר קרוב מידי לרכב פרטי. עם זאת לעתים צצה אחת מיד פרטית ראשונה, עם נתונים טובים ומחיר הוגן, מניסיוני הן נחטפות תוך ימים בודדים.

מה יהיה עוד 3 שנים? לא יודע. כרגע הרכב כבר מתקרב ל5 שנים על הכביש ועדין נמכר יפה גם ביד השנייה ולא במחירים רחוקים אם בכלל מהמחירון, שגם הוא לא נשחק יותר ממכוניות פופולרית אחרות ומחלקן אפילו פחות. (כמובן שאין לי את נתוני יד 2\ יצחק לוי או חברות הליסינג המדויקים וזה נאמר רק מניסיון של 4 רכבים שהכרתי ונמכרו/נקנו ונתוני הרשת).

לדעתי בחירתך נכונה, ספר לנו התרשמויות לאחר נסיעת המבחן והשתדל שתהייה זו נסיעה מגוונת ולא קצרה מידי, בכבישים עירוניים ובין עירוניים, ואל תפחד להאיץ ו"לשחק" עם כול מה שנראה לך.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי loty

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

לדעתי בחירתך נכונה, ספר לנו התרשמויות לאחר נסיעת המבחן והשתדל שתהייה זו נסיעה מגוונת ולא קצרה מידי, בכבישים עירוניים ובין עירוניים, ואל תפחד להאיץ ו"לשחק" עם כול מה שנראה לך.

בהצלחה.

 

אז הנה אני מספר: עשיתי נסיעת מבחן על פיקנטו 1.2 אוטומטית וניסאן מיקרה visia אוטומטית.

הפקינטו כייפית, מאיצה בסדר גמור בבין עירוני.

לא מצאתי בה בעיות מלבד שהרגשתי קצת תחושה של חוסר ביטחון, לא יודע למה, אולי בגלל שלא רואים כמעט את המכסה מנוע מקדימה, הרגשתי חשוף משום מה.

הניסאן מיקרה, למרות שהיא פחות נוחה מהפיקנטו (נוחות לא ממש חשובה לי) הרגישה פחות צעצוע מפיקנטו, ואולי בגלל זה לא הייתה את תחושה חוסר הביטחון שהייתה מהפיקנטו.

הניסאן הרבה יותר דומה לטויוטה יאריס שלי.

 

נקודה חשובה: למיקרה יש גיר רציף ולמרות שנסעתי איתו גם בעירוני וגם בבין עירוני לא שמתי לב בכלל בהבדל בנסיעה עם גיר רציף לעומת גיר אוטומטי "רגיל" (כמו זו שבפיקנטו למשל)

אולי בגלל שאני נוסע מאוד "אפור", לא מאיץ בפתאומיות.

זאת פעם ראשונה שאני לומד להכיר את המושג "גיר רציף\תיבת הילוכים אוטומטית רציפה" ואני רוצה לוודא שזה לא מכה כמו הגיר הרובוטי של טויוטה שהרגיש מוזר בנסיעה ויותר חשוב: גרם להרבה ביקורים במוסך.

יש לי שאלה: האם הגיר הרציף של מיקרה יותר מועד לתקלות מהאוטומטי של פיקנטו ?

עריכה אחרונה על ידי omriBar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הנה אני מספר: עשיתי נסיעת מבחן על פיקנטו 1.2 אוטומטית וניסאן מיקרה visia אוטומטית.

הפקינטו כייפית, מאיצה בסדר גמור בבין עירוני.

לא מצאתי בה בעיות מלבד שהרגשתי קצת תחושה של חוסר ביטחון, לא יודע למה, אולי בגלל שלא רואים כמעט את המכסה מנוע מקדימה, הרגשתי חשוף משום מה.

הניסאן מיקרה, למרות שהיא פחות נוחה מהפיקנטו (נוחות לא ממש חשובה לי) הרגישה פחות צעצוע מפיקנטו, ואולי בגלל זה לא הייתה את תחושה חוסר הביטחון שהייתה מהפיקנטו.

הניסאן הרבה יותר דומה לטויוטה יאריס שלי.

 

נקודה חשובה: למיקרה יש גיר רציף ולמרות שנסעתי איתו גם בעירוני וגם בבין עירוני לא שמתי לב בכלל בהבדל בנסיעה עם גיר רציף לעומת גיר אוטומטי "רגיל" (כמו זו שבפיקנטו למשל)

אולי בגלל שאני נוסע מאוד "אפור", לא מאיץ בפתאומיות.

זאת פעם ראשונה שאני לומד להכיר את המושג "גיר רציף\תיבת הילוכים אוטומטית רציפה" ואני רוצה לוודא שזה לא מכה כמו הגיר הרובוטי של טויוטה שהרגיש מוזר בנסיעה ויותר חשוב: גרם להרבה ביקורים במוסך.

יש לי שאלה: האם הגיר הרציף של מיקרה יותר מועד לתקלות מהאוטומטי של פיקנטו ?

 

לא. גיר אמין מאוד. תשקול גם כן הספייסטאר, רכב שמאוד קל לתחזוקה וחסכוני יותר מהמיקרה.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...