Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציטה c550


sapancool
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם מתעניין בC550 לא ברור למה הוא לא זמין בארץ הרי כולם עובדים על אותו מאגר נתונים ..

המכשיר כמובן זמין לרכישה בארה"ב.

שאלה נוספת - האם יש תשלום נוסף לעדכון שוטף ?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי הוא רק יצא, והיבואן בארץ אוהב למכור דברים ישנים במחיר מופקע.

על c50 לוקחים 1300 ש"ח למכשיר מיושן לעומת 750 ש"ח לc150 חדש ועוד 200 ש"ח עדכונים לכל החיים לכל מכשירים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מה שמחשיד אותי זה שC150 הוכרז בינואר וירד בספטמבר. מוקדם מדי. הדגם הקודם רץ יותר מ5 שנים. בדרך כלל זה בגלל שתי סיבות. או בעיות איכות או מחיר BOM מאוד גבוהה.

פורסם

לא צריך את היבואן, אפשר לקנות מהיצרן ולשלוח לכתובת בחו"ל. (אם אכן מדובר באותו מאגר נתונים אין מניעה)

האם לדעתכם צ'יטה מספק או שצריך גם ולנטיין ?

פורסם

פירקתי את הוולנטיין. אחרי שביטלתי התראות לייזר. סתם צפצפה נהיה. בימי מולטנובה היה מלך. היום צל של העבר המפואר בארץ.

פורסם
לי יש שני 150 ואני קצת חושש שיפסיקו לעדכן אותו עוד שנה שנתיים.

המסד נתונים זהה לכל המכשירים, כך שהעדכונים לא יפסיקו לצאת, מלבד עדכוני קשוחה למכשיר צפסיפי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה לא רק קושחה. זה גם אבזור וחלקים. כבל חדש, אנטנה חיצונית וכדומה. איך שלא תסובב את זה יש משהו מחשיד שהמכשיר ירד מייצור 9 חודשים אחרי שהוכרז ו7 חודשים אחרי תחילת מכירות.

פורסם

טוב בדקתי כרגע מה העלות של מכשיר לארץ כולל פלטינום יוצא בערך 1150 לפני מכס פה בארץ.. אולי שווה כבר לקנות פה וזהו.

פורסם
פירקתי את הוולנטיין. אחרי שביטלתי התראות לייזר. סתם צפצפה נהיה. בימי מולטנובה היה מלך. היום צל של העבר המפואר בארץ.

 

מסכים לחלוטין. גם אני כבר לא מתכון להתקין בקופרה החדשה.

 

מישהו מחפש לקנות אחד? :lol:

 

וויז והצ׳יטה המקורי והטוב, מספיק.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
מסכים לחלוטין. גם אני כבר לא מתכון להתקין בקופרה החדשה.

 

מישהו מחפש לקנות אחד? :lol:

 

וויז והצ׳יטה המקורי והטוב, מספיק.

 

פירקתי את הוולנטיין. אחרי שביטלתי התראות לייזר. סתם צפצפה נהיה. בימי מולטנובה היה מלך. היום צל של העבר המפואר בארץ.

 

 

מה אתם עושים נגד הניידות עם הדבורות והמולטינובה הניידת ?

סומכים על ווייז ?

פורסם

שוטרים עם דבורה מודעים לגלאים . הם לא מפעילים אותה רצוף. לכן אין שום משמעות לגלאי. זה כמו נגד ממלז. אם גילה זה אומר שכבר מאוחר. אני אין יותר מולטנובות בשרות למיטב הבנתי

פורסם
כי הוא רק יצא, והיבואן בארץ אוהב למכור דברים ישנים במחיר מופקע.

על c50 לוקחים 1300 ש"ח למכשיר מיושן לעומת 750 ש"ח לc150 חדש ועוד 200 ש"ח עדכונים לכל החיים לכל מכשירים.

 

 

איך הגעת להזמנה מחול ויצא לך 750 שקל??

צ'יטה שולחת מוצרים לארץ? או שעשית הזמנה עם buy2USA

 

אם יש לי את הc50i וקיבלתי משתמש לעדכון עם התוכנה "Cheetah-C50i-v9-software-tool"

זה יעבוד גם על הצ'יטות החדשות אותו משתמש? אני רוצה פשוט עוד צ'יטה במקביל ואולי יכול לחסוך את ה 200 שח עדכונים.


×
×
  • תוכן חדש...