Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית ירידת טורים


ReVisions
שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום יש לי פיאט אונו שנת 88 עכשיו הבעיה שלי איתה היא כשנותנים הרבה גז או שזורקים את הקלאץ' הטורים פתאום יורדים מ10 ל-5 ואז האוטו מתכבה

אז צריך להעלות את הטורים חזרה ל10 +- ואז אפשר להניע עוד פעם (אחרת זה מניע ומתכבה אחרי שניה)

מה יכולה להיות הבעיה? ואם אפשר כמה בערך יכול לעלות התיקון?

באוטו גם יש בעיה עם הפלאגים לפי מה שהבנתי, זה קשור אחד לשני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שמדובר במנוע 1100 או 1300 סמ"ק שבהם יש יחידת CUT OFF המנתקת דיזת דלק בשחרור פתאומי של דוושת תאוצה כדי למנוע זהום אויר ושריפת דלק סתמית.

מע' זאת עם הדיזה החשמלית והקרבורטור צריכה להבדק אצל מומחה.

ברור שיש לוודא שמע' ההצתה תקינה.

נא עדכן אם צדקתי בסוג מנוע.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שיכול להיות, ואף חייב להיות קשר למע' ההצתה!

 

פרט מהי התקלה, ואז ננסה לקבוע אם היא קשורה לבעיה שתיארת.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורים עכשיו על 1000, אני יזרוק את הקלאץ' או יתן מכת גז יפרפר או משהו אז הטורים ירדו ל 500 או אולי פחות לא יודע בדיוק והאוטו מתכבה ואז אני צריך לפתוח מכסה מנוע ולהרים אותם חזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי כמו משאבת האצה בקרבורטור שלך לא תקינה , יש למשאבת האצה דיזה תחליף אותה ..

ואם זה לא עוזר אז ככל הנראה משאבת האצה בקרבורטור שלך פגומה צריך להלחיף אצל מכון קרבורטורים , עלות נמוכה גג עד 100 - 150 שקל ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חכה לצביקה , הוא מומחה לעניין... בטוח הדעה שלו תעזור יותר, אם אינך סבלי, חפש הודעות שלו בפורום , יש בחתימה שלו את הפלאפון שלו ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יכול להיות שרכבך צריך ניקוי קרבורטור.

 

צביקה הוא המומחה והמומלץ, כולם לא מפסיקים לשבח אותו על היחס הנפלא והמקצועיות המעולה.

הנה פרטיו:

צביקה קרבורטורים - רחוב זנגביל 16 נתניה.

09-8332213(עבודה)

נייד-054-4861318

 

בהצלחה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורים עכשיו על 1000, אני יזרוק את הקלאץ' או יתן מכת גז יפרפר או משהו אז הטורים ירדו ל 500 או אולי פחות לא יודע בדיוק והאוטו מתכבה ואז אני צריך לפתוח מכסה מנוע ולהרים אותם חזרה
סתם סקרנות נטו:

איך אתה מרים את הטורים בפתיחת מכסה מנוע?

האם הם "נפלו" ואתה רק "מרים" אותם חזרה למקום?!?

 

 

וקצת יותר רצינות:

כתבת בפתיחת הת'רד אודות בעייה - "הטורים יורדים מ5 ל10" - התוצאה - "האוטו מתכבה

".

אח"כ כתבת - "אז צריך להעלות את הטורים חזרה ל10 +- " (שהאוטו כבוי?!?).

ורק כך - "אפשר להניע עוד פעם (אחרת זה מניע ומתכבה אחרי שניה)"..

 

כנראה, כמו שנאמר, הבעייה היא בקרבורטור.

רק שהתיאור קצת, איך לומר זאת, לוטה בערפל.

בברכה,

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום יש לי פיאט אונו שנת 88 עכשיו הבעיה שלי איתה היא כשנותנים הרבה גז או שזורקים את הקלאץ' הטורים פתאום יורדים מ10 ל-5 ואז האוטו מתכבה

אז צריך להעלות את הטורים חזרה ל10 +- ואז אפשר להניע עוד פעם (אחרת זה מניע ומתכבה אחרי שניה)

 

מה יכולה להיות הבעיה? ואם אפשר כמה בערך יכול לעלות התיקון?

באוטו גם יש בעיה עם הפלאגים לפי מה שהבנתי, זה קשור אחד לשני?

להלן אבחנתי , שמגיעה באיחור, משום שכולכם שמים לב בוודאי, שאתה מבקש אבחנה דרך מחשב,

שמאד ברור שיתכן ואין לך ברכב שום בעייה, והבעייה היא בכשרון הנהיגה שלך!!

ולא צריך להיות מומחה גדול , כדי לדעת שכשזורקים קלאץ עושים נזק לקלאץ, ואם לא נותנים מספיק

גז , הרכב נכבה, ובאם הקלאץ מפריד נמוך מדי, ואו גבוה מדי, הרכב עלול להתכבות, וכל משחק

בבורג כוון הסלד בקרבורטור, מיותר ואין בו טעם!

מכיוון שבעייתך לא ברורה , החשד יכול לפול על הקרבורטור, ודווקא בגלל שאני מתמחה בקרבורטורים,

אני נזהר מלחוות דעה, ולתת אבחנה דרך המחשב, אלא במקרה כזה, אני מבקש מבעל הרכב,

ומכל לקוח שיוצר קשר טלפוני איתי, ואו בהודעה פרטית, שיואיל להגיע אלי ,ללא שום התחייבות

את האבחנה אני אעשה במקום,והלקוח יקבל הצעת מחיר , מדוייקת ולא משוערת!

בשביל זה הדבר היחידי שצריך לעשות זה לקבוע תור ולהגיע אלי ללא שום התחייבות!

מכיוון שאני לא עושה עבודה בערך, אני גם לא נותן הצעת מחיר בערך...!

בברכה

ובתקווה להבנה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לבצע מעקף של יחידת הבקרה האלקטרונית, CUT OFF, ע"י חיבור חוט מתח אחרי מתג הצתה אל דיזת דלק חשמלי הראשית שבקרבורטור. אם אכן זאת התקלה ניתן להשאיר המעקף באופ קבוע.

כמובן שצריך בעל ידע כדי לבצע זאת.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לבצע מעקף של יחידת הבקרה האלקטרונית, CUT OFF, ע"י חיבור חוט מתח אחרי מתג הצתה אל דיזת דלק חשמלי הראשית שבקרבורטור. אם אכן זאת התקלה ניתן להשאיר המעקף באופןןקבוע.

כמובן שצריך בעל ידע כדי לבצע זאת.

בברכה - רפי לין :-)

כל זאת בתנאי מוסך, ולא מעל גבי דפי המחשב בבית!

מציע לכולם להכנס לפרופיל של השואלים, ולהכנס להסטוריית השואל המקורי, שם ניתן לגלות

הרבה מידע על הרכב ולהיסטורית התיקונים בו!

היסטורית התיקונים ברכב זה מעידה , שהרכב נקנה ב3500 שקל , טופל על ידי תלמיד תיכון ,

"מומחה לרכב", בדברי השואל, והדבר הכי יקר והחשוב שברכב, זה מערכת הסטריאו שלו!!

ואת ההמשך המבין יבין..!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...