Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי סיאט איביזה ספורט 1.4 ידני שנת 2006

נקנה לפני כשבועיים וחצי.

יומיים אחרי הקניה נדלקה לי נורת מנוע (כמובן לאחר שנעשתה בדיקה לפני קניה)

נגשתי למוסך ,אמרו לי לשים בסך הכל תוסף דלק בעלות של 70 שקלים ולאחר מכן מחקו לי את התקלה ואמרו שיהיה בסדר, אחרי שבוע חזרתי אליהם כי הנורה נדלקה שוב, שמו במחשב תקלות שוב וטענו שצריך להחליף סליל מנוע שני.

החלפתי ובאמת הכל היה בסדר...היום אחרי ששטפתי את הרכב (לא את המנוע כמובן)

הוצאתי אותו החוצה מהחניה אל הרחוב ונדלקה לי נורה...

המנוע גימגם טיפה ..מהרתי להכנס הביתה להתקלח ולעבודה. לאחר מכן נסעתי לעבודה הנורה עדין דלקה אך לא הרגשתי שינוי...

כאשר סיימתי לעבוד נגשתי שוב לרכב הנעתי אותו וראיתי שהנורה דולקת אך מהבהבת ולא דלוקה קבוע.

הרכב נמצא על כ 800 טור כרגיל אבל שומעים שהמנוע רועד ממש ומרגישים את זה בכל הרכב. הוא לא סוחב כל כך..נוסע אבל לא כמו קודם..

מישהו נתקל בדבר כזה ?

פורסם

בסיאט קורדובה 2005 מה שאתה מתאר קרה לי פעמיים. הרכב רעד, לא סחב ומנורת מנוע דלקה. בשני המקרים אלה היו סלילי הצתה (יושבים על המצתים) שהיה צריך להחליף.

פורסם
בסיאט קורדובה 2005 מה שאתה מתאר קרה לי פעמיים. הרכב רעד, לא סחב ומנורת מנוע דלקה. בשני המקרים אלה היו סלילי הצתה (יושבים על המצתים) שהיה צריך להחליף.

 

אוקי,אבל נראה לך הגיוני שזה קרה בהפרשי זמן כאלה קצרים?

אולי משהו ספציפי שורף אותם?

פורסם

לילה טוב

לפותח השרשור,בבעלותי סיאט איביזה ספורט 2007 ידנית 1400 סמ"ק. (מאמין שזה אותו המנוע)

את מה שאתה מתאר קרה גם לי רק בלי מנורת מנוע...כאשר הרכב עומד אך מרגישים רעידות לסירוגין.

בקיצור פתחו ראש מנוע ומצאו שהשסתומים בצילינדר מסויים לא אטמו טוב או משהו כזה (לא זוכר בדיוק),תקנו זו והבעיה נפתרה

הטיפול נעשה לפני חצי שנה.

מקווה שעזרתי.(טיפלתי במוסך רון)

פורסם

מנסיון עם כמה פולו עם המנוע הנ"ל זו בעיה ידועה בסלילי ההצתה. אני החלפתי בזמנו למקוריים בצ'מפיון ככה שיהיה עליהם שנתיים אחריות ואז יש לך ראש שקט (לא יודע כמה מקורי עולה מחוץ לצ'מפיון, אבל שילמתי רק על החלק וכמעט ולא גבו ממני תשלום על עבודה, זה תלוי במוסך...).

פורסם
מנסיון עם כמה פולו עם המנוע הנ"ל זו בעיה ידועה בסלילי ההצתה. אני החלפתי בזמנו למקוריים בצ'מפיון ככה שיהיה עליהם שנתיים אחריות ואז יש לך ראש שקט (לא יודע כמה מקורי עולה מחוץ לצ'מפיון, אבל שילמתי רק על החלק וכמעט ולא גבו ממני תשלום על עבודה, זה תלוי במוסך...).

 

אהלן, מודה לך על ההתענינות, כמה שיחנת על סליל מקורי? לי על הסליל לקחו 400 כולל עבודה, מחיר סביר?(לא במורשה)

פורסם (נערך)

מצב גדול שזה עוד סליל, הם מתפגרים אחד אחרי השני, היה אצלי מקרה דומה. החלפתי 2 סלילים בהפרש של חודש.

אם אני לא טועה יצא לי איזה 700₪ לסליל מקורי, לפולו 03.

תקנה רק מקורי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אם אני זוכר נכון בסביבות 500 ש"ח, אל תתפוס אותי במילה. ברכב של ההורים שלי למשל הקדימו תרופה למכה ופשוט החליפו את כל הסלילים.

חוץ מיזה תמשיך לטפל ברכב כראוי תבדוק מתי החליפו טיימינג ותהנה ממנו, הרכב מאוד חסכוני ואמין.

פורסם (נערך)

את הסליל הראשון החלפתי במוסך ואת הסליל השני החלפתי לבד לאחר שראיתי איך עושים את זה, מדובר בעבודה של 10 דקות וכל מה שצריך זה מברג.

 

זה קרה לפני כ-5 שנים אבל עד כמה שאני זוכר קניתי סלילים של Beru, כל סליל עלה לי כ-350 ש"ח בזמנו. מכיוון ש-2 סלילים הלכו אחד אחרי השני, פירקתי את כל ה-4 וראיתי ש-3 מהם היו ישנים ואחד היה חדש (לפי התאריך המוטבע עליהם). החלפתי גם את הסליל השלישי כדי להיות עם ראש שקט.

 

מאז הרכב עבר 120 אלף ק"מ ללא שום בעייה ונמכר עם הסלילים שהחלפתי.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
פורסם

טוב, לאחר שבוע נגשתי היום שוב והחלפתי את כל הסלילים ,

מיד בהנעה הראשונה הרכב שוב גמגם ולא סחב...

עכשיו הם טוענים שזה כנראה המחשב מנוע...

אמרו לי לגשת למוסך עוז אבל הוא מלא עד לשבוע הבא

צ'מפיון בכלל אין מה לנסות מבחינת תורים

אז קפצתי ליוסי במוסך צפון שטוענים שהוא אחד השפיצים

לצערי היום הוא לא הספיק בכלל לחבר כי באתי בסוף היום, אבל מההתרשמות שלו מול הרעשי מנוע הכל היה נשמע לו טוב.

הוא אפילו אמר לי שאני יכול לסוע ככה.

העניין הוא שלרכב יש מצבי רוח

לפעמים הנורה של הצ'ק אנג'ן דלוקה קבוע והרכב נוסע רגיל לחלוטין

אבל לפעמים הנורה עצמה מהבהבת ולא נשארת קבועה..והרכב לא נוסע כמו שצריך ומגמגם..

עדיין לא יודע מה לעשות ממש..למישהו יש עוד עצות עד שאני מגיע בראשון למוסך צפון?

פורסם

מציע לך לגשת בכ"ז למוסך רון אפילו שרחוק. מאמין שלא תצטער.

מעבר לזאת - אין לי מה לומר (מעניין יותר מה אומר המוסך שהחליף לך 4 סלילים ולא פתר התקלה - וע"ס מה חושבים שזה מחשב מנוע).

מסתבר (וראינו זאת מס' פעמים) שגם אם מקבלים קודי תקלות, צריך לדעת כיצד להתייחס אליהם (גם מנסיון מעשי של נקודות תורפה של דגמים מסויימים).

alfa 156 2.5.

פורסם
מציע לך לגשת בכ"ז למוסך רון אפילו שרחוק. מאמין שלא תצטער.

מעבר לזאת - אין לי מה לומר (מעניין יותר מה אומר המוסך שהחליף לך 4 סלילים ולא פתר התקלה - וע"ס מה חושבים שזה מחשב מנוע).

מסתבר (וראינו זאת מס' פעמים) שגם אם מקבלים קודי תקלות, צריך לדעת כיצד להתייחס אליהם (גם מנסיון מעשי של נקודות תורפה של דגמים מסויימים).

 

כמובן שהם לא חייבו על ה 4 סלילים כי עוד שם במקום ראינו שזה לא פתר כלום...הם סוג של נבהלו ואמרולי פשוט ללכת למקום אחר כי זה המחשב ככה הם החליטו...

עכשיו מישהו אמר לי שיש בכלל מצב שזה ממיר קטליטי אבל אני בכלל לא רואה הקשר בקשר לתקלות אחרות..

אני חושב שאקפוץ בראשון למוסך צפון הם תותחים שמה..אם לא ילך אז באמת נסע עד לרון.

תודה לך על העזרה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...