Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה החלטתי לשפר את הלאון שלי מבחינת מראה. יש ברשותי את הסיאט לאון החדשה הרגילה.

עכשיו ראיתי את הדבר הבא:

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11045468_774794209286418_6137233908643851301_n.jpg?oh=de79132825f7df063f6b12866ba0dfa9&oe=55C19D0E

 

אפשרי לעשות דבר דומה רק ללאון הרגילה? (כמובן לא שני אגזוזים כפולים, רק אגזוז אחד כפול).

 

ועוד שאלה:

בנוגע לגאנט שיש בתמונה, מישהו יודע איפה ניתן להשיג אחד כזה?

ואני מעוניין לעלות את הצמיג מ-16 אינץ ל-18 אינץ, זה יהיה צעד חכם או שעדיף שלא?

 

תודה!

פורסם

צמיגים במידה 18 יעלו יותר, החתך יהיה נמוך יותר מה שאומר שנוחות תיפגע קצת, כמו כן צריכת דלק עלולה לעלות קצת.

חוץ מזה ג'אנטים 18 עצמם יעלו לא מעט.

פורסם
צמיגים במידה 18 יעלו יותר, החתך יהיה נמוך יותר מה שאומר שנוחות תיפגע קצת, כמו כן צריכת דלק עלולה לעלות קצת.

חוץ מזה ג'אנטים 18 עצמם יעלו לא מעט.

 

חשבתי על זה ונראה לי שצמיג רחב של 18 אינץ יכביד טיפה גם על הרכב.

אז אני עכשיו מכוון לעבר ה-17 אינץ. צמיג 245/40 יהיה בסדר עבור הרכב? או שזה עדיין לדעתך יפגע בנוחות?

פורסם

אתה לא יכול לשים את המידה הזאת, המידה המאושרת היא 225/45R17.

לי יש אותה ברכב אבל אצלי זה בא ככה מהיצרן ככה שקשה להשוות למשהו אחר, אבל בסך הכל לא נורא מדי.

פורסם
אתה לא יכול לשים את המידה הזאת, המידה המאושרת היא 225/45R17.

לי יש אותה ברכב אבל אצלי זה בא ככה מהיצרן ככה שקשה להשוות למשהו אחר, אבל בסך הכל לא נורא מדי.

 

אי אפשר להביא מידה אחרת ממה שמאושר? או שזה פשוט עניין של יעבור או לא יעבור טסט?

פורסם

אתה יכול לשים, אם פיזית יתאים לג'אנט אבל זה לא יהיה חוקי ולא יעבור טסט.

חוץ מזה רוחב כזה יהיה אוברקיל לרכב שלך שאני מניח הוא 1.2?

פורסם
אתה יכול לשים, אם פיזית יתאים לג'אנט אבל זה לא יהיה חוקי ולא יעבור טסט.

חוץ מזה רוחב כזה יהיה אוברקיל לרכב שלך שאני מניח הוא 1.2?

 

חיובי. אתה צודק בדקתי את זה והוא באמת יהיה רחב מידי ובנוסף אני לא רוצה להיכנס לעניין הטסט שהרכב לא יעבור.

אני אקח 17 אינץ 225/45, אבל אם אני רוצה להנמיך עוד טיפה את הרכב אפשרי לעשות את זה? כי רצתי בהתחלה חתך נמוך אבל אני יהיה עם חתך של 45 אז אם יש אפשרות להנמיך אותו איכשהו בלי שתהיה פגיעה בנוחות ולהסתכן בזה שהרכב לא יעבור טסט?

פורסם

ככל הידוע לי אין קשר בין חתך לבין הנמכה של הרכב [ותקנו אותי אם אני טועה].

 

על הנמכות מעבירים טסט ולגבי הצמיגים כל מה שמאושר באוטודאטה [מסד נתונים שיש במכון הטסטים הקרוב לביתך] יעבור טסט.

×
×
  • תוכן חדש...