Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות רכב ראשון ,רצוי חסכוני (1-15 יהיה מעולה) ושעלות הטיפולים והתיקונים תהיה נמוכה .חובה שנתון מעל 2008-9 וקילומטרז' נמוך מ130 אלף לנסיעות קצרות לעבודה בעיקר (50 ק''מ ביום בממוצע) .התקציב שלי הוא 30 אלף עם גמישות עד 35 אלף .

זה פוסט שני שלי פה ואחרי קריאה ארוכה פה בפורום צימצמתי את ההתלבטות לשני רכבים :

סוזוקי אלטו אוטומט 2009-2010

יונדאי i10 אוטומט 2009-2010 (מעדיף את ה1.25)

 

1.איך הבחירות ?מה עדיף ?מבחינת צריכת דלק אמיתית תחזוקה וכוח

2.רכב עם עם מנוע 1000-1200 ישרוד נסיעות אינטנסיביות מידי פעם ?צפון/דרום מכיוון המרכז

3.הפחידו אותי פה כל הפוסטים על סוחרים ומגרשים פרטיים אז מאיפה כן כדאי לקנות ?אני מבין פחות או יותר ובעיקר תאורטי כי יש בחיים לא נהגתי ברכב חוץ מאשר עם מורה נהיגה .

 

תודה מראש על העזרה !

פורסם

אתה מחפש רק אוטומט?

בין היונדאי לאלטו הייתי בוחר ביונדאי בגלל מנוע חזק משמעותית,למרות שהיא תהיה פחות חיסכונית.

אין שום בעיה למנועים הללו לנסוע לאן שאתה רוצה.

בכזה מחיר תקנה מבן אדם פרטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
אתה מחפש רק אוטומט?

בין היונדאי לאלטו הייתי בוחר ביונדאי בגלל מנוע חזק משמעותית,למרות שהיא תהיה פחות חיסכונית.

אין שום בעיה למנועים הללו לנסוע לאן שאתה רוצה.

בכזה מחיר תקנה מבן אדם פרטי.

yulianx תודה על התגובה המהירה שוב (העצות שלך עזרו לי המון בפוסט הקודם )

יש לי רישיון רק על אוטומט .

אני רוצה לקנות מבן אדם פרטי כי הם דורשים הרבה פחות ממחירון אבל לפי הפוסטים פה צריך להיות חוקר פרטי מוסכניק מקצועי ועורך דין בשביל שלא יעבדו עלייך .

מה הדעה הכללית על האתר switch ואם יש עוד אתרים או חברות כאלה שנותנות טיפה יותר ביטחון בקנייה ?סוויטש נראה אמין למרו המחירים שצמודים למחירון אבל אין להם מבחר גדול מידי של מיני אוטומטיות .

 

כמה פחות חסכונית היונדאי תהייה ?באלטו הבנתי שהממוצע זה פחות או יותר 1-16 אז אם היונדאי תהיה 1-14 זה סביר אבל פחות מזה וכבר עדיף לי משפחתית ספורט בשנתון טיפה יותר נמוך כמו הלנסר קלאסיק 2007-8

עריכה אחרונה על ידי Fou
פורסם

לא צריך להיות עורך דין,פשוט לבוא מוכן,ולשים לב לדברים.

היונדאי תעשה בערך צריכה, אולי מעט טובה יותר,אבל לדעתי מהוע חזק עדיף.

אין לי ניסיום עם סוויטש,אבל היתרון כמו שאמרת שאתה בטוח כי יש גוף אחראי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שווה לקנות רכב בעלות קודמת השכרה או ליסינג?(אחרי הורדת ערך של 10-15 אחוז)

התקציב שלי נמתח קצת וראיתי עוד מכוניות שאני יכול לקנות כמו :

יונדאי i20 2010

מאזדה 3 2009

מאזדה 2 2010

שווה לוותר על רכב מיני שעושה 1-16 בשביל מנוע חזק יותר ?זה משמעותי עד כדי כך ?

פורסם

הייתי מעדיף ליסינג מאשר השכרה.

האם שווה לוותר על החיסכון זה רק אתה יכול לענות מה יותר חשוב לך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...