קניית רכב ראשון אוטומט בתקציב של עד 30K - גג 35K .
מתלבט בין כמה רכבים ,צריך את החוות דעת שלכם לגביהם :
פיאט פונטו גרנדה 2008-2010 (עד 30K ) יש לי רישיון על אוטומט ,אני יסתדר עם התיבה הרובוטית ?
יונדאי i10 2009 (33-39 אלף)
מאזדה 3 2005 (25-30K )
מאזדה 6 2004 (26-29K )
צריך את הרכב בעיקר לעבודה וליציאות באיזור (50-70 קילומטר ביום פחות או יותר )
שיהיה חסכוני בדלק ובטיפולים אבל עדיין שלא יתחיל לרעוד ב90 קמ"ש (אני יודע שמאזדה לא חסכונית אבל רכב חזק וזול בשנתונים האלה ) .
*המספרים בסוגריים הם ממוצע מחיר לפי בדיקה שעשיתי ביד 2 ,לא מדוייק על השקל (או על האלף ) .
איזה רכב עדיף מבין הרכבים שרשמתי ?אם שיש לכם הצעות יותר טובות ,אשמח לשמוע .
תודה מראש על העזרה !