Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מעוניין לרכוש סיאט איביזה שנת ייצור 2012 מנוע 1.2 TSI ברמת גימור reference...

 

מה שבינתיים מונע ממני לרכוש אותה היא הסיבה שהתקינו בה תוכנת ניהול מנוע של REVO והיא מצוידת בנוסף בפילטר אוויר פתוח ואגזוז FREEFLOW...

 

לא מבין כל כך בנושא אשמח אם תעזרו לי.

 

תודה!

פורסם

סיאט איביזה. רכב שההבדלים בין החיצוני והפנימי שלו משמעותים.

מבחוץ נראה יפה וצעיר. מבפנים רכב פשוט עם פלסטיקה עלובה ולא נעימה. אין איבזור בכלל. ופתחי מזגן של ״ הארגז״ ( אוטובוסים)

בעניי זה הטורן אוף העיקרי ברכב.

פורסם

מדובר ברכב שביצעו בו שיפורים מסוימים. מציע לך לקרוא באופן כללי פוסטים שונים כאן בפורום לגבי אמינות מנוע טי.אס.איי. האם מדובר ברכב ידני או בגרסת די.אס.ג'י?

 

קח בחשבון שרכב שבוצעו בו שיפורים לא נהנה מאחריות יצרן. מציע לך ככל שאתה מעוניין ברכב מסוג זה, לרכוש רכב מקורי שלא בוצעו בו שיפורים, כי לעתים, השיפורים גורמים גם לבלאי מואץ של חלקי רכב שונים כגון גיר, מנוע וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...