Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ברשותי פיג'ו 206 שנת 2001 ידנית, שהוחלפה לה רצועת טיימינג לפני כ3 שנים כשהקילומטראז' היה 145,000.

 

היא צריכה לעבור טיפול 15,000 ממש עוד מעט כשהקילומטראז' נושק ל180,000.

 

לפי הוראות יצרן ומוסך מורשה פיג'ו צריך להחליף את הרצועה כל 3 שנים או 90,000 קילומטר, השאלה שלי האם באמת יש צורך להחליף כי עברו 3 שנים? כי מבחינת קילומטראז' היא עברה רק שליש.. עד כמה הזמן משחק תפקיד בשחיקה של הרצועה?

 

תודה מראש לעונים.

פורסם

הוצאה כספית בזמן הנכון- אין כמוהה חסכון.

הרצועה יכולה להתייבש ולהיקרע, לא סתם היצרן מנחה להחליף כל 3 שנים גם אם לא עברת את הק"מ. אני לא הייתי לוקח סיכון.

פורסם

זאת הגדרת היצרן, בדיוק כמו ששמן מחליפים לפחות פעם בשנה גם אם נסעת רק 100 ק"מ.

 

אל תחסוך על טיימינג כי הנזק שיכול להיגרם עלול לעלות לך בהחלפת מנוע.

פורסם (נערך)

תודה רבה על התגובות הזריזות!

האם הייתם ממליצים דווקא על מוסך מורשה שיבצע טיפול הכולל החלפת טיימינג?

או שדווקא בזה יש איפה לחסוך ואפשר למצוא מוסך אמין וזול?

אני מאיזור חיפה, וקיבלתי בעבר המלצה על מוסך GTA מי שמכיר..

עריכה אחרונה על ידי maorkr
  • ספונסר פורום
פורסם

ברכב כמו שלך בהחלט אפשר לגשת למוסך כללי ולא למוסך מורשה. בהנחה והרכב שלך עם מנוע 1.4 ליטר, זה טיימינג פשוט יחסית שכל מוסך אמור לדעת לעשות בצורה טובה.

פורסם

לא בטוח שככה זה גם אצלך, אבל בדרך כלל ניתן לפרק מכסה טימינג עליון 2 ברגים בסך הכל ולראות מה מצב הרצועה.

×
×
  • תוכן חדש...