Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 1537 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 741
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב!

אז אחרי הרבה מאוד זמן קבעתי סוף סוף עם אסף ונסעתי להיפגש באיזור שלו.

מה שנעשה:

טיפול 10 אלף=פילטר שמן, שמן מנוע, פילטר אוויר ופלאגים.

בנוסף, גורזו הברקסים מה שלא עשו במוסך.

 

אסף גם בדק לי את המצבר+האלטרנטור! לשמחתי, הטעינה מושלמת.

בנוסף, הדביק לי מגן רוח ועמד בחפירות שלי.

קיבלתי מאסף 3 שנות אחריות על עבודה!:wink:

 

הבטחתי משהו...ושאני אפנק את אחד מהם לפחות, אז אסף התפנק בבקבוק קולה+מים+וופלות תוצרת אושריקו.:wink:

מצטער אם התמונות לא הכי ברורות, התעסקתי יותר בעבודה.

אסף- אתה תותח!

 

 

j1jfkqkwy1om.jpg

emjwy0yozwd1.jpg

jy3ojttnemyk.jpg

tkk3nkzylmwd.jpg

 

mogozmmz41dq.jpg

yjyn5fdnihnz.jpg

xej54tk2ommm.jpg

hgzzignefnz3.jpg

khximmtmw5to.jpg

5omu1nrzwnul.jpg]

szokedo4wy1wi.jpg

m5gnjdmlym2y.jpg

ylhodzn0gyjb.jpg

nzym3mmg2wmm.jpg

qgljtldbyzzm.jpg

4zolwwkjmiuy.jpg

zigvnm3ygzzm.jpg

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להודות לאסף שהגיע אלי לבדיקה וניתוח רעידות , ולבסוף אחרי הרבה זמן שרציתי להפטר מהקודנית סוף סוף אסף ניתק לי אותה. והרכיב לי מערכת נעילה מרכזית חדשה! פשוט מקצוען!

 

תודה על הכל ונפגש בהמשך !

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להודות למאור שעזר לי טלפונית, בנוגע להחלפת נורות החניה הקדמיות, ביונדאי גטס.

 

אני מוכרח לציין שאין אפשרות להכניס בצורה נוחה את כף היד, על מנת להוציא את הנורה הזאת (בשני הצדדים).

לא מצאתי שום התייחסות להחלפת הנורה הזאת, לא בספר הרכב שלי וגם לא בספר הרכב שמצאתי באנגלית.

 

את הנורה בצד של הנוסע, הצלחתי להוציא ללא פירוק של כל הפנס.

את הנורה בצד של הנהג (מול המצבר), כמעט בלתי אפשרי להוציא ללא פירוק הפנס ומנסיון וגם ע"פ מה שקראתי ברשת, ברוב המקרים זה מתאפשר רק לאחר פירוק של כל הפנס.

 

כדי להוציא את נורת החניה מהפנס, צריך לסובב את בית המנורה נגד כיוון השעון ואז למשוך.

אני הצלחתי להוציא אותה כאשר החלק המלבני היה אופקי לקרקע ובעזרת ניעור קל (כשהחלק המלבני היה מאונך לקרקע לא הצלחתי להוציא אותה). כדי להחזיר אותה צריך להכניס באותה זווית שהוצאנו וללחוץ פנימה בעדינות, עד שיישמע קליק.

 

נ.ב

היה לי קל יותר להוציא אותה כאשר מחבר החשמל של נורת ההלוגן היה מנותק.

 

להלן תמונה של הנורה מסומנת בעיגול אדום:

 

11111.JPG

 

 

הכנתי מדריך קצר שמסביר, כיצד לפרק את הפנסים הקדמיים ביונדאי גטס:

 

1) ע"פ מדריך החשמל של הרכב, יש לנתק את המינוס של המצבר, לפני הפירוק. ייתכן שניתן גם ע"י ניתוק של פיוז רלוונטי

2) כדי להוציא פנס אחד, מספיק לפתוח 3 ברגים בצד של הפנס, על מנת לשחרר את חלקו העליון של הפגוש הקדמי (בתמונה פתחו 6 ברגים, כדי להוציא את שני הפנסים).

 

1.JPG

 

3) לאחר שהוצאנו את 3 הברגים, נמשוך אלינו בעדינות את חלקו העליון של הפגוש, כדי שנוכל לשחרר את הבורג הפנימי.

 

2.JPG

 

4) נפתח את הבורג העליון שמעל הפנס:

 

3.JPG

 

5) נשחרר את שני המחברים:

 

4.JPG

 

 

6) כדי להוציא את הפנס החוצה, צריך למשוך בזהירות עם היד את החלק העליון של הפגוש הקדמי, בצד של הפנס שכעת משוחרר (שימו לב לתמונה בשלב מס' 3, ניתן לראות את המשיכה) ולהוציא את החלק הפנימי של הפנס (החלק שממנו הוצאנו את הבורג בתמונה שבשלב מס' 3).

 

צילום המיקום של שני הברגים של הפנס - אחד למעלה והשני מתחת לחלקו העליון של הפגוש שייחשף לאחר משיכה עדינה של הפגוש:

 

6.jpg

 

 

7) נחליף את הנורה הרלוונטית ונחזיר בחזרה בסדר הפוך.

 

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, הגעתי לנתניה כדי להפגש עם אסף שעשה לי את טיפול 15,000 שכלל פילטר שמן,שמן, פילטר אוויר, פלאגים פילטר ופילטר דלק.

מקצוען אמיתי שכלל הסברים ובדיקה מקיפה של שאר המכלולים, הלוואי שבמוסך שטיפלתי ברכב עד עכשיו היו מייחסים כזאת תשומת לב לטיפול שוטף... אז שאפו ענק לאסף!

לצערי המצלמה בפלאפון החליטה לבגוד בי ברגע האמת אז התמונות שאני מצרף הן רק לאחר פירוק הפילטר דלק

 

b15843a6042c6ff79621d5f166dbf657.jpg357b1b165ec56ca91117b377adc06829.jpg7b09d793c9f4c01d484dd9b61c9ee143.jpg6b568739a15cda543a706176529d551f.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לאסף שהחליף משולשים לרכב(יונדאי אקסנט) שנדבקו לרכב ולרועי שבא לתת יד גם כן.

הנה כמה תמונות להמחשה:

IMG_20151121_104746.jpgIMG_20151121_104743.jpgIMG_20151121_104738.jpgIMG_20151121_104734.jpgIMG_20151121_104728.jpgIMG_20151121_100229.jpgIMG_20151121_100159.jpg

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד.

 

האם המשולשים הם חליפיים ?

 

אני אישית מצטער ששמתי בוקסות משולש חליפיות.

לדעתי, בדבר הזה חובה חלק מקורי או בעל איכות גבוהה מאוד.

 

בכל מקרה, כנראה שזה עדיף על משולש קרוע.

סחטיין על העבודה אסף ורועי!

 

רק מה זאת אומרת נדבקו לרכב?:-P

 

דרך אגב, הרגשת תופעות לוואי ?

נסעתי כך תקופה ומעולם לא הורגש תופעות לוואי, שלא נדבר שטסט עבר חופשי.

 

מעניין עד איזה גבול זה סביר שהגומי שלו קרוע.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני יודע שזה בול ג'ואינט וכבר החלפתי אותם אצלי.

אני יודע שיש כאלה שצריך למלא בגריז, ובקשר לגומייה הישנה חשבתי שהיא נקרעה תוך כדי עבודה או בכוונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להודות למאור התותח, עזר לי בביצוע ניקוז נוזל קירור, דאג לבדוק לי כל פיפס ברכב במקצועיות רבה, ברמה של מוסך לכל דבר ועניין, רק שכאן אפשר להיות בטוח באמינות הבודק!

תודה רבה מאור !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מאוחר אבל עדיף מלעולם לא..

תודה לדוד ורועי שהתפנו בהתראה של רגע לעזור לי בשישי בצהרים עם אטם בית מצערת שנקרע!

דוד פינה לי זמן למרות שהיה לחוץ מאוד ורועי בילה איתי הרבה זמן בחיפוש אחר אטם חלופי והתקנתו.

 

תודה רבה לכם וישר כוח!!

שי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להודות שוב לשלומי ויגאל היקרים.

הפעם התפננו לטיפול יחסית גדול בניסן נוט.

מלבד שמן,פילטר שמן ופילטר אוויר הוחלפו גם פלאגים (יקרים יחסית מפלטינום), שמן גיר ונוזל הבלמים.

 

כרגיל היה תענוג לבלות (וגם ללמוד) עם החבר׳ה האיכותיים והמקצועיים של הכנופיה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:26.11.2015

אז ככה בעקבות הנושא.. פנה אלי חבר מכנופית הטיפולים מאור30,והציע לי את עזרתו בכל דבר באמת בכל שאלה שלי בעזרה בישור קו בטיפול.

אתמול נפגשתי עם מאור בחדרה בשביל החלפת שמן גיר בסיריון+בדיקות כללית.רציתי להחליף כי רציתי יישור קו עד הסוף

אפילו שבסיריון מחליפים כל 90K אני עומד על 160K, נאמר לי במוסך מורשה של דיהטסו שהוחלף ב90K אבל אחרי הצבע של השמן שיצא אני לא מאמין להם.

אז ככה נפגשתי עם מאור בחדרה קניתי בחנות חלפים שם את השמן גיר DX3, בזכותו של מאור קניתי בהנחה

ישר שראיתי אותו וגם לפני שדיברתי איתו בפלאפון ראיתי שהוא בחור נחמד גבר וסבלני מאוד, באמת בחור זהב

אחרי שקנינו את השמן יצאנו לתחילת העבודה (יותר נכון מאור רק מאור חח)

עשינו החלפת של חצי מהשמן נראה לי 2.2 ליטר..מהתחלה ראיתי איך מאור עובד מקצועית באמת שזה בדברים הקטנים

של לנקות את הצינור משפך עם השמן גיר קודם לפני או את בקבוק שאפילו טיפת ליכלוך לא תכנס לשמן באמת מקצועי אין דברים כאלה, עובד גם בטוח.. עונה על כל שאלה.. אחרי שמאור סיים עם החלפת שמן הגיר,בדק לי כללית את הרכב והברקסים שאני אחזור להחלפת רפידות+גומיות פעמון.

בהתחלה היה לי חששות מכל עניין הכנופיה באמת כי מי עושה משהו חינם במדינה אבל גילתי שיש אנשים טובים כמו הכנופיה, אין עליהם רעיון מופלא תותחים באמת כל אחד ,ומאור באמת כל כך מקצועי שזה מדהים. אז שוב תודהה רבה!

 

כמה תמונות של החלפה

איך השמן גיר היה נראה לפני החלפה פשוט שרוף!

[ATTACH=CONFIG]444813[/ATTACH]

 

ואיך הוא אמור להראות

 

[ATTACH=CONFIG]444815[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]444814[/ATTACH]

20151126_152955.jpg

20151126_153806.jpg

20151126_153832.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...