Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 1540 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוצה להודות תודה ענקית ענקית למאור 30 ו לרועי בנוסף , על כל העזרה שלהם , פניתי למאור עם המון חששות והמון המון שאלות והוא פשוט דיבר איתי המון זמן ועזר לי בהמון דברים כאילו אנחנו מכירים כבר שנים וזה מדהים שיש כאלו אנשים טובים , ורועי על הכוונה הטובה לעזור לי בטיפול וגם ענה על שאלות ורצה להפגש לבדוק בעיה ולעשות טיפול למרות שבסוף ביצעתי אותו דרך המוסך עם עוד כמה דברים

ובאמת תודה רבה למאור שעזר לי המון וגרם לי לסדר גדול בראש וכיוון אותי מה לעשות צעד צעד

ממש בראבו לאנשים היקרים האלו שמשקיעים מזמנם לעזרה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 741
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רוצה לפרגן ובגדול לאסף ורענן !!

יום שישי טיפול טימניג בסיטרואן C4 שנת 2008 מנוע NFU ,החלפת רצועת טימניג +משאבת מים+ורצעות אביזרים.

אסף ורענן מקצוענים אמיתים תענוג לראות אותם בעבודה ,תמיד שמים לב לדברים הכי קטנים,ועבודה יסודית...

מחיר החלקים:

ערכת טימניג (INA (made in UK של 400 ש"ח + רצועת אביזרים 55ש"ח Gates

משאבת מים KWP מיוצרת באיטליה 180 ש"ח

*הרכב עבר 111K ק"מ ונראה שהרצועה שהולפה הייתה די במצב טוב להבדיל מרצועת האביזרים שהייתה במצב בלאי מתקדם ,ניתן לבדוק את מצב רצועת הטימניג על ידי פתיחת שני ברגים עליונים בכיסוי מנוע והזזת הכיסוי בעדינות (קצת קשה לראות במדויק מה מצב הרצועה אבל אפשר לקבל מושג כללי על הבלאי)

גם תוכלו לראות בתמונות את החלודה שהתחילה להצטבר על משאבת המים ,אני מניח שברדיאטורים שהיו בהם מים במקום נוזל קירור מצב החלודה יהיה הרבה יותר גרוע עד סכנה של שבירה לכנפים של המשאבה,

jzzdyyhmzqwm.jpg

5gmzywtmmwjc.jpg

rmmjhjyjkwy3.jpg

nw2jud5yqmzm.jpg

y5hffjwndjzz.gif

myfkfyjhztot.jpg

נתראה בטיפול הבא :)

עריכה אחרונה על ידי yairddj
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואננ על הדרך נהנתי מהחלפת רצועת אביזרים בקורולה 2007 שלי.

את הרצועה החליף אסף בקלילות ובדיוק (כרגיל...)

הרצועה שהוחלפה ( pix) הייתה במצב גמור וזה מפתיע כי נסעתי עליה 30 אלף קילומטר.

החדשה Gates שאמורה להחזיק הרבה יותר.

תודה !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תורי להודות לחברי הכנופיה על העזרה, ובמיוחד לרועי עוזרי. נהנתי לפגוש בחור חמוד לאללה עם מוטיבציה גבוהה. עבד בצורה מקצועית, נקיה ומוסדרת. לימד אותי כמה דברים על הדרך וגם לאחר שסיימנו את הטיפול הוא טרח לבדוק משהו שהיה נראה לו לא תקין, הגדיל לעשות והתקשר אליי כדי להשלים את הטיפול.

כיוון שהרכב מסוג רנו פלואנס 1.6 נקנה מחברת ליסינג לא טרחתי אפילו לבדוק את החלפים והחלטתי לעשות יישור קו מלא מתוך הנחה שעד עתה הטיפולים נעשו עם חלפים מאיכות ירודה, הופתענו לגלות שהחלפים היו מקוריים או באיכות גבוהה.

מה היה בטיפול-

1. נבדק פילטר אוויר (מקורי) שהיה במצב טוב ולכן לא הוחלף.

2. הוחלפו פלאגים (מקוריים) למרות שהיו במצב סביר אך עברו עליהם 35K ק"מ.

3. הוחלף נוזל בלימה שכנראה לא הוחלף מעולם.

4. נבדקו רפידות (כנראה מקוריות תוצרת Ferodo) שהיו עם בשר עליהם, כנ"ל הצלחות.

5. גירוז רפידות בגריז נחושת ומובילים בגריז רגיל.

6. הוחלף נוזל קירור שכנראה לעולם לא הוחלף.

7. הוחלף שמן ופילטר שמן (מקורי).

8. החלפה חלקית של שמן גיר.

פילטר הדלק לא נמצא לצערי וככל הנראה הוא חלק מובנה עם המשאבה ועל כן הוא לא הוחלף. פילטר מזגן גם לא הוחלף כיוון שהגישה אליו כרוכה בפירוק כל תא הכפפות והעדפנו לא לבצע זאת.

על הדרך אני רוצה גם להודות לגיא מ-APEX MOTORS שקיבל ללא בעיה בחזרה את החלפים למרות ששיגעתי אותו לא מעט, ובזיכוי זכיתי לפנק את רועי במשהו קטנטן שישמש אותו בטיפולים שהוא עושה. ממש מעט מן המעט שאפשר להחזיר לחבר'ה הנדירים האלו!

 

החלפים במסדר:

P51210-112051.jpg

מחליפים פלאגים-

P51210-113343.jpg

בודקים מצב רפידות וצלחות בלימה, על הדרך רועי מלמד ומסביר איפה לגרז, איך ולמה-

P51210-115359.jpg

P51210-120152.jpg

P51210-120200.jpg

החלפה חלקית של שמן גיר-

P51210-133556.jpg

P51210-141058.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להודות למתן -התותח- שלמרות המחסור בזמן, השתדל למצוא לי זמן וכוח אחרי יום עבודה, והחליף שמן מנוע ופילטר ליונדאי שלי. העבודה בוצעה במיומנות גבוהה, בבטיחות וכמובן שהבורג נסגר לפי המומנט הנדרש. ועל הדרך גם מצא וסידר כבל משוחרר מהמצבר.

עריכה אחרונה על ידי iDaNm
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת הרבה באיחור והפעם שוב תודה לאסף ויגאל על טיפול טיימינג שכלל מותחנים, משאבת מים ומחזירי שמן ועל הדרך שמן+פילטר.

אין ספק שחסכתי כאן המון כסף במיוחד שאסף קישר אותי למישהו שמכר קיט טיימינג מלא ממש בזול.

תודה לשניכם על הקדשת הזמן הרב,סבלנות ועבודה יסודית בטיפול כזה שהוא לא קל ודורש סבלנות גדולה ואומץ.

(יגאל אל תדאג אני זוכר שאני חייב לך ליטר פרסטון :) )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת מנורות הדרך נשרפה לי, (פג'ו 107) הגישה אליה הייתה מאוד בעייתית ולא הצלחתי לטפל בזה לבדי.

בקשתי מאסף המלצה למוסך והוא מייד הציע את שירותיו.

קבענו באותו הערב (היום), ולאחר מס' שעות הוא הגיע אליי והחליף את הנורה באמצע הלילה.

הנדסת האנוש הגרועה לא הרתיעה את עקשנותו, והנורה הסוררת הוחלפה בהצלחה.

תודה רבה וכל הכבוד לאסף!

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלאך! קוראים לו רון.

 

קניתי פונטוספייס לפני איזה חודשיים, חדש בעולם הרכב אבל רוצה ללמוד ולדעת.

כנופייה :wink: אתם פשוט אחלה אנשים.

נפגשתי עם רון לפני חודש ורק עכשיו התפנתי לכתוב תודה.

כבר בפלא' עוזר ומסביר, בקיצור באתי אליו והוא עשה לי טיפול יישור קו עם הרבה דברים על הדרך: שמן,פילטרים,פלגים, החלפה מלאה של נוזל קירור לפארפלו, ניקוי בית מצערת, אטם מכסה שסתומים, היו דברים שלא הספקנו אז הוא הציע שניפגש עוד פעם כדי לסיים.

 

תודה רון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה ליגאל אסף ודניאל מהקנופייה שהקדישו מזמנם ועזרו לי לעשות טיפול 60 אלף לרכב שלי,חסכתם לי כל כך הרבה כסף וזמן במיוחד שאני סטודנט וכרגע נמצא בתקופה קשה מבחינה כספית,זה לא מובן מאליו שיש אנשים שמוכנים להקדיש מזמנם ולהגיע ממרחקים בשביל אדם יחסית זר שלא ראו מעולם ולעשות לו טיפול לאוטו ללא כל תמורה.

קצת על הטיפול 60 אלף לסיטרואן C1 2011:

הוחלפו פלאגים,פילטר אוויר,שמן,ומזגן,נוזל בלמים,שמן מנוע ונורה של פנס אחורי :]

העבודה נעשתה במקצועיות ואין ספק שאלו אנשים בעלי ידע נרחב בתחום וכל פעולה שנעשתה הוסברה בצורה מפורטת.

למדתי המון תודה רבה לכם אתם אנשים תותחים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעוניין להודות לאסף שעשה את הדרך מנתניה על מנת לבצע טיפול 60 לפורד פוקוס האצבק ידנית 2012 והחלפת משאבת שפריצרים לפוקוס 2005 של אשתי.

הטיפול לפוקוס כלל שמן מנוע מקורי, פילטר מקורי, מים לרדיאטור מקורי, פלאגים מקוריים ופילטר אוויר תחליפי.

המשאבת שפריצרים הוזמנה מסין באמצעות איביי.

הפלאגים של הפוקוס כבר היו מפוייחים והפילטר אוויר ידע ימים טובים יותר.

המשאבת מים הגיע תקולה, אך אסף הצליח להשמיש אותה עבור החלק הקדמי(אחורי לא עובד כרגע).

כרגיל, העבודה נעשתה במקצוענות ודקדקנות על פי הספר רכב.

IMG-20151226-WA0007.jpgIMG-20151226-WA0006.jpgIMG-20151226-WA0005 - Copy.jpgIMG-20151226-WA0004.jpgIMG-20151226-WA0003.jpgIMG-20151226-WA0002.jpgIMG-20151226-WA0001.jpg

עריכה אחרונה על ידי nivshemer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להודות לאסף היקר מכל -

בהמשך לפוסט שפתחתי בפורום המקביל (אודות קודנית של חבר שלי ביונדאי גטס, שהפסיקה לעבוד ו 3 ימים הרכב לא זז מהחניה שלו) אסף הציע שככל הנראה אין מנוס מניתוק הקודנית.

היות והרכב נמצא בר"ג - אסף היקר הגיע אתמול בערב במיוחד עד בית "הלקוח" ובעבודה קצרה ונקיה תוך כמה דקות הקודנית העתיקה הייתה בחוץ והרכב מונע :-)

אני ממש מעריך את אסף - הוא בא במיוחד ואף מציע לבעל הרכב טיפולים שוטפים ויישור קו. מה גם שתו"כ העבודה הוא מסביר בסבלנות ובנעימות ונותן תחושה של רוגע.

הקודנית שנותקה מאוד עתיקה, הייתה מחוברת לניתוק דלק. כאמור, נשלפה ע"י אסף במהירות ובקלות.

מתנצל מראש על התמונות - העבודה בוצעה בערב בשעות החשיכה.

להלן:

 

1.jpg2.jpg3.jpg

 

אסף - תודה רבה, מקרב לב.

יישר כח

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתוק קודניות תוך דקות בחושך?

אסף, יש עוד כמה כנופיות שישמחו לקבל אותך כחבר :lol:

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה להודות ולפרגן מכל הלב לשלומי מכנופיית הטיפולים, שהתפנה בשבילי במיוחד לאחר יום עבודה וביצע טיפול 30K לשברולט ספארק שלי. הטיפול כלל:

1. החלפת שמן מנוע.

2. החלפת שמן בלמים.

3. החלפת פילטר מזגן.

4. החלפת פילטר אויר.

5. החלפת פילטר שמן.

 

שלומי תקתק את הכל תוך שעה ובמקצועיות רבה תוך שהטיפול מלווה בהסברים על הכול והמלצות יקרות ערך.

אני חייב להודות שאפילו אחרי 2 טיפולים שנעשו ע"י חברי כנופיית הטיפולים (בטיפול הקודם אסף היקר החליף לי פלאגים וביצע ניקוי בית מצערת), אני מתקשה עדיין להאמין שקיימים אנשים כאלו בעולם הזה. זה מרומם לי את הלב ואני ממש מקווה שיזדמן לי בחיים להחזיר להם טובה על כך.

ובנימה קצת אחרת, מדהים אותי כל פעם מחדש איך עושקים אותנו במדינה הזו על כל דבר כמעט. לפני ששלומי פנה אליי וביצע את הטיפול בהתנדבות הייתי כבר על סף ביצוע הטיפול במוסך לאחר ש-2 הצעות מחיר שקיבלתי פירטו שזמן הטיפול עומד על שעה וחצי לפחות וכן שכמות שמן הבלמים ברכב שלי הינה 2 ליטר! כשבפועל נכנס רק חצי ליטר. שוב תודה לשלומי היקר, חסכת לי הרבה כסף ועל הדרך למדתי כיצד לבצע את הטיפול בעצמי ואני ממש מרוצה.

קצת תמונות מהטיפול.[ATTACH=CONFIG]448089[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448090[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448091[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448092[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448093[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448094[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448095[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448096[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448097[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448098[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448099[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448100[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448101[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448102[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448103[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]448104[/ATTACH]

כמובן שהכל נקנה מקורי - מעדיף כך. שאלות והבהרות ייענו בשמחה.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...