Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלקה - הנעה אחורית לעומת קדמית


psychuil
שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני התכוונתי יותר להאם יש משהו עם הנעה אחורית שלא עולה יותר מהחיים שלי.



 

 

הברנדה מימין... אולי.

אופל אומגה. פורד סיירה...

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יכול להיות, אבל שים לב שסחיפה של 4 גלגלים היא בחלקה גם יכולת ספציפית של הרכב. יש רכבים שממש מסרבים להכנס לסחיפה, או אפילו להחלקת אחוריים בלבד (ואז צריך לעזור להם :twisted: ). יש רכבים שבהם כל החלקה היא של 4 הגלגלים, ויש כאלו שמכוילים להחליק רק עם ציר אחד.

 

רוני

אני מסכים איתך שיש מכוניות שהכיול שלהן מונע החלקה אפילו של החלק האחורי בלבד, אבל אני מתכוון על מכוניות שכן מתנהגות היטב, שכן יודעות להתחבר לנהג ולעשות כרצונו.

 

איך אתה מגדיר את הכיול של הסקסו?

 

עם הסקסו אפשר לעשות מה שרוצים - אפשר להחליק במידה ורוצים רק עם הגלגלים האחוריים, היגוי יתר.

ואפשר במידה ורוצים להחליק עם כל 4 הגלגלים (ובלי לרמות...) - סחיפה.

ואני חושב שאתה תסכים איתי שלהגיע איתה לסחיפה של 4 גלגלים קשה בהרבה מאשר להגיע איתה להחלקת הזנב בלבד - לכן בכמעט כל המקרים הדבר היחידי שמחליק באוטו הוא הזנב, ורק במקרים נדירים ובסיבובים מסוימים אפשר באמת להגיע למצב של "סחיפה".

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא היית מחפש משפחתיות הייתי ממליץ לך על: מאזדה מיאטה (או mx5).

הנאה אחורית, במחיר "לא יותר מהחיים שלך", רכב מהנה ביותר לנהיגה.

 

בברכה :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הצלחתי לעשות דריפט עם מאזדה 3 אבל רק עם שני צמיגים, החלקה שבה הציר האחורי נזרק ומחליק כאשר אני עם הגה נגדי והציר של הגלגלים הקידמיים נשאר באותו ציר פנייה שהיה ולא נזרק. זה היה חביב ואפשרי לדעתי גם להגיע ליותר מזה ! :)

זה לא קל לזרוק עם האוטו הזה אני עשיתי את זה במהירות נמוכה ועם נגיעה קלה בברקס ! ....



 



 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שאני שווה $2,345,516.00, לפי

http://www.humanforsale.com/

 

כנראה שיש לא מעט מכוניות בטווח הזה..

 

(מישהי רוצה לקנות אותי, אגב?)

 

 

 

 

אני שווה יותר..

You are worth exactly $4,782,478.00

:twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להגיע להיגוי יתר עם הנעה קדמית, אי אפשר לבצע דריפט עם הנעה קדמית וזה בכלל לא משנה איזה רכב זה.

אפשר לבצע פרובקציה חזקה שתוציא את הזנב החוצה וייקח לך יחסית הרבה זמן להכניס אותו בחזרה, אבל זה עדיין לא סחיפת כוח.

יש רכבים , כמו ה 306 למשל , שיש תחושה של סחיפה עם ארבעת הגלגלים שאתה לוחץ על דוושת הגז באמצע הסיבוב , אבל זה בעיקר תחושה ולא משהו שקורה באמת.

רוצה רכב מעולה לדריפטים ? במוו E30 עם מנוע מספיק חזק או כשיורד גשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שיש פה בלבול בין סחיפה תחת כח כשהרכב ננהג ע"י כח המנוע וזה בהנעה אחורית

לעומת החלקה של 4 גלגלים על הצד (בכוון ניצב) ללא כח מנוע מכוון ואת זה ניתן ועוד איך ניתן להגיע

בהנעה קידמית גם עם מכונית כמו פיאט פנדה ומשטח עם אחיזה נמוכה או עם ZX וולקן ודומותיה

אפשר ניתן ונעשה להגיע להחלקות ארוכות ולא למשך זמן קצר

כוח המנוע משמש ליציאה מהפנייה ומושך את האוטו החוצה ומיישר אותו

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוו או מרצדס משומשות משנות ה90...

במכוניות החדשות, הכי זולה עם הנעה אחורית היא הBMW סדרה 1 (כ200 אלף שקל).

שכחת מכונית אחרת עם הנעה אחורית, מנוע מרכזי, מגדש טורבו, גיר 6 הילוכים, 2 מושבים, ומחיר של 100K כחדשה.

 

 

 

 

...סמארט :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהיתי לעצמי.. כל פעם שמדובר על איך לעשות דריפטים, מדובר לרוב במכוניות בעלות הנעה אחורית.



 

אני מבין למה, אבל השאלה שלי היא האם אפשרי לבצע דריפט פרופר במכונית בעלת הנעה קדמית, וכיצד זה נעשה?

 

ראית יותר מדיי תפרסומת של הלאנסר אה??

בכל מקרה הסיכוי קלוש מאוד...אבל לעולם אל תגיד לעולם.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שאני שווה $2,345,516.00, לפי

http://www.humanforsale.com/

 

כנראה שיש לא מעט מכוניות בטווח הזה..

 

(מישהי רוצה לקנות אותי, אגב?)

 

 

 

 

אני מוכן לקנות.... ב- 2.345 מליון $ מתחת למחירון :-P

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה 3 היא דווקא מהשלדות הטובות למעשי חוליגניזם בהן יצא לי לנהוג.

היא קטנה יחסית, יש לה הגה מהירה ומדוייק, ברקסים נשלטים באופן סביר והרבה פידבק.

באמת כיף.

 

אגב, כמה מכם זורקים בהנעות קדמיות בעזרת עזיבת גז בלבד, וכמה באמצעות trail braking?

אני רק בצורה השניה...

זה פשוט יותר נשלט (אתה לא תלוי בהילוך הנוכחי, השהיות שונות שבנויות לתוך תגובת המצערת וכו', אלא שולט במינון העברת המשקל עם הברקס בצורה ישירה), יותר יפה (אפשר להחזיק את האוטו יותר זמן בהחלקה בלי פרובוקציה אלימה מדי) ויותר בטוח (שוב, השליטה המלאה והקלה, בלי פרובוקציה שאתה לא יודע איך תסתיים).

זה גם יותר מהיר, ככה אתה יכול להתחיל את ההחלקה בצורה קלה הרבה לפני האפקס של הפניה, ולמתן אותה לקראת האפקס.

 

מצד שני, זה קצת פחות אינטואטיבי בהתחלה.

 

בקיצור, מי ככה ומי ככה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בקושי משתמש בברקס. כמעט ורק בעזיבת גז תוך כדי הפנייה חדה של ההגה. במכונית מהסוג שלי פשוט אין צורך לבלום בשביל להוציא את הזנב ב-99 אחוז מהמקרים. בפעם אחת שבלמתי (חזק) לתוך פנייה - עשיתי ספין במקום. מצד שני במכוניות גדולות יותר ניסיתי להשתמש באותה השיטה ללא הצלחה, שם חייבים לתת קצת בלימה בשביל לערער את שיווי המשקל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה 3 היא דווקא מהשלדות הטובות למעשי חוליגניזם בהן יצא לי לנהוג.

היא קטנה יחסית, יש לה הגה מהירה ומדוייק, ברקסים נשלטים באופן סביר והרבה פידבק.

באמת כיף.

 

אתה צודק ... היא אכן קטנה, ההגה שאכן נותן לך תחושה בדיוק של מה שהולך בזמן הנהיגה, מנוע יחסית זריז ומספר מאוד, (בגרסאת ה-1.6 ליטר, ושלא נדבר כמובן על ה-2.0 ליטר שיחסית מאוד זריזה).

מתלים קשיחים מאוד תורמים לאחיזה ממש מצויינת של הרכב בפניות מהירות, ואף בחדות ,לחיצות עדינות על הבלם יכולות לגרום להנעה מאוד גדולה (במהירות הנכונה ובאיזור הנכון), היא ממש מהנה.

חיסרון יחיד, הרבה תת היגוי במיאוץ בפניות יחסית לרכבים אחרים, הרכב ממש אינו רחמן בתתי היגוי, איך אומרים .. נכנס לזה "מכל הלב" או שפשוט בכל מצב שמתאפשר לו במיאוץ לא נכון .

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...