Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני התכוונתי יותר להאם יש משהו עם הנעה אחורית שלא עולה יותר מהחיים שלי.



 

 

חיפושיט...

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר להגיע להיגוי יתר עם הנעה קדמית, אי אפשר לבצע דריפט עם הנעה קדמית וזה בכלל לא משנה איזה רכב זה.

אפשר לבצע פרובקציה חזקה שתוציא את הזנב החוצה וייקח לך יחסית הרבה זמן להכניס אותו בחזרה, אבל זה עדיין לא סחיפת כוח.

יש רכבים , כמו ה 306 למשל , שיש תחושה של סחיפה עם ארבעת הגלגלים שאתה לוחץ על דוושת הגז באמצע הסיבוב , אבל זה בעיקר תחושה ולא משהו שקורה באמת.

רוצה רכב מעולה לדריפטים ? במוו E30 עם מנוע מספיק חזק או כשיורד גשם.

מסכים איתך לגבי הטענה שאי אפשר לבצע דריפט ברכב הנעה קדמית, ולא משנה איזה רכב זה.

אבל, סחיפה - ככה שכל ארבעת הגלגלים נוסעים על הצד, אפילו למעט מאוד זמן, כן אפשר - קשה מאוד, וצריך נתונים מדויקים מאוד (פרובוקציה מדויקת, משחק עם דוושת הגז נכון, סיבוב רחב וחד מספיק וכו'). אבל סחיפה כן אפשר. דריפט זה לא, אבל סחיפה קלה כן.

 

אני בקושי משתמש בברקס. כמעט ורק בעזיבת גז תוך כדי הפנייה חדה של ההגה. במכונית מהסוג שלי פשוט אין צורך לבלום בשביל להוציא את הזנב ב-99 אחוז מהמקרים. בפעם אחת שבלמתי (חזק) לתוך פנייה - עשיתי ספין במקום. מצד שני במכוניות גדולות יותר ניסיתי להשתמש באותה השיטה ללא הצלחה, שם חייבים לתת קצת בלימה בשביל לערער את שיווי המשקל.

 

רוני

במכוניות בעלות ABS, ה ABS יכול קצת להפריע לעיתים בבלימה בשביל להוציא את הזנב. אני היחידי שחושב ככה?

Back to the original - NC again.

פורסם

אולי ABS ישן יחסית, עד כמה שידוע לי, החדשים לא אמורים להפריע כ"כ בדברים האלו.



 

ולגבי, אני נכנס לפניה עם בלימה תוך כדי הידוק ואז בספק החלקה משחק עם הגז כדי לשלוט בתחת.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

הABS לא מפריע כלל. אם הגעת למצב בו אתה נועל גלגלים, כנראה שעשית משהו לא בסדר, ואי לכך כנראה שממזמן אתה בתת-היגוי.

זו פשוט בלימה עדינה שמעמיסה את החלק הקדמי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אגב, איכשהו הרכב שלי מזהה זריקות תחת ומתריע לי על כך עם נורית שמן או משהו. למישהו יש רעיון מה פשר הדבר?



(יודע שזה לא קשור במיוחד, אבל חבל לפתוח נושא חדש על זה)

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
הABS לא מפריע כלל. אם הגעת למצב בו אתה נועל גלגלים, כנראה שעשית משהו לא בסדר, ואי לכך כנראה שממזמן אתה בתת-היגוי.

זו פשוט בלימה עדינה שמעמיסה את החלק הקדמי.

בחיים לא הגעתי למצב של נעילת גלגלים, או שנכנסתי לתת היגוי רציני במידה ורציתי להיכנס להיגוי יתר.

 

אבל יש מכוניות שבהן ה ABS נכנס מוקדם מאוד (ע"ע מאזדה לאנטיס) ולכן זה הורס. אומנם לא ניסיתי עם לאנטיס להיכנס להחלקה, אבל אם במכונית ספורטיבית שהייתה לי, ה ABS היה נכנס מהר כמו שנכנס במאזדה אז אני בטוח שזה היה מפריע.

Back to the original - NC again.

פורסם

להזכירך, מדובר בבלימה עדינה. כזו שבקושי מורגשת, אם בכלל (ולכן החשיבות של בלמים טובים, שקלים למודולציה - אחרת מאוד קשה להגיע למינון מדוייק). למה שהABS יתערב, בעצם?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חיסרון יחיד, הרבה תת היגוי במיאוץ בפניות יחסית לרכבים אחרים, הרכב ממש אינו רחמן בתתי היגוי, איך אומרים .. נכנס לזה "מכל הלב" או שפשוט בכל מצב שמתאפשר לו במיאוץ לא נכון .

יחסית לנהג מבחן בפרארי, אתה מ*יין המון בשכל...

 

:roll:

 

הנעה אחורית ? לא חסר, רק תגיד תקציב !

 

וחבל מאוד שכמעט כל המכוניות כיום הם הנעה קדמית :x

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

I appologize in advance for having no idea how are the prices of cars looking like nowadays in israel, but how about a BMW 3 series? I'm sure that at some point in the nineties the price is fairly low... I'd rather have a lower year and a bigger motor by the way if I would go that route... the difference between 1.8L and a 2.5L will be very evident

 

 

.Moti, holding back not to say a used miata

פורסם

האמת שאתה צודק וזה מה שאני מתכנן לעשות ברגע שאני אקנה לעצמי אוטו שיהיה רק שלי (עוד 3-4 שנים ככה..).



ואני מעדיף את המראה של הבימרים של פני כמה שנים על פני הslickness שנוטף מהם היום.

אז איזו 328i נשמעת כמו אחלה רעיון.

 

ומשום מה, אני לא חובב מיקאטות גדול.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם


×
×
  • תוכן חדש...