Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: אופל קארל נחשפת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקארל חולקת את בסיסה עם הדור השני של שברולט ספארק שיוצג בעוד כמה חודשים, הדמיון הוא לא מקרי.

 

יכול להיות מצב שיהיו בישראל גם האופל קארל וגם הדור הבא של הספארק, יכול להיות שUMI יבחרו לייבא אותה מארה"ב ואז נראה בידול בין הגרסאות.

 

 

לגבי העיצוב של הקארל, למחיר שלה העיצוב החיצוני ובמיוחד עיצוב הפנים מרשימים מאוד, מורגשת אצלי חוסר הרמוניה בפרונט שלה, משהו בפנסים ובאף נראה כועס.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

למען האמת, נראית לא רע בכלל - ולהבדיל מהנורמה האירופית למכוניות מיני, החלונות האחוריים נפתחים נורמלי.

 

אבל עם כל הכבוד לבנו של אדם, למה קארל? נראה לי שם קצת אידיוטי למכונית.

 

תחשבו על הפרסומות; Hi, I'm Carl, הפנסים מהבהבים לשלום, מחטי השעונים קופצים, המולטימדיה נדלקת ומרצדת Hello, its me again, CARL...

 

וחוץ מזה, מה יעשו במדינות אחרות? כי בצרפת קארל זה שארל, בספרד קארלוס, באיטליה קארלו ורק באנגליה זה גם קארל, אבל שם יקראו למכונית ווקסהול ויוה.

 

מה יותר טבעי מלקרוא למכונית אופל קאדט?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כי הקאדט לא הייתה מיני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

השם באמת קצת לא קשור. כשתצא גרסאת סדאן למדינות מתפתחות יקראו לה lenny?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כי הקאדט לא הייתה מיני.

 

אין קשר.

 

1.במשך כארבעה עשורים - ועד השקת הקורסה ב-1983, קאדט היתה המכונית הקטנה ביותר של אופל.

2.חשוב על פירוש המילה(צוער).

3.לגרסה הבריטית של הקארל קוראים ווקסהול ויוה. הויוה היתה המקבילה של ווקסהול לקאדט, עד שמ-1975 נכנסה לתפקיד הזה השבט. יצור הויוה, שהיתה פופולרית מאוד בבריטניה, נמשך עד שלהי שנות השבעים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לפני קו המנוע והחלונות יש דמיון לספארק - מכסה מנוע זהה בחלון האחורי יש לאופל "משולש" לעומת הספארק ששם נמצאת ידית הפתיחה, ככה שנראה שהספארק החדשה תהיה למעשה אותו רכב רק עם סמלי שברולט והיא תימכר בשווקים שבהם אין את אופל (דרום אמריקה, תאילנד, הודו וארה"ב).

אולי גם תהיה גרסת ביואיק לשוק הסיני.

 

ברוב השווקים האלו יש אופל (ועם הרבה יותר דגמים מאשר פה) אבל פשוט קוראים להם שברולט.

אופל חיה ובועטת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בכל זאת מכוער. יש את זה גם באיביזה ובעוד מכוניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...