Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתה מגיע, פונה לבוחן, הוא מסתכל על הצמיגים, הולך ובודק במחשב שהמידה מאושרת (או זוכר אותך כשבאת לבדוק לפני), אתה משלם לפקידה כ-30 ש"ח ומקבל תדפיס עם המידות החדשות אותו אתה מצרף לרשיון הרכב. במועד החידוש הבא (או בהנפקת כפל רשיון) המידה תהיה מעודכנת כבר עליו ולא יהיה צורך בדף האישור.

 

טיירקלאב, טיירדיל, טיירס4יו - אלו האתרים שאני בדר"כ מעיין בהם בנושא.

האחרון שבהם פשוט מציג מספר צמיגיות עבור כל צמיג.

ולכן המלצתי לגשת לצמיגיות באזורך ולברר מה קיים בשטח.

לפעמים אפשר ליפול על מבצע טוב באוטו דיפו, והכל תלוי בדגם הצמיג והמחיר המוצע.

הנקוק בפני עצמה, חברה מוכרת ומכובדת.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טייר קלאב במידה שלי מציג רק OVATION שזה זבל.

טיירס4יו - יקרים להחריד, 450-500₪ לצמיג!

בטיירדיל גם לא זול במיוחד, 345 לMAXXIS שאני לא יודע איך הם בצמיגים (למרות שאני מכיר את המותג מצמיגי אופניים שהוא נחשב איכותי) וGOODYEAR שזה מותג מוכר וטוב שעולה 370₪ לצמיג.

 

בעייתי העסק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה כאילו שאתה מדלג על חלקים מסויימים בהודעות שלי.

כבר פירטתי בדיוק אילו צמיגים זמינים ובאילו מחירים באתרים הנ"ל.

 

ובדיוק בגלל זה (היצע ומחיר) הצעתי לבדוק את ענין שינוי המידה.

פורסם

גם המידה שהצעת לא זולה במיוחד, מה כל כך נדיר במידה הזאת שהופך אותה ליקרה יחסית? אגב, האם השינוי במידה לא פוגע בצריכת דלק?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ממליץ על הפנצ'יריה שליד אור וקור מול השוק הבדואי אם אני לא טועה יש לו כיתוב של מיצ'ילין על השלט יש מחירים שפויים יחסית

פורסם

סביב 300 ש"ח (או כל סכום מתחת ל-400 במידה הגדולה יותר) לצמיג זה לא זול?! זה מאוד זול לצמיג נורמלי.

שוב, המחירים בצמיגיות בפועל שפועלות ללא קשר לאתרים המדוברים (כמו גם זמינות של דגמים נוספים) עשויה להיות שונה.

 

היצע וביקוש, כמו כל דבר בכלכלה.

 

ההבדל אם יהיה, לא אמור להיות היסטרי. לא מאמין שיותר מ-5%.

פורסם

בהנחה שאני נשאר עם המידה שלי - איך הMAXXIS? בהנחה שאני לא נשאר עם המידה שלי - מה כדאי לקחת? הFALKEN, ההנקוק והGOODYEAR לא רחוקים במיוחד במחיר, מדובר על 20-30 ש"ח לצמיג כך שאם ההפרש הוא מהותי אני מעדיף להשקיע, כי צמיגים זו קניה לטווח הארוך. מחר אנסה להגיע למכון רישוי ולברר לגבי המידה. כל מה שצריך לעשות זה לגשת לבוחן ולבקש ממנו מידה של צמיגים שמתאימה לרכב שלי? זה אותם בוחנים שמתעסקים במבחן רישוי לרכב?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה תלוי בדגם הצמיג.

נדמה לי, מבלי לבדוק לעומק, שהגודייר מציעים את דירוגי ה-EU הגבוהים ביותר מבין ה-3.

תוכל להיעזר, אם לא באתרי החברות, באתר הזה: www.mytyres.co.uk שמציג יפה את הנתונים של ה-EU Label (שאינם כוללים סעיף נוחות ואחיזה ביבש), ובאתר www.tyrereviews.co.uk כדי לקרוא חוות דעת של משתמשים על צמיגים שונים.

 

הבוחן לא זוכר את כל המידות בע"פ וכנראה ישלח אותך לפקיד/ה במשרד כדי לבדוק במחשב.

לדעתי גם תוכל להראות לו את המסמך PDF שצירפתי קודם לכן ולשאול אותו אם זה יהיה בר אישור להתקין את המידה 175/65R15.

פורסם

אם ה185/60/R15 יתאים לי מבחינת קוטר הג'אנט (5.5 אינץ' אמרנו?), אז מה עדיף? מה ההבדלים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הערכתי שמדובר ברוחב "5.5 (לא קוטר! שזהה בכל המידות שדיברנו עליהן).

גם אם מדובר ברוחב "5 מבחינה טכנית זה אפשרי אם כי בגבול העליון.

LVVTA_Info_01-2009_V2_Tyre_Size_to_Wheel_Size_Compatibility_Guide.pdf

 

 

יש מספר דיונים בנושא, בעיקר בתת פורום שיפורים.

עבור בחירה שנועדה לתקופה של שנה, לדעתי, בחר באפשרות הזולה לך שאינה מתפשרת על הרמה.

פורסם
ברשותי רנו קליאו 2012, לרכב מלאו כשנתיים וחצי,

כלומר הצמיגים יושבים על הרכב מעט יותר מ3 שנים.

הם לא ישבו על רכב לא קיים, הם חיכו להרכבה יחסית הרבה זמן. אולי רנו קיבלו אותם בהנחה.

אגב, כתבת מקוריים ולא ציינת של איזו חברה/יצרן.

פורסם

הרכב יוצר בסוף אוקטובר 2011. צמיגים של ברידגסטון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מצוי באותה סוגיה שלך עם הרכב של אחותי (קליאו 3 2012).

 

אומנם עשינו עליו (היא בצבא אז רוב הזמן אצלי) רק 19,000 ק"מ אבל הצמיגים בני 3, בדיוק כמו אצלך. לאחר שראיתי אצל גיסי (שרכש את אותו רכב משנת 2012 בהמלצתי) שהגיעו במקור צמיגים במידה 185/60 (כפי שהומלץ כאן) וזוהי המידה שגם רשומה אצלו ברישיון (לא יודע איך אצלו דווקא הגיעה המידה הזו), ולאור העובדה שבמידה הנ"ל יש יותר מבחר, ולעיתים הצמיג יותר זול בשל כך, אני מתכוון להעלות את המידה בהחלפת הצמיגים שתהיה בקרוב ונראה לי שגם אתה צריך לעשות כן.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אצלי הרכב משרת אותי בנסיעות לבסיס, לכן הק"מ שלי יותר מפי 2 משלך.

 

הנה עוד תמונות.

קדמי צד נהג:

DSC_0008.JPG

קדמי נוסע:

DSC_0009.JPGDSC_0010.JPG

 

אחורי צד שמאל (מאחורי נהג):

DSC_0012.JPGDSC_0011.JPG (לא סגור על התמונה השמאלית שזה של הצד הזה)

אחורי צד ימין (צד של הנוסע):

DSC_0013.JPGDSC_0014.JPG

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מפי ברידג'סטון עצמם:

http://www.bridgestone.com.au/tyres/passenger/care/age.aspx

שורה תחתונה, נראה שהם לא הזדקנו בכבוד בחום הדרומי ונדרשת החלפה.

 

בשביל הספורט, אפשר לבדוק אם האחריות על צמיגים תופסת במקרה כזה של התיישנות בחומר בתקופה של 3 שנים.


×
×
  • תוכן חדש...