Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה נמכרה הפוקוס שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שורה תחתונה היא שאם אתה לדעתי האישית מחפש ונעול על רכב, העיקר היה מיד פרטית, אתה יכול להפסיד מציאות.

 

אני מסכים במדויק עם מה שכתב דור. לדיד יש לבדוק את מכלול הנתונים שבאים לבדוק רכב. ולא רק את הרשיון.

 

הסיכוי שמישהו יקח רכב ליסינג מהעבודה במטרה לקנות אותו מהליסינג ולכן ישמור עליו כל השנים - הוא אפסי.

 

רכבים מיין סטרים בשוק הפרטי לא חסרים , לכן ריצה לליסינג נובעת בעיקר מעצלנות לדעתי.

לאנשים נוח ללכת למגרש, לקבל בדיקה מוכנה (הרבה גם לא לוקחים למכון משלהם) , לקבל צמיגים סיניים חדשים ולהרגיש שהם מלכי העולם וזאת במקום לכתת רגליהם בין כמה וכמה אקזמפלרים פרטיים עד מציאת ה"כלה".

 

בדיוק חתמתי זכרון דברים על קורולה (רחמנא ליצלן) לאמא שלי,

התלבטתי בין שלל פרטיות מודל 2010 עם הק"מ הבאים :

11 אלף

13.5 אלף

9 אלפים

21 אלף.

28 אלף.

 

4 מ-5 ללא תיקוני צבע . ואפילו לא טרחתי לגלול לדף השני או לחילופין לבדוק כאלה עם יותר מ30 אלף ק"מ (עשיתי סינון ביד 2) או שהם לא יד 1 .

 

מצב השוק דיי בקנטים לכן פרטיות יד 2 מתקרבות למחירי הליסינג ואין שום סיבה אמיתית לקנות רכב עם עבר ליסינג לדעתי.

אני בכלל לא מדבר על כך שדגמי הליסינג פחות מאובזרים בדרך כלל , גם פחות אבזור בטיחותי וגם פחות איבזור נוחות ,תוחזקו תחזוקה , בואו נגדיר אותה : "שונה" מתחזוקה של פרטי.

 

בשביל עוד 15-10 אחוז שרובם מתקזזים במיקוח - לא שווה ללכת לליסינג.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נקמיצי, איזה כיף לי שמצאתי פראייר. קנה רכב נוח, מרווח, אמין בטירוף, בטוח, ושמור? האידיוט לא יהיה עכשיו ראשון בזינוק ברמזור.

כל פרחח ישיג אותו לפחות בשניה פסיק 2....

לא כולנו מחפשים להיות ראשונים ברמזור.

 

באמת כיף לך!

בקשר לדמגוגיה בגרוש - כמעט כל המשפחתיות מציעות חבילה עדיפה על הפוקוס. היא לא הכי נוחה, מרווחת היא בכלל לא, לא הכי אמינה, לא הכי בטוחה, לא הכי זולה לאחזקה. מה שכן - היא הכי עצלנית בקטגוריה.

 

אז עשה לעצמך טובה - תוציאו את הראש מהאגזוז של הפוקוס - יש שמה עוד רכבים טובים בחוץ.

הדור ה-1 של הפוקוס היה נחמד מאוד.

השני והשלישי - ממש לא משהו מיוחד.

פורסם (נערך)
אם היד הנוכחית היא פרטית והיד הקודמת ליסינג- יתכן שכן במידה והבעלים הנוכחיים סופר קפדן והרכב אצלו מעל לשנה

מחזק.

עדיף לקנות ממי שקנה מהליסינג, במידה ולא "חייבים" לקנות רכב בן 3, אלא מוכנים להתפשר על רכב בן 5-6, ובהנחה ש:

סינון מצב הרכב בוצע ע"י היד השנייה.

בוצע יישור קו.

הק"מ הממוצע ירד, גם אם במעט.

הרכב מטופל בצורה יותר "נורמלית" מרכב ליסינג.

 

אני היד השלישית במאזדה 3, היד הראשונה הייתה ליסינג. האוטו על הכביש 7 שנים ושלושה חודשים עם 126 אלף ק"מ, במצב בונבון.

 

אייל- לגבי רכבי מיין סטרים בשוק הפרטי... בחייך. בדוק כמה אחוז ממכירות טויוטה קורולה/ מאזדה 3/ פוקוס ברמות גימור הנמוכות ביותר היו ליד ראשונה פרטית. הערכה שלי- לא הרבה יותר מ10% אם בכלל.

 

מסכים עם המסקנה- שכל מקרה לגופו

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...