Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשעה טובה נמכרה הפוקוס שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דבריך אני מבין שמי שיש לו רכב ליסינג שומר עליו כמוני ?

כל חצי שנה ווקס , שטיפה ידנית בלבד , טיפול עם השמנים הטובים בשוק ונסיעה רגועה ?

הבלאי של רכב שהיה בליסינג הוא הרבה יותר גדול מרכב פרטי .

כמובן שיש יוצאים מן הכלל אבל מעולם לא ראיתי מישהו שיש לו רכב ליסינג ופותח את מכסה המנוע .

האמת שאני מכירה אישית חבר פורום ששומר על רכב הליסינג שלו לא פחות ממני וממך.

כן שוטף ידנית עם חומרים איכותיים, מיישם פלסטלינה ווקס אחת לכמה חודשים, לא מחנה בחניות צפופות מידי כדי שלא יפתחו עליו את הדלת או לחילופין הוא לא יפגע עם הדלת שלו במישהו אחר (ברכב 3 דלתות הדלתות ארוכות יחסית) ואפילו שומר על הצמיגים כי מפחד שחברת הליסינג תחליף לו לסיניים. אני תמיד אומרת שאם כולם היו שומרים על רכבי הליסינג שלהם כמוהו אז לא היה צורך בבדיקות קניה כמעט.

מצד שני ראיתי מספיק רכבים פרטיים עם ק"מ נמוך ויד נמוכה אבל מוזנחים מאוד. ככה שאני לא מאמינה שיש כאן כלל אתבע כלשהו וכל מקרה לגופו.

שאלה לי לפותח השרשור, 39 היה מחירון לוי יצחק משוקלל אחרי הפחתה של הליסינג ושקלול היד והק"מ לטוב או לרע או מחירון "יבש"?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרבה שאלות בשרשור הזה שהתשובה עליהן במודעה שלו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?543869-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2008-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-75-000-%D7%A7%D7%B4%D7%9E-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93

 

אישית אני חושב שהקונה עשה עסקה לא טובה במיוחד.

אבל למי אכפת מה אני חושב.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני לא מתלהב, ואני בטח לא שמחה לאיד לאף אחד. הרעיון הוא לא להגיד " הצלחתי אני גאון" ממש לא

זה יכול להיות מאזדה, פוקוס או טויוטה. וכל כלי אחר.

סיפרתי על המכירה שלי כדוגמא בלבד

 

.חריג, לא חריג, מה זה משנה. אני פשוט טוען שרכב טוב נמכר מהר.

 

נקמיצי, איזה כיף לי שמצאתי פראייר. קנה רכב נוח, מרווח, אמין בטירוף, בטוח, ושמור? האידיוט לא יהיה עכשיו ראשון בזינוק ברמזור.

כל פרחח ישיג אותו לפחות בשניה פסיק 2....

לא כולנו מחפשים להיות ראשונים ברמזור.

 

Bar, הרכב היה בליסינג אצלי , צמוד לאבא שלי.

לגבי הפוקס, אז היתה לי 2001 שהוחלפה ל2003 שהוחלפה ל2006 שהוחלפה ל2008, כולן של אבא שלי שאני קניתי אחרי, וכולן נמכרו באותה דרך, אז כנראה שאני פוקסיונר.

 

שמלוב, אני מבין את מה שאתה אומר, למרות שעובדה זה בטוח לא, כי להוכיח את מה שאתה אומר זה לא ניתן, יחד עם זאת, כמה חברה צעירים משתוללים עם הרכב של אבל'ה?

 

 

שורה תחתונה היא שאם אתה לדעתי האישית מחפש ונעול על רכב, העיקר היה מיד פרטית, אתה יכול להפסיד מציאות.

 

אני מסכים במדויק עם מה שכתב דור. לדיד יש לבדוק את מכלול הנתונים שבאים לבדוק רכב. ולא רק את הרשיון.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

39 היה המשוקלל, ונתתי עוד 2000 ככה אוטומטית לכל מי רג'קטים ושטויות שבטח יעלו בבדיקה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

האמת לא ראיתי בעל פוקוס משתולל אז לא הייתי מפחד מעבר הליסינג. מזדה 3 - חבל על הזמן. אם הם לא עושים קיק דאון שמוריד שני הילוכים שמעלה את הסל"ד ל8000 ומתרסקים על באמפרים הם מצידם לא מקבלים את הערך לכסף :-D

פורסם
39 היה המשוקלל, ונתתי עוד 2000 ככה אוטומטית לכל מי רג'קטים ושטויות שבטח יעלו בבדיקה.

 

ראיתי עכשיו את המודעה שלך. אין פלא שמי שחזר מסיבוב במגרשים וראה 2011 פוקוס שחוטות 100K+ ב57 אלף, ישקול בכובד ראש את הרכב שלך.

 

לא נראה לי שהקונה פראייר בכלל. שיסע 4 שנים ויהנה.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
האמת לא ראיתי בעל פוקוס משתולל אז לא הייתי מפחד מעבר הליסינג. מזדה 3 - חבל על הזמן. אם הם לא עושים קיק דאון שמוריד שני הילוכים שמעלה את הסל"ד ל8000 ומתרסקים על באמפרים הם מצידם לא מקבלים את הערך לכסף :-D

 

מזל שמאזדות בצורה החדשה מאוד מבוקשות במגרשי הליסינג מצד אנשים שמאמינים לטופס בדיקה של הסוכנות. מה יכול להיות רע? זה יפני!

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

אחרי שראיתי את המודעה, אני חושבת שהקונה עשה עיסקה טובה. אני חושבת שבמקומו (אם הייתי מחפשת פוקוס ומוצאת אקזמפלר במצב שתואר) הייתי משלמת את המחיר.

לפעמים עדיף להיות חכם ולשלם 1000-2000 שח יותר ברכישה עבור רכב שמור מאשר להשלים את הסכום הזה במוסכים אחר כך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

לא רואה שום סיבה "לשמור" על הרכב ליסינג.

זה לא רכב פרטי,זה סך הכל תחליף למונית או אוטובוס.

אני מכניס אותו פעם בשבועיים לשטיפה בתחנת דלק(משולם על ידי החברה) וסגנון הנסיעה הוא 1:1 כמו שהיה ברכב הפרטי

שלי מלפני זה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

והמסקנה שנובעת היא שלא משנה ליסינג או פרטי, צריך להסתכל על מצב הרכב נטו.

 

אני אישית קניתי מאלבר לפני שלוש שנים לנסר עם 115 אלף ק"מ, אבל מאוד שמורה, ומאז טיפלתי בה בקפדנות.

 

אז לא צריך להכליל

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם היית אומר לי שאתה מוכר פוקוס שנקנתה כמו שצריך לאחר ליסינג תאמין לי שהבוחן לא היה אומר

הרכב שמור ויפה פנימית וחיצונית. כל החלקים מקוריים, לא עבר שום מכה/ תאונה, לא הוחלף שום חלק פח הכל מקורי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
מזל שמאזדות בצורה החדשה מאוד מבוקשות במגרשי הליסינג מצד אנשים שמאמינים לטופס בדיקה של הסוכנות. מה יכול להיות רע? זה יפני!

 

מאזדה 3 מבוקשת? איפה? המגרשים גדושים ב-3 יוצאות ליסינג.

פורסם
נ.ב.

הסיכוי שרכב ליסינג עבר התעללות גבוה מהסיכוי שרכב פרטי עבר התעללות, זאת עובדה.

 

והסיכוי להדקר בדרום ת"א גבוה מהסיכוי להידקר בצפון ת"א.

מבחינה סטטיסטית אתה צודק, אבל זה מהסיבה הפשוטה שמי שבעבר התעלל ברכב פרטי העדיף לעבור לרכב ליסינג ולהתעלל בו.

זה לא כי הרכב ליסינג מוציא ממך משהו שאין בך, אלא כי הליסינג היום מושך ארבעה סוגי אנשים מסודרים כמותית מהגבוה לנמוך:

1. אנשים שמתעללים ברכבים (ובחוקי התנועה, בד"כ זה הולך ביחד), ופשוט המצפון יותר קל כשזה ליסינג (ובטח יותר קל לא להתעסק במכירה של רכב כזה).

2. אנשים שהרכב זה חלק מהעבודה שלהם (טכנאים, שליחים וכו')

3. אנשים שנוסעים המון, מעל 25K-30K (כמוני למשל, אני עושה 42K בשנה).

4. מנהלים שרכב זה חלק מההסכם שלהם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לא רואה שום סיבה "לשמור" על הרכב ליסינג.

מי ששומר על הרכב שלו בשביל עצמו (כי הוא מעדיף להשתמש ברכב נקי ושמור) ולא בשביל המכירה בעוד כמה שנים ישמור גם על רכב ליסינג שלו, כי זה הרכב שלו לשלוש שנים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...