Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש רכב למשפחה קטנה (כרגע ללא ילדים, אבל מתכנן להחזיק אותו גם כאשר יהיו בעז"ה 2 ילדים),

אוטומטי בתקציב של עד 45 אלף.

 

צרכים :

אמינות ועלות טיפולים סבירה.

צריכת דלק סבירה.

נוחות.

מרחב איכסון שיספיק לצרכים של משפחה קטנה (כמה תיקים, עגלת תינוק).

ביצועים סבירים ומעלה (או בעברית מדוברת - לא עגלה)

 

בהתחלה חשבתי על ה i30 אבל ירדתי מזה (קצת גדול מידיי בשבילנו, ובתקציב לא מצאתי אחת במצב נורמלי)

 

ניסיתי לכוון לפאביה 2008, אבל לא מצאתי אחת כזאת,

מצאתי באתר של אוטודיל את האופציות הבאות :

1. פאביה ספייס 1600, 2008. יד ראשונה פרטית. ק"מ 125K. מחיר 47K - בסניף רחוק.

2. פולו 2008, 1600, יד ראשונה.ק"מ 97K, מחיר 45K - בסניף קרוב.

3. ניסן נוט 2007, 1600, יד שנייה, ק"מ 150K, מחיר 44K - בסניף רחוק.

 

כל המחירים לפני מו"מ,

המשיכה שלי היא לכיוון הפאביה, אני רק לא בטוח שיש לי צורך בסטיישן.

איזה רכב לדעתכם יענה על הצרכים שלי? האם יש אופציות נוספות שכדאי לשקול?

 

תודה!

פורסם

הפאביה תהיה יחסית לשאר יקרה לאחזקה,וכפי שנראה מהודעתך,הרעיון הוא החיסכון.

הפולו תהיה קטנה מידי בשביל תיקים ועגלה.

נוט היא האופציה הטובה כאן.

הייתי ממליץ לבדוק סוזוקי ליאנה סטיישן. רכב זול,מרווח מאוד,וחסכוני מכל הבחינות.

פורסם

קודם כל אתה צריך למקד יותר את הדרישות שלך, אם היה רכב בתקציב הזה שעונה על כל הדרישות כולנו היינו שמחים :)

צריכת דלק- ע"ח ביצועים, נוחות- ע"ח עלויות תיקון, אמינות- תלוי במזל שלך. פאביה ופולו יקרים לאחזקה (חלפים יקרים), צריכת הדלק שלהם ממוצעת לחלוטין, ביצועים סבירים + לקטגוריה אבל מקום איכסון די קטן. ניסאן נוט אני פשוט לא ממש מכיר. אני לא בטוח שאתה עושה נכון- לקנות עכשיו רכב שיחזיק עד שיהיו לך 2 ילדים.. לדעתי תכוון לרכב קצת שונה, ועוד 3 שנים ב"ה תחליף.

פורסם

תבדוק גם יונדאי אקסנט : חסכוני, אמין, זול לאחזקה , אגב יש לי כזה רכב שנת 2009 1.4, קח בשביל יותר כוח 1.6

×
×
  • תוכן חדש...