Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

המשפחה קנתה את הרכב מחברה לפני כשנה [שחור ], נסע 12K קמ .

אני רוצה לעשות לו ניקיון כללי , קראתי פה כמה מדריכים על כל מיני חומרים , אבל רובם מדברים על ניקיון קבוע

אני לא בטוח שיש לי הרבה זמן לעשות את זה כי אני חייל קרבי, ורוצה לעשות ניקיון רציני , פעם ב.. אולי בחודש.

לכן אשמח לקבל רשימת קניות עבור הניקיון.

1-אני מעוניין כמובן לנקות את הצבע וה'מבחוץ' של הרכב . יש לי הרבה לשלשת של ציפורים באיזור , בנוסף יש כמה שריטות כתוצאה מהתנגשות קלה במדרכה , יש איזשהי דרך להעלים אותן ? שמעתי על טושים מסויימים.

2-לנקות את פנים האוטו , יש מערכת מולטימדיה טאצ' אם זה חשוב .

3-הגלגלים , בזמן האחרון הצטבר לכלוך , יש לי תמונה מהחורף כשירד גשם -

http://srv1.jpg.co.il/2/53a421cdc6ed1.jpg

 

עכשיו זה עבר אבל אני מניח שיש שם המון לכלוך עדיין .

 

4-נושא שלא קראתי עליו , אני מניח שהוא מורכב הרבה יותר , הוא ניקיון מתחת למכסה מנוע . יש טעם להתעסק בזה אם אני מתחיל ?

עריכה אחרונה על ידי MZN
פורסם

1-עם זה הפגושים,אז כניראה שירד הצבע וטוש או פוליש לא יעזרו אלא רק צביעה.

2-במסכים וגם בלוח המחוונים פשוט תעביר מטלית ללא חומרים,שאר הפלסטיק יש חומרים למשל זה:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A9-%D7%93%D7%A9-%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-Carplan

 

וגם זה

http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99-Meguiar-s-Supreme.html

3-יש חומרים מיוחדים לגאנטים,חשוב לקרוא על אילו אפשר ואילו לא,יש חומרים שאפשר להשתמש על כול סוג.

4-אני לוקח מטלית ומנקה את האבק עם חומר לפלסטיק חיצוני כמו זה:

http://www.carplan.co.il/sg_product~OBT500~5~4.htm

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה על התשובה המהירה.

לגבי השריטות , יש אחת בדלת שכנראה מאוטו אחר , לא שמתי לב כשזה קרה אלא רק כמה ימים אחרי.

והשאר בפגוש , שירטות קטנות , סוג של מכה עם דפיקה , אבל מאוד קטנות. יש חיסרון לטוש ? אני אנסה להשתמש , מקסימום לא יעזור.

צביעה כנראה תעלה המון , גם אם זה לאיזור קטן .

 

בנוגע לניקוי הפנימי ומתחת למנוע , יש סוג מומלץ של מטליות לכל אחד מהמקרים ?

פורסם

תעלה תמונות.

למנוע מטלית פשוטה של סנו ב10 שקל בחנות.

גם לפנים אפשר להשתמש בזה או של ניקול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי המנוע אתה יכול לנקות עם apc מדולל 1:4,מברשות ומגבות רטובות.

הנה ניקוי שעשיתי לפורטה שלי:

uva5uhu2.jpg

tyve5ane.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

נראה ממש חדש! מה זה ACP?

לגבי המנוע אתה יכול לנקות עם apc מדולל 1:4,מברשות ומגבות רטובות.

הנה ניקוי שעשיתי לפורטה שלי:

uva5uhu2.jpg

tyve5ane.jpg

פורסם

זה נוזל חיטוי כללי,אני משתמש בזה של שופרסל.

16 שקל לבקבוק שיספיק עד סוף החיים.

אתה מדלל אותו בהתאם לשימוש,1:4 למשל למנוע כי יש שם לכלוך כבד,1:10 אפשר פלסטיק ומושבים.

תראה פה בפורום פרוייקטים של ניקוי פנימי ותראה איזה פלאים החומר עושה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תודה על ההמלצה , אני ארכוש את החומר הזה.

אתה אומר שהוא מתאים גם לניקוי פנימי של הדאשבורד וכו' ? חוסך לי כסף :)

ד"א צריך להזהר מהמצבר או ממשהו מסויים בעתק הניקוי ? אני מניח שלא שופכים את הנוזל אלא מרטיבים רק את המברשת והמגבת ? [אני ממש חדש , אשמח אפילו לקישור למברשת ] .

 

בנוגע לתמונות , מחר אני אעלה.

יש לך אולי טיפים לניקוי חיצוני של הפורטה ?

פורסם

תנקה את הרכב עם סבון יעודי,כפפת מיקרופייבר,תיישם ווקס אחד לריבעון,זה יעזור לשמור על הצבע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תודה על ההמלצה , אני ארכוש את החומר הזה.

אתה אומר שהוא מתאים גם לניקוי פנימי של הדאשבורד וכו' ? חוסך לי כסף :)

ד"א צריך להזהר מהמצבר או ממשהו מסויים בעתק הניקוי ? אני מניח שלא שופכים את הנוזל אלא מרטיבים רק את המברשת והמגבת ? [אני ממש חדש , אשמח אפילו לקישור למברשת ] .

 

בנוגע לתמונות , מחר אני אעלה.

יש לך אולי טיפים לניקוי חיצוני של הפורטה ?

 

מכיוון שלא עבדתי עם כמות רבה של נוזלים בבת אחת אז נזהרתי על רכיבים "חשודים" כגון חיישנים וכו'...

את המצבר לא כיסיתי כי ה+ אטום וזה מספיק.

 

ומברשות רגילות של רוחמה,בסופר קניתי...לא משהו מיוחד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...