Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התכתבנו כשעה באינטרנט, יש לו ביאג'וCI מושובר(יענו משופר) , הוא הזמין אותי לבוא מחר להלוויה של עראפת(בטח הוא משחק עכשיו שש-בש עם המן שהם יושבים על מחבת רותח) ובשביל שהוא יזהה אותי בהמון המשולהב, הוא ביקש ממני להתעטף עם דגל ישראל, נראה לי מה זה בחור על הכיפק.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
התכתבנו כשעה באינטרנט, יש לו ביאג'וCI מושובר(יענו משופר) , הוא הזמין אותי לבוא מחר להלוויה של עראפת(בטח הוא משחק עכשיו שש-בש עם המן שהם יושבים על מחבת רותח) ובשביל שהוא יזהה אותי בהמון המשולהב, הוא ביקש ממני להתעטף עם דגל ישראל, נראה לי מה זה בחור על הכיפק.
נשמע כדאי.אני אישית מוכן להקפיץ אותך עד הכניסה לרמאללה.:lol:
פורסם
התכתבנו כשעה באינטרנט, יש לו ביאג'וCI מושובר(יענו משופר) , הוא הזמין אותי לבוא מחר להלוויה של עראפת(בטח הוא משחק עכשיו שש-בש עם המן שהם יושבים על מחבת רותח) ובשביל שהוא יזהה אותי בהמון המשולהב, הוא ביקש ממני להתעטף עם דגל ישראל, נראה לי מה זה בחור על הכיפק.

על הדרך - תברר איתו עלויות של שיפורים לפ(ב)יאג'ו C :-P

 

אה, ואם אפשר להעמיס אחד על אביר...

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
התכתבנו כשעה באינטרנט, יש לו ביאג'וCI מושובר(יענו משופר) , הוא הזמין אותי לבוא מחר להלוויה של עראפת(בטח הוא משחק עכשיו שש-בש עם המן שהם יושבים על מחבת רותח) ובשביל שהוא יזהה אותי בהמון המשולהב, הוא ביקש ממני להתעטף עם דגל ישראל, נראה לי מה זה בחור על הכיפק.
הרגת אותי סיני :roflmao: :roflmao: :roflmao:

אני לוקח בחזרה את כל הדברים הרעים שאמרתי עליך

:lol: :lol: :lol:

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם
על הדרך - תברר איתו עלויות של שיפורים לפ(ב)יאג'ו C :-P

 

אה, ואם אפשר להעמיס אחד על אביר...

על אביר אולי. אבל D9 משפר את העיצוב פלאים.

Dead but dreaming

פורסם
:lol: הנוסח מוכר

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

ואני לתומי(תומי עלק) הייתי בטוח שתמחוק לי ת'שרשור.

 

חאלאס כרובי, העלת את קרנך בעיני, עכשיו אני אישית אדאג לך לפילטר שמן חדש.:-D

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
נשמע כדאי.אני אישית מוכן להקפיץ אותך עד הכניסה לרמאללה.:lol:
אהוד אתה קופץ מוקדם מידי, תסיים קודם את הקורס בטלרים ששלחתי אותך ואז נדבר מה הלאה.:lol:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

×
×
  • תוכן חדש...