Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן להקטין את החתך בצמיג בלי לשנות את הגודל ? כלומר כרגע מידת הצמיגים שלי היא 205/60/16

האם ניתן להקטין את החתך ובכל זאת להשאר בגודל 16 ? להקטין ל50 או 55 או שחייב להגדיל את הקוטר ל17?

פורסם

לא , לא ניתן לשנות רק את חתך הצמיג ללא שינוי קוטרו מבלי לשנות את היקפו החיצוני .

אתה כן עלול להתקל במצב מבלבל בו צמיגים בעלי אותו ההיקף החיצוני ואותו קוטר הגלגל הם בעלי חתך שונה , זה היות והרוחב שונה גם הוא והחתך הוא יחסי לרוחב .

אגב , להקטין חתך לא בהכרח ישפר התנהגות כביש אם לשם אתה חותר .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם (נערך)

תגיד חבר, מה עובר עליך?!

 

כבר פתחת שרשור פה לשאול את המידות ל-407, הנה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?522556-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92&p=4292867#post4292867

 

ואז שאלת את אותו הדבר גם בפורום הטכני, הנה כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=4293086&viewfull=1#post4293086

 

בשני המקרים נתתי לך לינק ישיר לתשובה, וחסכתי לך חיפוש שהיה עונה על שאלתך.

 

הקטנת יחס החתך בלבד יוביל לגלגל בעל קוטר כולל קטן יותר וזיוף בספידומטר.

אם אתה רוצה לתרום רק למראה אז זה התת פורום הלא נכון עבורך.נסה לפתוח את אותו הדבר בפורום אסטטיקה, אולי בפעם הרביעית זה יעבוד לך (ציניות...:roll:).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...