Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע ההגה יותר עבה בשעה 2 ו-10


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל בכל זאת צריך להסתייג: לפעמים צורת ההגה והזוית שלו הופכים את האחיזה ברבע לשלוש ללא טבעית ועדיף להחזיק בהגה מעט יותר גבוה או נמוך כדי שהאחיזה והתפעול יהיו טובים יותר. זה קורה בהגאים שהחישורים שלהם לא מוקמו בצורה שמיטיבה עם האחיזה ב"רבע לשלוש" או אפילו בחלק מההגאים של המשאיות והאוטובוסים, שיש להם זוית אופקית יחסית.

 

יש גם אנשים שיש להם כפות ידיים קטנות ושהאחיזה ברבע לשלוש על החישורים לא מאפשרת להם לאחוז בהגה כמו שצריך. יש נהגים נמוכים שצריכים לאחוז בהגה נמוך יותר, ויש נהגים עם כתפיים מאוד צנומות שקוטר ההגה (ברבע לשלוש) יהיה רחב יותר ממוטת הכתפיים שלהם, וגם כאן הם יצטרכו לאמץ אחיזה מעט "צרה" יותר.

 

נ.ב. אני גם נתקל בלא מעט נהגים שאוחזים בהגה ברבע לשלוש אבל בצורה מוזרה ולא טבעית. למשל, נהגים שמניחים את כף היד על חלקו הקדמי של ההגה ומעקמים את פרק כף היד, נהגים שלא מכניסים את האגודלים בנהיגה על אספלט או מנגד בנהגים שמייצבים את ההגה רק עם האגודל, או בנהגים שאוחזים את ההגה ממש חזק.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בנוסף לכל מה שחבריי המלומדים כתבו לפניי, האחיזה ב-3 ו-9 מקלה גם על תנועת הגה של "יד רודפת יד" בעת סיבוב ההגה לזוויות גדולות יותר.

היא גם מפחיתה את הצורך באותה תנועה של "יד רודפת יד" כיוון שיש יותר מרווח פעולה עד שהידיים מתנגשות.

 

שתי הסיבות הנ"ל גם כן הוסברו ותורגלו בקורסים הבסיסיים של "מסלולים" (נכון ללפני בערך 8 שנים כשעשיתי אותם).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...