Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב. לאחרונה המנוע לא מצליח להסתובב, למרות שהוא מנסה (מזמזם. אני כמובן מיד מכבה אותו במצב כזה).

ביצעתי כיול מחדש לאביזר הלישה (השליטה על עומק הטבילה שלו לתוך הקערה) אבל זה לא עוזר:

כאשר אין אביזר מחובר - על ריק - המנוע מסתובב היטב.

כאשר הוא מסובב אביזר בתוך הקערה, הוא מתחיל אבל אז נעמד, מזמזם. כאילו נתקע, כאילו המנוע קיבל חלוש'ס.

מה יכולה להיות הסיבה? היכן להסתכל? אגב - יצא כבר מתקופת האחריות.

תודה רבה.

פורסם

יתכן שהפחמים במנוע גמורים. אתה יודע איך לבדוק אותם?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

קרה למיקסר זהה של חמתי.

"הלכו" לך גלגלי השיניים (עשויים מפלסטיק).

תיגש לחברה בטון תקיף שיתקנו כי זו "מחלה" של הדגם, אני כבר מכין אותך מראש שהם ינסו להפיל עלייך את האחריות.

לחמתי זה קרה בתקופת האחריות והיא נאלצה לשלם על החלקים (העבודה על חשבון האחריות) כי מסתבר שהם לא כלולים בתעודת אחריות (להבא מומלץ לקרוא את האותיות הקטנות).

עריכה אחרונה על ידי redroze

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה עבור התגובות.

האם יכול להיות שגלגלי השניים שהתפגרו יצליחו לסובב יפה את כל הענין "על ריק" - אבל יתקעו את המנוע בזמן עבודה עם חומר/בצק?

פורסם

בדגם הזה ישנו גלגל שיניים אחד מפלסטיק שנועד למנוע עומס על המנוע בעת לישת בצק

ברגע שעוברים מהירות 2 במיקסר בעת לישה הגלגל שיניים נשבר

כנראה שהפחמים הלכו

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עידכון עבור מי שיבצע חיפוש עתידי:

בסרטון זה

מתארים בדיוק את הבעיה שהייתה לי. רכשתי את הגלגל באמאזון ועל הדרך גם אטם חדש בין שני חלקי הגוף במחירים ממש מצחיקים עד כדי חוסר אמון שזה כל כך זול.

אממה - הספק הזה לא שולח לארץ הקוידש, רק לתוך תחומי ארה"ב. במיקרה שלי היה לי בדיוק מישהו שם שאליו שלחתי את החלקים.

המיקסר עכשיו כמו חדש.

 

עריכה: שכחתי לציין שכמובן פניתי בתחילה ליבואן ולנציג כאן בארץ - ניו פאן, שם קיבלתי יחס מזלזל בטלפון כולל טריקת הטלפון בפנים שלי (!).

לדוא"ל התלונה שלי חזרו רק לאחר שבוע כשלא ידעו כל כך מה להגיד לי... רק התנצלו.

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

שמח לישמוע שהסתדרת,

ולצערי לא הופתעתי מהתגובה של הנציג... שירות ישראלי במיטבו.

 

היום צריכים ליקנות מוצרים לא לפי המיפרט אלא יותר לפי נותן האחריות...

 

בכל מיקרה שתף את הלינק של המוצר באמזאון- מי שיחפש יוכל להזמין בלי בעיה דרך BUY2.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שאלה לגבי תקלה בקיצנייאד 

המכשיר נדלק ועובד תקין ולפעמים לא נידלק בכלל ואחרי כמה ניסיונות הפעלה הוא מתחיל לעבור 

הפחמים הוחלפו האם מישהו נתקל בבעיה כזאת 

פורסם

היי מיקסר קיצנייאד לפעמים נדלק לפעמים לא 

פחמים הוחלפו מישהו נתקל בבעיה כזאת

תודה 

אורן

פורסם

מה שאתה מתאר נשמע כמו בעיית מגעים, אז בבקשה תתאר שוב ובמדויק את התופעה, לאחר החלפת הפחמים.

תנסה לפני זה להעתיק את התקע של הכבל שלו לשקע אחר.

כמו כן - האם התקע שלו מסוג יצוק?

פורסם
בתאריך 15.4.2020 בשעה 01:23, Guest Oren כתב:

שאלה לגבי תקלה בקיצנייאד 

המכשיר נדלק ועובד תקין ולפעמים לא נידלק בכלל ואחרי כמה ניסיונות הפעלה הוא מתחיל לעבור 

הפחמים הוחלפו האם מישהו נתקל בבעיה כזאת 

היי ירחמיאל תודה על התגובה המהירה התקע לא יצוק וחיברתי את המיקסר לשקע אחר התופעה זהה 

אני מסיט את ידית ההפעלה שגם משנה מהירויות כלום לא קורה 

מנסה שוב ושוב עד שפתאום מתחיל לפעול 

תודה אורן

פורסם

במיקסר הזה הייתה לי את אותה התקלה, פעמיים. למזלי היה באחריות ותוקן ללא עלות. עכשיו ישנה תקלה אחרת וכבר אין אחריות. 

הרגע שמפעילה אותו הוא רוקד על צירו כך שאני חייבת לתת לו קונטרה כלפי מעלה במשך ההפעלה. מישהו נתקל? 

פורסם
לפני 13 שעות, ירחמיאל כתב:

האם אתה שומע את המנוע מנסה להתחיל? או שהוא לא מנסה בכלל?
מה קורה?

היי 

תודה על מהירות התגובה 

לא  אן שום ניסיון להתחיל לפעול  כמה נסיונות הפעלה בעזרת הזזת המתג ללא שום תגובה ואז פתאום מתחיל לעבוד כאילו כלום לא היה עובד ממד כרגיל 

שבוע טוב ותודה מראש 

אורן

×
×
  • תוכן חדש...