Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחצי שנה קניתי סיאט איביזה טורבו שנת 2001.

 

כשהיה לי את הפיז'ו שמעתי המון רדיו אז לא חשבתי שזה יציק לי שאין לי CD.

 

כשקיבלתי אותה היא הייתה ללא רמקולים בכלל, מוכר חריין...

אז קניתי סט קומפוננט קידמי של MB QUART (אני מקווה שרשמתי את נכון) ורמקולים אחוריים של MACAUDIO (בגודל 6X9 שעולים בערך 600 שקל), בלי צ'יינג'ר, בלי מגבר ובלי סאב. שומעים טוב, אפילו מעל המצופה הסט הקידמי עובד טוב גם בניצולת נמוכה, בכל מקרה זה הדגם שעולה בסביבות ה1200 שקל (רק כדי שתדעו למה אני מתכוון).

 

עכשיו אני רוצה להוסיף CD changer של פאנאסוניק (זה מה שמתאים למערכת המקורית) זה יעלה לי בסביבות ה1000 שקל. ההתלבטות שלי היא האם לקנות HU רדיו דיסק טוב ולשים אותו ב"קומבינה" (אפשרי).

 

בכל מקרה אני אוסיף סאב ומגבר.

 

מה אתם אומרים ?

כדאי להשקיע על המערכת המקורית 20X4 RMS.

או לשים HU אחר.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לדעתי תשקיע על המערכת המקורית כי זה לא העיניין של הקומבינה אם אני לא טועה ברגע שאתה עושה

קומבינה כזאת אתה צריך לשחק בחשמל של הרכב, ואם אני לא טועה זה פוגע באחריות.

 

לפחות ככה זה היה בטויוטה שלי :) תבדוק את העיניין לעומק.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
לדעתי תשקיע על המערכת המקורית כי זה לא העיניין של הקומבינה אם אני לא טועה ברגע שאתה עושה

קומבינה כזאת אתה צריך לשחק בחשמל של הרכב, ואם אני לא טועה זה פוגע באחריות.

 

לפחות ככה זה היה בטויוטה שלי :) תבדוק את העיניין לעומק.

א. אין לי אחריות.

ב. יש לי מישהו שיעשה לי את הקומבינה הזאת. אני סומך עליו בעיניים עצומות הוא ענק.

ג. אני מכיר טויוטה שהכניסו בה HU "חיצוני", שומעים מצויין ואין שום בעיות חשמל. ע"ע טויוטה קורולה + בעיות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

בטויוטה שלי הכנסתי HU חיצוני, אין בעיות חשמל גם אבל זה פגע באחריות כי הייתי צריך לנתק את הרדיו

המובנה שבא מהחברה.

 

אם אין לך אחריות אז לך על זה, למרות שאם אתה מרוצה מהסאונד כרגע אני לא רואה סיבה למה לא להשתמש

בצ'יינגר וזהו, מה גם שצ'יינגר יותר זול מרוב הרדיו דיסקים שנחשבים טובים היום (1000 פלוס).

 

אני אישית הייתי הולך על הצ'יינג'ר :)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

אני דווקא נוטה יותר לכיוון של הHU, אני מרוצה מהסאונד יחסית למה שהשקעתי... וזה לא הרבה.

כמובן שיהיה לי יותר קל להשאיר את המערכת המובנית.

 

כפי שאמרתי אני רוצה להוסיף מגבר וסאב טובים, אולי על המערכת הזאת זה לא יהיה אופטימלי בשביל זה אני מתייעץ איתכם.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

מתן,איזה אחריות? אלא אם אתה רוצה להגיד לי שטויוטה נתנה לך 4 שנים. לדעתי היה כדאי לך להתקין את הרדיודיסק כי אם מוסיפים צ'יינג'ר אז הוא עובד על תחנת רדיו מסויימת כי הוא לא יכול להיתחבר לרדיו המקורי של הרכב וחוץ מזה אם אתה כבר בונה בערכת רצינית, שזה מה שנראה לי שאתה הולך לעשות לפי השיחה שלנו במפגש אז באמת עדיף רדיודיסק איכותי שיהיה לך אפשרויות של הכיוונים וכל זה

פורסם
מתן,איזה אחריות? אלא אם אתה רוצה להגיד לי שטויוטה נתנה לך 4 שנים. לדעתי היה כדאי לך להתקין את הרדיודיסק כי אם מוסיפים צ'יינג'ר אז הוא עובד על תחנת רדיו מסויימת כי הוא לא יכול להיתחבר לרדיו המקורי של הרכב וחוץ מזה אם אתה כבר בונה בערכת רצינית, שזה מה שנראה לי שאתה הולך לעשות לפי השיחה שלנו במפגש אז באמת עדיף רדיודיסק איכותי שיהיה לך אפשרויות של הכיוונים וכל זה

הייתה לנו שיחה במפגש ?!

בכל מקרה אני ישים צ'יינג'ר רק של פאנאסוניק והוא מתחבר ישירות לHU ולא דרך הרדיו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לא דניאל, התכוונתי שהיתה לי שיחה עם מתן
כן הבנתי את זה...

 

יש לי שאלה עם תשובה קצת בעייתית :

כמה כסף יכול לעלות לי כל העסק של - HU\Changer, סאב ומגבר.

 

בהנחה שהHU הוא בסביבות ה1000 שקל.

 

בשביל להקל עליכם רישמו 3 אופציות;

1. רמה הכי פשוטה - מגבר סיני וסאב מביצת יען. (peerless)

2. רמה נורמלית של חובב אודיו - מגבר שירים יפה את הסאב והקומפוננט וסאב סולידי אך דופק. (Pioneer)

3. רמה מעל הנורמה - מגבר שיתן לי איכות ועוצמה גם למגבר וגם לסאב המדהים שיהיה שם. (rockford\ Alpine)

 

אם אפשר לקבל רשימה של פריטים מומלצים (אני ממש לא מבין בזה).

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הרמה הכי פשוטה שווה עוגיה מקולקלת אל תשקיע על זה גם אם יתנו לך הצעה הכי מפתה בעולם...

אני חושב שהרמה הבינונית תתאים לך תביא מגבר של:

1)jbl

2)mac audio

3)magnat

4)soundstream

5)soundstorm

אחד מכל אלה אני חושב שיספק אותך מאוד

סאב אני הייתי ממליץ לך על איזה סרווין וגה אבל אם התקציב לא מאפשר אז לך על איזה פיוניר או מגנאט...

סאב ומגבר כולל התקנה ינועו סביב 2500 ל 2800 מקסימום...

בקשר לHU שלך אני לא חושב שהייתי מחליף אותה במקומך שמע רדיו דיסק ברמה טובה שיספק אותך לא יעלה פחות מ 1200 שקל לא כולל הרכבה ועוד אצלך צריך להוציא את הרדיו בילד אין את החישובים שלך מכאן והלאה תעשה לבד ידידי ובהצלחה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

לפותח הת'רד -ידוע לך באם תחליט להתקין HU במקום זה המקורי האם תצטרך לרכוש גם מתאם פלסטיק ל-HU.במידה וכן, האם ידוע לך עלותו?

 

יכול להיות שזה מתאם לא זול בכלל. אני ממליץ לך לשאול מתקינים מנוסים ראה ערך:רועי (Poko בפורום), יוסי (Alpine בפורום), אייל (EyalR - לא מתקין אך בעל ידע רב) ועוד או אצל אנשים עם רכב דומה.

פורסם
דניאל, האווטר שלך עושה לי סחרחורת, בחילות, ומה לא... אלוהים אדירים...

 

:)

גל

כמו הנהיגה שלי :D

 

אני לא צריך לפנות לאנשים האלה (המתקינים) בה"פ בשביל זה פתחתי ת'רד.

המתאם מהפלסטיק לא פונקציה בכלל, עזבו אותכם התקנה כפי שכבר אמרתי יש לי מישהו אמן.

 

MDMA זאת אומרת שב3000-3500 שקל אני מסיים את הסיפור ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...