Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסטנג\קמארו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מעוניין לקנות רכב אמריקאי, שברולט קמארו או פורד מוסטנג.

אני יודע איך זה עובד בדרך כלל - הולכים לחברה, רואים את הרכב, מוצאים את האבזור והצבע שאוהבים (אם אין אז מביאים מסוכנות אחרת) וקונים את הרכב. אבל מסתבר שנכנסתי לתחום של שני הרכבים הספציפיים למעלה ונפלתי לבוץ... אני פשוט לא מצליח להבין איך זה עובד כאן...

 

1. ביד 2 המחירים נוחים לי מאוד אבל הכל עובד על ייבוא אישי. אפשר לקבל הסבר, איך זה עובד?

2. האם יש סוכנות\אולם\חברה\גוף כלשהו אחר שבו אפשר לראות את הרכב לפני קנייה (במידה וקונים רכב חדש), או אפילו לבחור צבעים ואבזור?

3. האם שווה לקנות את אחד משני הרכבים הספציפיים למעלה חדש יד ראשונה או שעדיף יד שנייה? אם כן, למה?

 

תודה רבה. אשמח אם תעזרו לי ותכסו לי את העניין.

פורסם

תבדוק באיילון מוטורס הם משווקים פורד מוסטנג, לא יבוא אישי אלא יבואן מקביל.

Audi S3 8P - APR Stage 2+

פורסם
תבדוק באיילון מוטורס הם משווקים פורד מוסטנג, לא יבוא אישי אלא יבואן מקביל.

אבדוק. מתכנן מחר לעשות סיבוב... אם אפשר עוד הצעות אני אשמח :).

×
×
  • תוכן חדש...