Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מגיע לטמפרטורת עבודה - תרמוסטט? רנו קליאו ספורט 2001


wil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה, המחוג קצת מתחת למה שאני רגיל לראות אותו בכביש בינעירוני.

בהתחברות למחשב הרכב נמדד 77 מעלות יציב בנסיעה ב100 קמ"ש.

(הערה - זוגתי נוהגת בזמן שאני מסתכל בתוצאות ב-Torque בסמארטפון)

 

כשעומדים במקום בסרק הטמפ' מטפסת ל99 מעלות ואז מתחילה לרדת, המחוג בחצי (כמו שאני רגיל בתנאים כאלו).

 

 

המסקנה שלי:

תרמוסטט נפתח מוקדם מדי ו/או תקוע פתוח.

רדיאטור+יוניט חום+מאוורר תקינים לגמרי.

 

1. אני צודק?

2. המק"ט של התרמוסטט ברנו הוא 8200772985 .

אני מניח שבקרסו ירצו סכום לא הגיוני עליו. ייבדק מחר.

מי ה-OEM שמייצר את זה?

האם חשוב לקנות מקורי/OEM או שגם תחליפי זול מאיביי זה סבבה? יש באיביי חלק תואם ב50 שקל:

http://www.ebay.com/itm/DACIA-DUSTER-LOGAN-COOLANT-THERMOSTAT-AND-O-RING-SEAL-8200772985-/181254077380

 

לא ממש קריטי לי אם זה יחזיק עוד 20 שנה אבל אני לא רוצה להסתכן בשום אופן בתרמוסטט שנתקע סגור-->התחממות-->הרס המנוע.

לקנות את התחליפי או לחפש מקורי או מה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי בדיוק מה שאתה מתאר ואכן התרמוסטט הוא האשם.

 

החלק לא כל כך יקר בארץ, אם אני זוכר נכון היה 80 שקלים אך חבר עדכן אותי שלא מזמן המחיר קפץ ל120~

 

דרך אגב התרמוסטט שלך לא יכול להיתקע במצב סגור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. המק"ט של התרמוסטט ברנו הוא 8200772985 .

אני מניח שבקרסו ירצו סכום לא הגיוני עליו. ייבדק מחר.

באתר השרות של קרסו יש מחירון מלא לפי מקט, אז נהרוס להם את ההפתעה:

 

טרמוסטט מקורי 274.70 ש"ח במלאי

 

מחירון אנגליה 16 פאונדס לפני משלוח

 

גם המגאן 2 שלי התחילה להוריד כמה מעלות בחורף (77-78 בשיוט במקום 80 בקיץ). אולי אין שום בעיה? המחוג בהחלט זז לעומת הקיץ, למרות שמ80 עד 100 הוא לא זז מילימטר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור מעלי הקדים, קיבלתי הצעה מהם לטרמוסטט במחיר זהה.. הזוי!

לבסוף הזמנתי מחו"ל מקורי, בעלות של עשרות שקלים בלבד.

 

על הטרמוסטט כתוב 89 מעלות והוא נראה סטנדרטי לגמרי, תוכל לחפש חלופי איכותי בטמפ' זהה.

 

אגב, במגאן להבנתי הטרמוסטט הוא חלק בלתי נפרד מבית הטרמוסטט כך שנדרש להחליף מכלול שלם כמובן בעלות גבוהה יותר.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו לא הייתי מודע לכך שיש מחירון אונליין באתר של קרסו.

תודה!!!

אגב המחירים האלו כוללים מע"מ?

 

ואם כבר בעניין קניית חלפים-

אני צריך לטיפול הקרוב, (מחיר אצל קרסו):

מסנן שמן (88)

מסנן אוויר (156)

מסנן דלק (102)

תרמוסטט (275)

תושבת לאגזוז (233)

 

מה מהנ"ל שווה להתחיל לחפש תחליפי/איביי ומה לקנות מקרסו וזהו?

הטיפול יבוצע ב"שאפט" ככל הנראה בדומה לשנתיים האחרונות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Clio-172-182-REAR-EXHAUST-RUBBER-MOUNTING-BRACKET-1-4-1-6-2-0-Back-box-/220865286385?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AClio%7CCars+Type%3A2.0+16V+Sport&hash=item336c98d0f1

 

אם תדבר עם המוכר הוא גם יעשה לך משלוח,

עלה לי סביב ה55-60 ש"ח כולל הכול (שילמתי ישירות מפייפאל בלי איביי)

והיא כבר חצי שנה על האוטו שלי.

 

ואלו עבור powerflex

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=clio+exhaust+powerflex+mount&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=exhaust+powerflex+mount&_sacat=0

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניס, על התושבת שהבאת לא הייתי ממבזבז שקל, אצלך אולי היא תחזיק מעמד, אצלו אחרי חודש היא תתפורר.

אצלי המקורית החזיקה שנה וחודש, היא לא נהרסה לגמרי אבל העייפות שלה הורגשה.

 

אם יש לך זמן פנוי ואתה לא מפחד להתלכלך אז גם אני ממליץ על התושבת של פאוורפלקס.

זה הדגם שאתה צריך - http://www.powerflex.co.uk/road-series/product-details/Universal+Exhaust+Mount/1549.html

יש הרבה מוכרים באייבי שגם שולחים לארץ.

 

וככה זה נראה בסוף:

P2010011.jpg

 

כמובן שצריך גם לקדוח חור.

העלות נמוכה מאוד לעומת התושבת המקורית, וזה יחזיק מעמד שנים.

 

לגבי שאר הפריטים - אתה יכול לעשות השוואה פה (כולל עלות משלוח לישראל)

http://www.allcarpartsfast.co.uk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, הוזמנה תושבת של Powerflex.

 

ניר, עם איזה כלי חתכת אותה למידה הרצויה?

ומה הקוטר של החור שצריך לקדוח במרכז?

מה עוד אני צריך בשביל ההחלפה?

(מברג כוכב כמובן יש לי, ואני יודע שאני צריך משהו לתמוך את הדוד האחורי כשהתושבת בחוץ)

 

לגבי התרמוסטט - אני די משוכנע שזה לא כל כך עניין של חורף, זה כבר החורף התשיעי שלי עם הרכב ואני יודע איפה המחוג אמור להיות בשיוט בינעירוני (טיפה מתחת לאמצע) והמצב הנוכחי הוא טיפה מתחת לטיפה מתחת לאמצע :roll:

גם בנסיעה בשעות היום כשלא מאוד קר (נניח 15 מעלות בחוץ)

 

אני שואל שוב - האם יש חשיבות לחלק מקורי/OEM?

התחליפי באיביי ב50 שקל כולל משלוח נראה מפתה, אבל אם זה רעיון רע אז אזמין מקורי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח גם לתשובה לחשיבות מקורי/תואם,

יש לי תרמוסטט שמיוצר בארה"ב שאני רוצה להרכיב אבל פוחד בגלל שזה חליפי.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח שבחרת באופציה הנכונה!

את הדוד תמכתי עם המגבה של הרכב.

אתה תזדקק בוודאות סט מפתחות רצ'ט, יש 4 ברגים שצריך לפתוח כדי להוציא את התושבת, 3 שמחזיקים אותה במקום ועוד 1 שמונע מהאגזוז לצאת מהתושבת, הם בגדלים שונים ולצערי לא זכורים לי.

 

כשתצליח להוציא את התושבת, יתחיל הקטע המלוכלך שדיברתי עליו, אתה צריך להוציא את כל השאריות גומי שיש עליה, אני השתמשתי בסכין של חברת MORA שקיבלתי מתנה, עשה את העבודה נהדר.

 

כמו שכבר הבנת את התושבת יש לחתוך משני הצדדים כדי שהיא תיכנס, היו כאלה בCS.net שהצליחו לדחוף אותה בדרך לא דרך כשהיא שלמה, לדעתי זה גם נראה רע וגם מיותר, גם אחרי שחתכתי היא ישבה בלחץ ולא זזה לשום מקום.

אני פשוט חתכתי טיפה טיפה עד שהצלחתי בכוח להכניס אותה למקום, לדעתי מדובר על לא יותר מ2 ס"מ מכל צד.

 

שוב לצערי אני לא זוכר מה מידת המקדח, זכור לי שהשתמשתי במקדח הכי גדול שיש לי בסט, מחר אני אבדוק.

 

ראיתי שהרבה בCS שמו אזיקונים כדי למנוע מהתושבת לצאת, למרות שלא הרגשתי צורך עשיתי את זה גם.

 

זהו, להחזיר חזרה ואתה כמו חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הטרמוסטט כתוב: THOMSON DAUPHINOISE 104051 ומהצד השני 89.

מקווה שזה יעזור לך למצוא חליפי OEM במקום המקורי.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...