Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כחודשיים וחצי בערך, נפרדתי מהאקסית שלי, בחורה שאהבתי עד כלות נשמתי.

 

מה בדיוק אהבת בה אם...

 

הייתה קרירה, קשר כמעט ללא סקס והתנהגה כמו ילדה.

 

אז מה שהשתפר זה:

 

שנפגשנו ראיתי שהאקסית רזתה בטירוף ונראית מעולה, ובעיקר ראיתי שהיא כל כך שמחה שנפגשנו.

 

 

והחדשה, מה שיש לך להגיד זה:

 

מצאתי את עצמי אחרי שבועיים וחצי במערכת יחסים חדשה, עם בחורה יפה, מבית טוב וגם קרובה אלי.

בחורה שבהחלט העלתה לי את הביטחון והאגו שמת בפרידה, ובאמת הרגשתי שאני נקשר אליה לאט לאט מוצא את עצמי רוצה לראות אותה כל הזמן, ממש התחלה מעולה.

 

זהו?!

מבית טוב וקרובה, זה תכונות שהופכות מישהי לחברה טובה?

אוקיי, האגו שוקם, אבל מה אתה מוצא בחדשה?

 

והאם מה שנחמד בישנה זה שפתאום היא נראית מעולה והיא גם רוצה אותך (שוב האגו)?

 

אתה רואה לאן אני חותר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תישאר עם הנוכחית, אם יש משהו שלמדתי זה שלא חוזרים לעבר לא משנה מה קורה.

 

+1. גם לי זה היה קורה בהתחלה כשרק התחלתי לצאת עם הנוכחית שלי וגם טיפה לפני כן (שכנראה גם תהיה אישתי לעתיד :oops: ), אבל אז הבנתי טוב מאוד שלחרא הזה אני לא אחזור, לא משנה כמה אני אתגעגע לדברים המיוחדים שהיו. לא סתם לקחת את הרגליים שלך, אל תשכח. (בדיוק אותו סיפור אצלי, רק מסיבות שונות טיפה, ואחרי שנתיים וחצי).

 

אה, כן, תתחדש :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם היא לא רצתה סקס עוד כשהיא לא היתה רזה ונראתה מעולה, למה שהיא תרצה עכשיו? ויותר גרוע - אם היא נראית יותר טוב זה גם משדרג אותה מול גברים אחרים - זה lose lose situation...

 

היא לא תשתנה,אנשים אחרי גיל 12 לא משתנים.

 

:shock:

לא רק שאני שונה לגמרי ממה שהייתי בגיל 12, אני גם שונה מאוד בתחומים רבים ממה שהייתי בגיל 22... (ועכשיו אני 32, נושק ל-33).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פעם שניה בעשור הנוכחי שאני מסכים עם עופר.

 

האישיות שלי נמחקת... :-(:roll:

 

מוכר לי מאיפה שהוא. דמגוג נתעב שכמותו. כמוני כמוך. welcome to the borg.

 

לפותח השרשור - היא רזתה?! אתה אשכרה כתבת את זה? זאת סיבה? :shock:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
קשר כמעט ללא סקס והתנהגה כמו ילדה.

 

היא הבטיחה להשתנות(גם בפעמים קודמות אך לא השתנתה)

 

ענית לעצמך:

 

לא היה הרבה סקס? - אחרי השבועיים הראשונים יהיה עוד פחות.

 

לא השתנתה?

לא תשתנה.

 

תהנה מהחדשה וסאלאמאת לישנה. שום דבר טוב לא יצא ממנה.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

רוני, אתה שונה כי אתה מתבגר אבל יש קווי אופי שלא משתנים.

אני מאז ומתמיד זוכר את עצמי מתעצבן שאנשים מאחרים לי.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

זיונים זה לא הכל כתב רב הדיינים זן בן אמוץ.

 

אתה בגיל 23 .רוצה להתחתן כבר? או רוצה להשתרלל עוד 7 שנים?

 

סקס זה דבר חשוב בקשר עד גיל 70 אח"כ קצת פחות.

 

אבל יש לדעתי להבדיל בין אהבת חייך לאשת חייך , המאושר הוא שאהבת חייו ואשת חייו מתמזגים באחת.

 

לפי אחוז הגירושים מסתבר שקשה למצוא אחת כזאת.

 

ואחת הסיבות היא שאנשים משתנים ומתפתחים בניגוד לדעתם של כמה כותבים כאן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישראל, אישה קרה ולא אותנטית לא תשתנה מהותית אלא לאחר תהליך טיפולי ארוך.

 

פותח השרשור, מציע לך לשחרר ולא להסתכל אחורה. אני גם חושב שכדאי שאתה, פותה"ש, תעשה בדק בית לגבי מי אתה ומה אתה רוצה מהעולם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

+1 :roflmao:

מאיפה אתם מוצאים את הסמיילים הללו? האם הם הותאמו במיוחד לצרות של חברי הפורום?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

דבר ראשון, בדוק ת״ז של כל מי שאתה שוקל לז**ן בזמן הקרוב אחרת יפתחו לך תיק או לכל הפחות ימליצו לשלוח אותך לאבחון פסיכיאטרי....

:wink:

 

וברצינות,

 

עזוב שאני לא מבין לאן אתה כל כך ממהר להכנס שוב לקשר רציני כשרק הרגע סיימת קשר של שנתיים, יש לחץ להתחתן?

 

אם לא אז קח את ההודעה שלי כ-wake up call ידידי, אתה בחור בן 23, אתה נמצא בגיל שהוא ה-גיל להנות מחיי הרווקות בלי להתחייב לכלום, בדרך כלל גיל כזה שלימודים\עבודה\בילויים\סקס מזדמן מתערבבים בו במינונים וסדרי עדיפויות משתנים (הלך המצב רוח בגלל מבחן שלא הצליח? הערב בילויים\סקס מקבלים תיעדוף גבוה...).

 

יהיו לך עוד הרבה שנים להנות מקשר מחייב, עכשיו אתה בגיל שאתה יכול לאכול את העולם ואיכשהו להשאיר אותו שלם, זה לא יקרה לך הרבה במהלך החיים, תהנה מזה.

 

אני כותב לך מנסיון, הייתי בסיטואציה דומה כשמצאתי את עצמי רווק בגיל 23 לאחר שנפרדתי מחברה איתה יצאתי במשך 4 שנים.

היתה לי מאותו רגע שנפרדנו בגיל 23 ועד כמעט גיל 25 את התקופה שהיא ללא ספק אחד היפות שהיו לי בחיי, עברו שם הרבה מבחנים, עבודות להגיש, עבודה במשרה מלאה אבל גם הרבה צ׳ייסרים, ים של מועדונים, לא מעט בחורות וטונות של חוויות שגם היום מעלות חיוך.

 

אל תפספס את זה כל כך בקלות ולא משנה מה החלטת- קשר חדש תמיד עדיף על חזרה לאקסית, תפסיק להתעסק במי יזיין אותה אם אתה לא תעשה את זה ותתעסק במי אתה הולך לזיין היום, ואת מי 4 שעות מאוחר יותר...

:wink:

 

(סליחה על הבוטות, אלה החיים וככה זה עובד חבר).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מצד אחד בא לי לכתוב לך את מה שיש לי בראש, מצד שני הלב לא נותן לי כי אני כרגע במצב שבו אני אוכל סרטים עם האקסית, מה סרטים, משה דצים!

 

האם אתה והאקסית חייתם ביחד?

יש משהו במוכר שנותן נחמה מסויימת.

 

אנשים כן משתנים ד"א.

שינוי מתחיל ברגע שיודעים שמשהו לא בסדר ולוקחים אחריות, כשמבינים שהטחת האשמות לא מועילה, שינוי מתחיל כשנותנים לטינה ללכת.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...