Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנחנו עם כולם:)

 

רוני, איך הולך עם האסטוניות? ;)

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
מצד אחד בא לי לכתוב לך את מה שיש לי בראש, מצד שני הלב לא נותן לי כי אני כרגע במצב שבו אני אוכל סרטים עם האקסית, מה סרטים, משה דצים!

 

האם אתה והאקסית חייתם ביחד?

יש משהו במוכר שנותן נחמה מסויימת.

 

אנשים כן משתנים ד"א.

שינוי מתחיל ברגע שיודעים שמשהו לא בסדר ולוקחים אחריות, כשמבינים שהטחת האשמות לא מועילה, שינוי מתחיל כשנותנים לטינה ללכת.

 

לא חיינו ביחד, הכרנו בבסיס, בהמשך היא עברה קורס קצינים ושסיימתי את השירות הצבאי שלי רציתי להיות יותר ביחד ולא רק פעמיים בשבוע ומאז בערך הכל התחיל להידרדר.

 

היום דיברתי עם האקסית ורציתי לשים לזה סוף לא משנה מה, פשוט לא לסחוב את זה יותר ואמרתי לה שאני לא רוצה לחזור לעבר (למרות שהייתי מת) ושתעבור הלאה. ואז התחילה שיחה של בכי במשך שעה שלמה, היא אמרה שהיא לא יכולה בלעדי ושרק עכשיו היא מבינה שאיבדה אותי ושהיא לא ישנה ולא אוכלת. בקיצור באסה, סעמק!

אני לא ממהר להתחתן לפחות עד שאסיים את התואר ואהיה מבוסס.

אבל זה מתסכל לוותר על מישהי שאוהבים למרות שיודעים שסיכוי גבוה שזה שוב יקרה.

תמיר.

פורסם
היום דיברתי עם האקסית ורציתי לשים לזה סוף לא משנה מה, פשוט לא לסחוב את זה יותר ואמרתי לה שאני לא רוצה לחזור לעבר (למרות שהייתי מת) ושתעבור הלאה. ואז התחילה שיחה של בכי במשך שעה שלמה, היא אמרה שהיא לא יכולה בלעדי ושרק עכשיו היא מבינה שאיבדה אותי ושהיא לא ישנה ולא אוכלת. בקיצור באסה, סעמק!

אני לא ממהר להתחתן לפחות עד שאסיים את התואר ואהיה מבוסס.

אבל זה מתסכל לוותר על מישהי שאוהבים למרות שיודעים שסיכוי גבוה שזה שוב יקרה.

 

עוד אהבת נעורים... NEXT PLEASE.

 

בגיל 35 תסתכל על השרשור הזה מהמשקפיים של גוגל ואתה תצחק, מה זה תצחק. כשזה קורה, תקפיץ אותו... גם תעדכן אותנו וגם תזכה להקפצת המאה :-D

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

חבל שאין איזה מאגר ידע כזה של גברים שמעבירים ידע ונסיון מדור לדור.

 

כמה כאב לב היה נחסך...

 

:-D

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
חבל שאין איזה מאגר ידע כזה של גברים שמעבירים ידע ונסיון מדור לדור.

 

כמה כאב לב היה נחסך...

 

:-D

 

בסופו של דבר כאב לב וימים של דיכאון אבל במבט לאחור מסתכלים על זה וצוחקים :D

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • אחראי פורום
פורסם
חבל שאין איזה מאגר ידע כזה של גברים שמעבירים ידע ונסיון מדור לדור.

 

כמה כאב לב היה נחסך...

 

:-D

 

אני הייתי מוסיף על זה, ברוח השירשור של ״ספר לנו על מכונית הליסינג שלך״.

יד, תאונות, טיולי שטח.

ולתמיר, תחתוך, בן אדם. הפינג פונג הזה לא בריא לאף אחד.

סחבתי ״נגרר״ כזה כמה שנים וזה תקע אותי בטירוף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אל תחזור לאקסית.

זה מיותר לחלוטין.

לא התאמתם ב4 סיבובים הקודמים אז גם לא תסתדרו בסיבוב הבא.

 

אם טוב לך עם הנוכחית אז תישאר איתה.

אם לא אז יש מספיק דגות חדשות בים.

 

אה, ואל תיפגש יותר עם האקסית.

זה מתכון לצרות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
ואז התחילה שיחה של בכי במשך שעה שלמה, היא אמרה שהיא לא יכולה בלעדי ושרק עכשיו היא מבינה שאיבדה אותי ושהיא לא ישנה ולא אוכלת. בקיצור באסה, סעמק!

 

שלח לה כדור שינה וסנדוויץ' בדואר שליחים.

 

זו תסמונת ידועה, בד"כ של גברים. עושים חיקוי של סמרטוט אחרי שמאבדים מישהי, אח"כ הכל חוזר לקדמותו.

 

אבל זה מתסכל לוותר על מישהי שאוהבים למרות שיודעים שסיכוי גבוה שזה שוב

יקרה.

 

לבסוף, אני דווקא בדעה שונה מהרב. אני אומר, זאת שאתה עכשיו איתה, אתה לא אוהב אותה מי-יודע-כמה, אם כבר בשלב ההתחלתי אתה מוכן לחזור לאקס. אז תחתוך, תחזור לאקס, תקבל את שוב את היחס ממקודם, ותצא שוב לדרך מחוזק. ואם לא, והיא באמת השתנתה (בניגוד לסטטיסטיקה המקובלת) - הרווחת.

 

כי איך שאתה כותב על הנוכחית, היא לא הפסד גדול גם ככה.

 

רק אל תתקע בחרא, אם הוא אכן יחזור. זה שמישהי מסכימה לקבל אותך, זה לא מספיק. צריך שגם יתנהגו אליך יפה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חבל שאין איזה מאגר ידע כזה של גברים שמעבירים ידע ונסיון מדור לדור.

 

כמה כאב לב היה נחסך...

 

מאגר כזה היה אפקטיבי בערך כמו מנוע החיפוש של הפורום (כלומר עובד מצויין אבל אף אחד לא משתמש בו). הטבע האנושי הוא לא ללמוד מטעויות של הזולת, במיוחד בנושאים כאלה. מעטים האנשים שמצליחים לנהוג בחוכמה, להתגלח על זקנם של אחרים ולא להיכנס למצב שפיקח יכול לצאת ממנו.

 

במקרה הספציפי הזה הבעיה האמיתית לדעתי היא בפות"ש עצמו ולא בבחורה. נראה שאצל קזנובה פה יש כמה איברים שהתפתחו מוקדם והבגרות המינית הגיעה הרבה לפני הבגרות הנפשית. עד שהוא לא יתבגר קצת ויסגר על עצמו, לא יעזרו שום עצות ושום נסיון שלנו, הוא ימשיך להיות מושפע ע"י אנשים שאישיותם חזקה ודורסנית יותר.

פורסם
זה שמישהי מסכימה לקבל אותך, זה לא מספיק. צריך שגם יתנהגו אליך יפה...

 

Enough said :mm_yeah:

 

תחתוך מהאקסית ויפה שעה אחת קודם.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אתם לא רציניים.

 

עקוב אחר ההוראות כאן

youtu.be/j6_pv_vRHKI

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...