Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סל"ד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שעניתי בהתחלה, תקין לחלוטין.

אל תכנס לסרטים, ולא ללחצים כאלו ואחרים. וגם המשאבת דלק טובה.

זה תמיד היה ככה, פשוט לא שמת לב.

מה גם שאין לך מה לחפש בטורים כאלו גבוהים בסרק (ניוטרל) אולי גם בגלל זה לא שמת לב.

 

דרך אגב, הרכב ממש נראה טוב! תמשיך לשמור עליו.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

דבר נוסף, אל תיסע ואל תגיע למצב שאתה עם מצב דלק במיכל כל-כך נמוך.

זה מזיק למסנן דלק וגם למשאבת דלק

רוב הליכלוך נמצא בתחתית מיכל הדלק, המשאבה מתאמצת בעבודה, בגלל המפלס הנמוך וגם שואבת את הליכלוך. (שעובר דרך המסנן דלק).

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם
דבר נוסף, אל תיסע ואל תגיע למצב שאתה עם מצב דלק במיכל כל-כך נמוך.

זה מזיק למסנן דלק וגם למשאבת דלק

רוב הליכלוך נמצא בתחתית מיכל הדלק, המשאבה מתאמצת בעבודה, בגלל המפלס הנמוך וגם שואבת את הליכלוך. (שעובר דרך המסנן דלק).

 

כבר דובר רבות שזה לא נכון,

המשאבה כבר חשופה מתחת לצי טנק דלק.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אני הגעתי הרבה פעמים לניתוק הצתה בסיויק, זה אף פעם לא היה ב5 אלף, תמיד ב8 לי זה נראה מוזר ולא תקין

זה קורה גם בנסיעה? או רק בניוטרל?

פורסם

אז זהו זה בדיוק מה שניסיתי

לחצתי פול גז במהירות 40 בשביל לבדוק וזה עבר את ה 6 אלף טור השאלה שלי היא כזאת אם נפגעת הסחיבה ברכב בעקבות הסרטון שהראיתי לכם

×
×
  • תוכן חדש...