Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי כבר בהרבה בתים בשני מתגים ששולטים באותה המנורה

כל אחד בלתי תלוי באחר מבחינת שליטה על המנורה אך המתגים כל הזמן מתהפכים בכיוונם

לפי ההבנה שלי החיבור בין המתגים אינו יכול להיות בטור וגם לא במקביל

כיצד זה עובד ,יש ממסר ?

שאלתי חשמלאי והוא אמר לי שקוראים למנגנון מהפך אך סירב לגלות את הסוד :(

פורסם

זה סוג של הצלבה.

יש כניסה אחת למפסק הראשון. ו 2 יציאות.

המפסק השני מקבל 2 כניסות ויציאה אחת.

 

בקיצור. זה יוצר מצב שתמיד יש קו אחד (מותך 2) שיש לו חשמל.

ואז תמיד באחד המצבים לא משנה ביחס למפסק השני. המספק הראשון יכול להדליק את המנורה.

 

אני לא זוכר על כמה מפסקים ניתן לחבר כך.

אבל מעבר לכמות מסויימת עוברים למפסקי קפיץ. (כמו חדר מדרגות.) ואז יש 2 אופציות. טיימר (כמו חדר מדרגות) או ממסר צד.

שלחיצה מדליק. לחיצה מכבה. לחיצה מדליק. לחיצה מכבה וכו. וזה לא משנה מאיזה לחצן.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא מתוחכם בכלל. זה אחד הטריקים הישנים ביותר של חשמלאים.

 

הסידור הנפוץ אותו אתה מכיר הוא כזה שבקצוות יש מפסקים מחליפים (Switchover). ניתן להרחיב אותו לאינסוף מפסקים שכל שינוי של אחד מהם יהפוך את המצב. בין שני המפסקים המחליפים ניתן להתקין מפסקים מצליבים ללא הגבלה. טריק אלקטרו-מכאני פשוט.

 

היום כבר במבנים מתועשים עברו למפסקי לחיצה שמחוברים לבקרים.

פורסם

אני ואבא עשינו כזה בחדר שלי בעצמינו כששיפצתי לפני שנתיים וחצי, לא סיפור מאד מורכב, אבא שלי חשמלאי (אבל לא עוסק בבניין) - לקח לו בדיוק דקה לסרטט את זה מהראש.

 

חפש מפסק מחליף בגוגל (או אפילו כאן בפורום), אם תרצה ממש - אוכל לבקש מאבא לסרטט ואעלה את זה לכאן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...