Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם,

אני מאוד רוצה להוציא את עניין צביעה בפלסטידיפ לפעולה,

מחכה שהמזג אוויר ישתפר, ובינתיים אני רואה הרבה פרוייקטים והרבה סרטונים,

ומנסה לרכוש כמה שיותר מידע.

לפני הצביעה, חשבתי לעשות פחחות בלבד במקומות שיש מכות :

דלת נהג, הרבה דפיקות.

כנף אחורית, שפשוף.

דלת נוסע שמאלית, מכות מפתיחות דלתות + שפשוף,

ככה כל המכות הם מאוד ישנות ברכב, 5 שנים + חוץ מכמה פתיחות דלתות.

כיום כבר יש חנייה פרטית בבית, משתדל לחנות בין עמודים / על שמת המדרכה במקום העבודה.

מה סדר גודל של עלות פחחות למכות הנ"ל, האם אתם הייתם עושים כך ?

אני מתלבט כיוון שבצבע מט המכות בולטות יותר.

7t2c.jpg

--

381.JPG

--

lfej.jpg

--

nebo.jpg

 

תודה רבה לעוזרים, וחג שמח :)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

אתה מעדיף לתקן פגמים ספציפים? או כל דלת או כנף שיש בה כמה מכות אתה מעדיף לתקן את כל החלק ע''י פחחות וצבע?

 

תראה בגדול לוקחים על כל חלק 300-500 שקל, כנף יקחו לך 300 שקל, גג יקחו לך 500 שקל דלת 400, כמובן שאצל כל מוסך זה שונה אבל אלה דווח המחירים בדרך כלל, תלוי בגודל החלק.

 

לי הציעו צבע כללי לכול הרכב ב 3000 שקל. אך בגלל שאני מעדיף למכור את האוטו, אז אני תיקנתי רק מה שכבר היה חייב לתקן.

 

מאיזה אזור אתה?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

×
×
  • תוכן חדש...