Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני זמן מה קומפוננט של MIK ( מצויין דרך אגב )

 

שמעתי יפה כמה זמן , ואז הטוויטר התחיל להשמיע ליכלוכים בחלק מהשירים ( שומעים את הצליל אבל בנוסף שומעים מין רחש לא קשור )

 

החלטתי שהבעיה היא הטווטרים .

 

הלכתי וקניתי זוג טווטרים מוראל MT22 ב 235 ש"ח

 

חיברתי את הטווטרים לקרוס של הקומפוננט אבל הם לא נישמעו עקב זה שהם יותר חזקים מהטוויטרים הקודמים

 

חיברתי אותם באמצעות נגד MT4.7 UF שקיבלתי אותם ישירות למגבר , אבל לצערי נישמעו הרחשים שוב .

 

הסקתי מכך שהבעיה היא לא מהטוויטרים אלה לפי דעתי מהחיוט של הרמקולים שהם כניראה 0.75 מ"מ .

 

אז מה שהחלטתי לעשות זה להחליף את כל החיוט של הרכב בחוט בעובי 2.5 מ"מ ולקוות שזה יעבוד

 

דרך אגב המגבר שלי 4 ערוצים כולם תפוסים ל 4 רמקולים וכל יציאה משהו כמו 70-75 RMS אולי יותר אולי פחות ,

 

עכשיו שאלות .

 

1 . האם יכולות להיות עוד סיבות לתקלה הנ"ל

2 . האם העובי של החוט 2.5 מ"מ מספיק\יותר מידי

3 . איזה טוויטרים ההיתם ממליצים לי לחבר לרכב ( אורגינל של הקומפוננט לקרוס , או מוראל MT22 ישירות למגבר , או שיש לכם איזה שהוא פטנט לשלב את שניהם )

4 . מחלק מהחוט 0.75 נימצעו קטעים קטנים שניראה כאילו הוא שרוף זאת אולי הבעיה ?

 

תודה מראש לעונים .

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מה שקורה אצלך הוא הבעייה של הקרוס של החברה הזאת מיק

עכשיו יכול להיות שאתה צריך להחליף את קרוס

יכול להיות שהאיכות של הדיסק עצמו לא טובה כל כך

זה כל מה שידוע לי בינתיים כי לחבר שלי היה קומפוננט של מיק והוא התאכזב מהם חבל על הזמן הם נשרפו לו אחרי איזה חצי שנה

אז שיהיה לך בהצלחה ומקווה שתפתור את הבעייה הזאת...

פורסם
מה שקורה אצלך הוא הבעייה של הקרוס של החברה הזאת מיק

עכשיו יכול להיות שאתה צריך להחליף את קרוס

יכול להיות שהאיכות של הדיסק עצמו לא טובה כל כך

זה כל מה שידוע לי בינתיים כי לחבר שלי היה קומפוננט של מיק והוא התאכזב מהם חבל על הזמן הם נשרפו לו אחרי איזה חצי שנה

אז שיהיה לך בהצלחה ומקווה שתפתור את הבעייה הזאת...

קרוס הוא הכי פחות רגיש בקומפננט.

טוב שלא אמרת לנו שהחבר שלך הפעיל מנוע כול יום בעד הסוף טורים והוא נישרף אחרי חצי שנה....

מעניין למה.....

 

אני חושב תחבר רמקול אחר לאחד הצדדים ותנתק זמנית את הקומפננט אם זה עדיין מרעיש זה אומר משהו בהגברה. לא בסדר.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

כמו שרשמתי בהודעה

 

חיברתי את המוראל לחוטים שמגיעים מהמגבר ישירות ( לפני שהם מגיעים ניכנסים לקרוס )

 

ובכל זאת שמעתי את הרחשים

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אתה יכול לתאר את הרחשים ?

ובאיזה מגבר מדובר ?

 

וכשאתה אומר שחיברת ישירות, אני מאמין שזה אומר פשוטו כמשמעו, הלכת לבאגז, לקחת שני חוטים , וחיברת אותם.

נכון?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חיברתי לחוטים של המגבר לפני שהם מגיעים לקרוס של הקומפוננט

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

יש לו קרוס אובר?

תנסה לבטל את הקרוס של המגבר, ותבדוק אם עכשיו אתה שומע רעשים.

 

וכמובן שזה לא קשור למגבר, הבעיה בשמן מנוע כניראה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שמן מנוע בדקתי

 

אבל ניזכרתי שיש לי שמן גיר חדש

 

סתם בוא נחזור לנושא

 

כל ההגדרות של המגבר לא שונו מההתחלה !

 

ואיך אני מבטל את הקרוס של המגבר ?

 

http://www.californiaboom.com/images/others/o_03_09.JPG

 

- RMS power output:

@ 4 0hm: 400W x 4

@ 2 0hm: 100W x 4

@ bridge: 150W x 2

- Signal to noise ratio: 90dB

- Frequency response: 10Hz - 40kHz

- Total harmonic distortion: 0.05%

- Damping factor: > 120

- Dimensions: 345 x 285 x 60mm

- Class "A" high-current dual discrete drive stages

- Class "A" technology MOSFET PWM power supply

- Bridgeable and tri-mode operation

- Sub woofer variable crossover for deep bass control

- Gold-plated RCA and power, speaker terminal

- Soft start and muting

- Overload, thermal, short circuit protection

- Power and protection indicator

- Gild double layer PCB

- Intelligent control fan heat sinking

- Max. Power: 800 Watts

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

תסתכל על הכפתורים שלו בצד, ותרשום לנו את כל הכפתורים ומה שכתוב לידם..

 

כעקרון אתה צריך לחפש אחד של

X OVER

CROSS OVER

PASS HIGH

וכו

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לי 4 כפתורים מסתובבים 2 כפתורים זה הווליום ל 4 הערוצים

 

ועוד 2 שזה אני מאמין הקרוס ל 2 הערוצים

 

עכשיו אני יכול להחליט איפה לשים אותו אבל אי אפשר לבטל

 

נ,ב

 

הכבל 2.5 מ"מ יתאים לי ??

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

לא יודע אם הוא יתאים, אבל הוא בהחלט לא יוסיף לך רעשים...

 

בכל אופן, אני קצת משוכנע שהבעיה שלך היא במגבר.

 

אם יש לך אפשרות לחבר את המגבר למקור סיגנל אחר, כמו מינידיסק או כל דבר אחר בעל OUT PUT.

 

זאת תהייה בדיקה שדיי תסכם את העינין....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תנסה להריץ חיווט חיצוני לטוויטר כמו כן להריץ RCA חיצוני ותגיד אם עדיין יש רעשים.

 

כמובן לכל ניסוי תשובה בנפרד שנדע.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...