Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תראו מה קיה פרו-סיד נותנת ב136000 ש"ח.

הגולף הזאת תעלה לפחות כפול.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם
תראו מה קיה פרו-סיד נותנת ב136000 ש"ח.

הגולף הזאת תעלה לפחות כפול.

 

היא לא נותנת 100 קמ"ש ב6.9 שניות, זה בטוח.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

צודק,עצם העובדה שגם ספורטיבי וגם חסכוני מעביר לאנשי האוצר נדודי שינה בלילות :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

להזכירך, הוטהאצ' אמורה להיות זאב בעור כבש עם טוויסט קטן/קריצה למביני עניין בעיצוב החיצוני ולא למשוך אש ע"י צעצועים של ערסים אינפנטילים.

מי שמתלהב מלדים שיתבגר, זה טרנד..

 

 

משחר קיום נישת ההוט-האטצ', משיכת אש ע"י צעצועים חיצוניים הוא שם המשחק.

 

כל "צעצוע של ערסים אינפנטילים" שאני מסוגל לחשוב עליו, מקורו בהוט האטצ סידרתית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האמת שזה נכון. זו אמורה להיות הגרסה הכי מאובזרת וחזקה אז גם חיצונית היא צריכה להיות משודרגת מהגירסאות הסטנדרטיות.

זה התחיל עם פס אדום, פנסי ערפל ותג בגריל ונגמר בספויילרים, ג'אנטים מוגזמים, לדים ושאר צעצועי שופוני של הדור הנוכחי :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפי לוח השעונים היא מצויידת ב start-stop.

אין מה להגיד, זו קטגוריה חדשה (בארץ, בהתחשב באופי האבזור) - Hot economy Hatch.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
צודק,עצם העובדה שגם ספורטיבי וגם חסכוני מעביר לאנשי האוצר נדודי שינה בלילות :)

 

נדודי שינה נגרמים ע"י המילה "חסכוני" בלבד, השילוב של ספורטיבי גורם להם לצרבת ביחד עם הנדודי שינה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
משחר קיום נישת ההוט-האטצ', משיכת אש ע"י צעצועים חיצוניים הוא שם המשחק.

 

כל "צעצוע של ערסים אינפנטילים" שאני מסוגל לחשוב עליו, מקורו בהוט האטצ סידרתית.

 

יכול לומר לך שאני לא ערס אבל אני חושב שאחד הדברים שכל כך מפריעים לי בגולף הזאת זה שהיא נראית בדיוק כמו הגירסה הרגילה, אין שום דבר מייחד למעט ג׳אנטים שונים.

 

אני כן אוהב שרכב ספורטיבי מבודל מגירסאותיו הרגילות באמצעות לוק תואם.

 

(לפני שייפלו עלי כל חובבי הגולף, תנוחו, גם הרכב שלי נראה בדיוק אותו דבר כמו הגירסה הרגילה).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
היא לא נותנת 100 קמ"ש ב6.9 שניות, זה בטוח.

 

אם כבר נפתח הנושא הזה, אז היה נחמד לראות עוד כמה סוסים בגרסת ה-"בסיס" (ע"ע אסטרה ופוקוס).

פורסם

העניין הוא כזה , מלבד הR הGTI נחשבת לגרסא הכי יוקרתית וספורטיבי של הגולף , אני מבין את רצון היבואן להרוויח כמה שיותר , אבל יש גבול לזלזול , נכון שמקבלים פה רכב עם מנוע מצויין והתנהגות טובה , אבל כשלקוח מוציא מכיסו מעל ל180 אלף שקלים והוא רואה רכבים נחותים יותר וזולים בהרבה יותר באים עם אבזור כזה כסטנדרט , זה צובט בלב , אחרי הכל , אני בספק אם בעל רכב ספורטיבי עושה כל נסיעה בכבישי ים המלח וימי מסלול. אם כבר ממתגים את הרכב כך , לפחות שיהיה מאובזר בכל טוב , לא מבקשים פה מחממי מושבים ואנערף , אבל אם בפוקוס ST יכולים לההביא פנסיי ערפל (ואפילו בפוקוס הרגילה , ובטויטה , וברנו , ועוד ועוד ועוד) אז גם בGTI יכולים.

אבל אני מניח שהתרגלנו ליבואן שממתג פרימיום ומביא מינימום.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אחד הדברים שכל כך מפריעים לי בגולף הזאת זה שהיא נראית בדיוק כמו הגירסה הרגילה, אין שום דבר מייחד למעט ג׳אנטים שונים.

 

דווקא אני יכול לחיות מאוד טוב עם גרסה שנראית ממש כמו הרגילה. אני אפילו מוכן לקבל ג'אנט דומה (בתנאי שהמידה תשאר נכונה).

 

הבעיה היא שהתמחור צריך להיות תואם.

 

מכונית בלי נוצות מבחוץ אבל ב 20K-40K פחות ממה שמבקשים, זה הדבר הנכון מבחינתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הורדתם את הפנסי ערפל

הורדתם את הפנסים עם הלדים והפס האדום החדש

הורדתם את החלון בגג

הורדתם את הלדים של המספר מאחורה

לא מתביישים לקחת מעל 4,500 שקל לתוספות במערכת המקורית (מצלמת רוורס, GPS וטלפון בלוטוס)

לוקחים לא פחות מ-6,000 שקל יותר בשביל הדגם עם ה-5 דלתות

 

ואחרי כל זה, אתם מבקשים מחיר של מעל 220 אלף שקל ?!?!?!?!

 

כואב הלב


×
×
  • תוכן חדש...