Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בחיישן טמפ גולף MK4 1600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

החיישן G83 ממוקם במצנן בחלקו התחתון מעט מעל צינור היציאה של הנוזל

אל המנוע .

הגישה אליו קצת בעייתית וכדאי מאד להרים את הרכב ולבצע את ההחלפה מלמטה .

מחירו של החיישן הזה הוא כפול מחיישן הטמפ G62 כ 200 שח למקורי מחירו של החיישן בלבד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הבנתי, אקח את זה בחשבון.

היום שוב בדקתי את טמפרטורת המים בנסיעה עירונית עם מזגן. זה מתייצב באזור ה 108-112 מעלות.

האם זה לא אמור להיות יותר באזור ה 90 מעלות?

קוד התקלה עדיין מופיע אך נורת ה check engine לא דולקת.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גולף 2002 מנוע 1600 AVU אוטומט

  • ספונסר פורום
פורסם

זאת טמפרטורת העבודה של מנוע AVU בין 105-112

בגלל זה במנוע הזה יש חשיבות מכרעת לשימוש בנוזל קרור בריכוז נכון

כי טמפרטורת העבודה של המנוע גבוה יותר מטמפרטורת הרתיחה של המים .

המנוע הזה לא יכול לעבוד עם מים רגילים כי במצב הזה הוא כל הזמן יעבוד

בלחץ אדיר במערכת הקרור דבר שמוביל לשחיקה של המערכת ולנזילות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מעניין למה הם תכננו כך את המנוע הזה.

אני שם נוזל קירור G13 ביחס של 50/50 זה בסדר?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גולף 2002 מנוע 1600 AVU אוטומט

פורסם

רון, יש מצב שאתה עונה לי לגבי ריכוז נוזל הקירור? האם 50\50 הוא הריכוז הנכון למנוע AVU?

תודה

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גולף 2002 מנוע 1600 AVU אוטומט

פורסם
רון, יש מצב שאתה עונה לי לגבי ריכוז נוזל הקירור? האם 50\50 הוא הריכוז הנכון למנוע AVU?

תודה

נוזל מקורי G12++ או G13 ביחס של 50/50 מצויין לכול רכבי קונצרן VAG בלי שום קשר לדגם המנוע.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...