Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואו רגע נשים דברים על מקומם:

אתם בעצם אומרים שכל מוסך שהוא לא מורשה הוא חאפר?, או מעפן? או לא יודע לטפל?

אני אומר שלא!

יש כאלה ויש כאלה!

יש כאלה טובים שכן יודעים לטפל ולא קורעים את הכיס..

אני מטפל לדוגמא במוסך של רוסים (בלי להעליב גם אני רוסי!) ומה שאני יכול להגיד לך על רוסים מעבר לזה שרובם אוהבים לשתות, זה שכל דבר שהם עושים זה לאט וטוב, ואם הם לא יודעים אז לא עושים!

אני יכול להגיד לך שכשאחד המכונאים נתקל אצלי ברובר במשהו שהוא לא הבין, הוא קרא לשני, והמתין 10 דק' ואח"כ השני נתן חוו"ד (אגב גם לו יש רובר) וחיכינו למנהל המוסך שבא וגם נתן חוו"ד.. העבודה התבצעה לאט ונקי לחלוטין!. ומראש הוא אמר לי מחיר עבודה כך שזה לא לפי שעה שהוא מנסה להרוויח עליי...אז לא לא המצאתי את הגלגל אני בטוח בכך, אבל ככה לבוא ולתת שם רע לכל אחד שהוא לא מורשה אני חושב שזו טעות, יש טובים ויש רעים..כמו בכל תחום וכמו בכל דבר.

ושוב, אם אתה נתקל באחד טמבל, תעבור לאחד אחר..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...