Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CAR DVR לא מוחק קבצים ישנים, מבקש עזרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מדובר במצלמה הכי פשוטה. עם ה6 לדים מקדימה.

בעיה לממש אחריות כי היא כבר יותר משנה ברשותי.

כרטיס הSD לא נמצא במצב נעול.

המצלמה פשוט מצלמת ומקליטה ולאחר שהכרטיס מלא מופיע \ה הודעה שהכרטיס מלא, רשום במסגרת באמצע המסך, וזהו. לא קורה כלום וכלום לא נמחק.

האם עדכון תוכנה יכול לפתור את התקלה? אשמח לקישור לעדכון תוכנה למי שיש.

מה יכולה להיות הבעיה לדעתכם?

פורסם

ייתכן והכרטיס פגום. קרה לי בדיוק אותו דבר. לא היה ניתן למחוק ממנו מידע. אפילו לא לפרמט.

 

החליפו לי לאחד חדש במסגרת האחריות.

פורסם

יש לי כרטיס מיקרו SD 8 ג'יגה עם מתאם לSD של SUNDISK (המתאם נקנה בKSP) ששימש אותי די הרבה זמן, יכול להיות שאחד מהם מסר את נשמתו?

פורסם

אהלן, גם לי יש את המצלמה הזאת והופיע לי ההודעה עם אותה תקלה.

מה שעשיתי זה נכנסתי להגדרות ופשוט מחקתי את הכל, וזה ממשיך לצלם.

 

אשמח לדעת אם הצלחת לגרום לה לדרוס את הקבצים הישנים בשביל החדשים.

פורסם

אין חיישן G, המצלמה כאמור מהסוג הכי פשוט וזול.

הבעיה הייתה בכרטיס זכרון שמשום מה החליט לעשות בעיות, פרמוט פתר את התקלה. :-P

פורסם

lesles כמה נפח הכרטיס זיכרון שלך?

 

אני שואל כי גם אני רוצה לקנות מצלמה וכרטיס זיכרון ואני לא יודע אם 16 זה אכן מספיק או שלהשקיע ולקנות 32 או 64.

פורסם

הבעיה הייתה במצלמה שהתקנתי באוטו של חברה שלי, הבאתי לה את הכרטיס הישן שלי בנפח 8 ג׳יגה, מספיק לשמירה של 4 שעות הקלטה אחרונות.

כרגע ברכב שלי יש כרטיס בנפח 16 ג׳יגה, מספיק ל8 שעות במצלמה שאצלי(גם מהסוג הפשוט אבל איכות יותר טובה משום מה).

לנסיעה ארוכה כנראה שאחליף ל32 ששוכב לי בארון.

פורסם
הבעיה הייתה במצלמה שהתקנתי באוטו של חברה שלי, הבאתי לה את הכרטיס הישן שלי בנפח 8 ג׳יגה, מספיק לשמירה של 4 שעות הקלטה אחרונות.

כרגע ברכב שלי יש כרטיס בנפח 16 ג׳יגה, מספיק ל8 שעות במצלמה שאצלי(גם מהסוג הפשוט אבל איכות יותר טובה משום מה).

לנסיעה ארוכה כנראה שאחליף ל32 ששוכב לי בארון.

 

בכמה קנית את המצלמה הזאת בערך?

יש לה חיבור HDMI?

 

אני פשוט מתכוון לקנות אותה מצלמה כמו שלך עם ה6 לדים מקדימה אך היא ללא HD ומצלמת באיכות סבירה, חשבתי ש8 ג'יגה זה נמוך מדי אבל אם אתה אומר 4 שעות זה המון.

פורסם

המצלמה שאצל חברה שלי עלתה 20$ לפני כשנה, המצלמה שאצלי עלתה 30$ לפני יותר משנתיים.

לא מזמן הבאתי מצלמה לחבר, זהה לזאת שאצל חברה שלי. עלתה 16$.

נתקלתי פעם אחת במצלמה כזאת ב12$ בדיל אקסטרים, אבל לא מוצא.

פורסם
leslesואני לא יודע אם 16 זה אכן מספיק או שלהשקיע ולקנות 32 או 64.

צריך לבדוק במצלמה הספציפית עד איזה נפח היא תומכת. לא כל מכשיר תומך ב-23 ו/או ב-64.

פורסם
צריך לבדוק במצלמה הספציפית עד איזה נפח היא תומכת. לא כל מכשיר תומך ב-23 ו/או ב-64.

 

 

בדקתי היא אכן תומכת עד 32 ג'יגה מקסימום.

×
×
  • תוכן חדש...