Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה קצת כמו לשאול על מסעדה טובה בפורום בישול ביתי אבל זה סיקרן אותי,

הציעו לי ב״קאר-ספא״ (בצומת סביון למי שמכיר) לעשות פלסטלינה + פוליש ווקס ב-300₪ בלבד.

האם זה הגיוני וכדאי? זה נשמע לי די זול.

מה לגבי החומרים ואיכות העבודה? מישהו מכיר?

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

אם אתה לא עצלן, אתה יכול לקנות פלסטלינה סינית ב 14 ש"ח ועוד אוטם איכותי במחיר 100-200 ש"ח. החומרים יספיקו לך להרבה יותר מפעם אחת.

 

עבודה של כמה שעות אבל סיפוק גדול - אחריה.

פורסם
חאפרים לגמרי, תחפש מקום שמכבד את עצמו.

 

אולי הוא סקרן ורוצה לראות איך נראות הולוגרמות.:lol:

C4 1.6 thp exclusive Made in France- Prefected in my garage

פורסם

המחיר זול מדי וחסר הגיון.

צא מנקודת הנחה שהעסק עוד צריך להרוויח והרבה ולכן זה בהכרח יבוא על חשבון משהו.

במקרה הזה זה יבוא על חשבון איכות, שריטות, חומרים , שירות.

 

לי יש כלל מאוד פשוט, כל עסק שמספק שירות שבו ישנו צמד המילים פוליש ווקס מבלי פיסוק בינהם (פוליש, ווקס) זה עסק שאני לא מתקרב אליו. מעולם לא קניתי מוצר שרשום עליו פוליש ווקס.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
המחיר זול מדי וחסר הגיון.

צא מנקודת הנחה שהעסק עוד צריך להרוויח והרבה ולכן זה בהכרח יבוא על חשבון משהו.

במקרה הזה זה יבוא על חשבון איכות, שריטות, חומרים , שירות.

 

לי יש כלל מאוד פשוט, כל עסק שמספק שירות שבו ישנו צמד המילים פוליש ווקס מבלי פיסוק בינהם (פוליש, ווקס) זה עסק שאני לא מתקרב אליו. מעולם לא קניתי מוצר שרשום עליו פוליש ווקס.

 

הרבה אנשים לא יודעים מה זה פוליש ומה זה ווקס...חבר מהעבודה אמר לי שהוא שילם ליד איזו תחנת דלק בבאר שבע 350 ש"ח שימרחו לו פוליש על הרכב.

הבטתי בו לרגע במבט לא מובן ולקח לי רגע להבין מה הוא ניסה להגיד, מרחו לך פוליש על הרכב? מה זה מרחו פוליש? פוליש לא מורחים פוליש זה תהליך ארוך (אם נעשה כהלכה) בו מורידים שכבת לקה ולא מורחים חומר כדי להגין על הצבע.

אחרי הפוליש, הוספתי ואמרתי לו, אתה חייב בתור אחד שרוצה לשמור על הצבע, לשים חומר הגנה כגון אוטם טוב או ווקס איכותי.

השאלה הראשונה ששאלתי אותו היא באיזה חומרים השתמשו, לא היה לו מושג ירוק.

הסברתי לו בזריזות את התהליך ושאלתי אותו אם זה מה שהם עשו...את המבט של "שיט, הקקות עבדו עלי" מיד הגיע בעקבות זאת.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
אם אתה לא עצלן, אתה יכול לקנות פלסטלינה סינית ב 14 ש"ח ועוד אוטם איכותי במחיר 100-200 ש"ח. החומרים יספיקו לך להרבה יותר מפעם אחת.

 

עבודה של כמה שעות אבל סיפוק גדול - אחריה.

 

הלוואי והיה לי את הידע והביצים לעשות את זה לבד.

אני מאד אוהב לעבוד על האוטו ולהשקיע בו בעצמי אבל כשזה מגיע לשלב כזה מסובך,

אני פשוט מעדיף להשאיר את העבודה לאחרים למרות שאני יודע שזה יעלה לי יותר.

וגם Kenworth גר רחוק... ;)

אז אני מבין שלא כדאי להתקרב לקארספא.

אוקיי, חסכתם לי 300₪ על כלום. תודה רבה!

פורסם

תלוי מה הדרישות שלך.

 

יש לא מעט אנשים שמזניחים לאורך שנים את המכונית והיא סובלת משריטות, צריבות של צואת יונים ועוד מכות נוראיות.

 

פעם בשנתיים שלוש - במכונת השטיפה מוצע להם פוליש/וקס/פלסטלינה ב 300 ש"ח.

 

לאחר הביצוע הם מרגישים שקיבלו רכב חדש!

 

הצבע הדהוי מקבל חיים והאוטו נראה להם ממש מבריק ונקי.

 

ככה שלמרות מה שכתבו לך - יש אנשים שיקבלו תמורה מצויינת. ובוודאי יהיו גאים ומאושרים מהתוצאה ואפילו יחשבו שזה היה די יקר.

 

אבל כאן זה פורום דיטיילינג - ואם חלילה המכונית נשארת עם סוורילים שלא לדבר על הולוגרמות והבידינג והשיטינג לא נראים כמו מפרוספקט, אז כמובן שמדובר בחילול הקודש.

כאן, אנחנו מעדיפים לעשות הכל לבד, או ללמוד מהמאסטרים. כל חידוש של חומר או מדיית יישום מיד מדליקים את בלוטות החשק ומחכים כבר להתנסות. למרבית החברים כאן, יש חומרים במאות ואפילו באלפי שקלים...

 

בקיצור - השאלה הגדולה - מה הסטנדארטים שלך?!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בדיוק מה שנאמר מעלי ^ :mm_yeah:

 

 

בנוסף Kreios אני כן רוצה להוסיף ולומר שגם אם הסטנדרט שלך הוא בינוני עדיין לא הייתי ממליץ לך ללכת לקומות כאלו וזאת משום שהם פשוט מספקים משהו שהם בכלל לא מבינים בו.

 

רוב עסקי השטיפה האוטו' עדיין נמצאים בתקופה פרהיסטורית שם קיימים מוצרים שעושים פולישווקס בבת אחת.

רוב העסקים האלה לא מודעים לעבודה עם פולישר מקצועי ולרוב יעבדו עם פולישר חזק (יכול לשרוף את הצבע) ועם פדים בעייתים (כמו פד כותנה שיודע לתת תוצאות טובות רק בידיים המתאימות)

לרובם אין את הזמן והנינוחות לעשות פלסטלינה בצורה יסודית.

 

אם כבר הייתי מציע ללכת לשטיפה ידנית שנחשבת לטובה (לא מכיר כזו) ולבקש ניקיון יסודי, בלי פלסטלינה, בלי פוליש , בלי ווקס.

את הווקס מקסימום תביא איתך ותשים לבד שם בצד.

 

אני שם לב להמון עסקים שבמהות שלהם הם שטיפת מכוניות אבל הם נותנים שרותים מתקדמים של דיטיילינג ואני לא קונה את זה.

דיטיילינג זה תהליך יסודי. לעסק כזה אין זמן לספק יסודיות אמיתית. בדר"כ עובדים שם בני נוער כאלו ואחרים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

דימה אני לא מסכים אתך בהכל,

(לא לצחוק) אני למשל פעם חשבתי על להקים מכון שטיפה עצמית שיש בו הכל (חומרים, גרניק, שואב,) למי שרוצה לבוא לשטוף בעצמו, יש גם הדרכות וכו'.

בנוסף (המקום צריך להרוויח הרי) יש גם שטיפה ידנית ומקום שיעשה דיטיילינג, אתה באמת חושב שאם אני יפתח מקום כזה אני יכתוב "אוטם צבע, פוליש, ווקס, פלסטלינה" ? אתה צריך משהו שהלקוחות יבינו "פוליש ווקס".

 

אני הייתי בודק באיזה חומרים הם משתמשים, מי עושה את זה, כמה זמן זה לוקח, ומי עושה את זה, אני מאמין שפות"ש שגולש פה ידע כמה זמן זה אמור לקחת, כמה החומרים טובים, וככה יוכל להעירך את המחיר ואת איכות העבודה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

באמת שפלסטלינה כל אחד יכול לעשות לבד וזה לא בעיה, פוליש הייתי ממליץ להשאיר לבד אבל אל תתעצל תקנה פלסטלינה תראה סרטון אחד או שתיים תקנה מסכך טוב (או שתשים מים עם סבון עדין כמו שאני עשיתי, לא הכי מומלץ אבל סבבה) ותראה תוצאות.

לי זה הוריד מהרכב כתמים של חלודה (שעוד לא התפתחה והגיעה לפח) והמון כתמים בעבודה לא קשה בכלל.

פורסם

בקיצור - השאלה הגדולה - מה הסטנדארטים שלך?!

 

אין לי סטנדרטים כי אני חדש בתחום הזה.

אבל אני לומד... :wink:

 

אני שם לב להמון עסקים שבמהות שלהם הם שטיפת מכוניות אבל הם נותנים שרותים מתקדמים של דיטיילינג ואני לא קונה את זה.

דיטיילינג זה תהליך יסודי. לעסק כזה אין זמן לספק יסודיות אמיתית. בדר"כ עובדים שם בני נוער כאלו ואחרים.

 

מה אני אגיד לך...

שכנעת אותי!

פורסם

יצא לך ליראות איך הם "רק" מנקים רכב?

אני כן, אני גר מטר משם.

לוקח את הרכב של אבי לתדלק באותה התחנה

 

כל פעם נחרד מהזלזול המסריח של העובדים ברכבים של הלקוחות

יש לי חבר ששטף שם את האוטו מיד לאחר שקיבל אותו, למרות שהנחתי אותו בפירוש להזהר ולא לשטוף במכונה, ובטח שלא שם.

לא הקשיב, וכעת הרכב שלו ניראה כמו אחרון רכבי הליסינג השרוטים והמוזנחים חיצונית (והצבע שלו שחור).

ראית את המגבות שלהם לייבוש?

הג'ילדות הקרועות המסכנות שהם שוטפים על הרצפה עם זרם מים?

 

אז אם לשטוף ולנגב הם לא יודעים, "פולישווקס" הם יעשו?

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...