Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשבע שגם רציתי לרשום פרנקוס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תשנה לפרנקוס!

 

אל תשנה לפרנקוס...

 

רק תחשוב על כמה זה מעאפן שאנשים לא יודעים אפילו לבטא את השם משפחה שלך.

הנה כמה ווריאציות שקיבלתי עם השנים:

 

Paranakos

Frokos

Frikos

Frencos

Francus

Franco

Firkos

 

חוץ מזה שפרנקוס זה פולני (כי זה לא פרנקו, יש "ס" בסוף! :evil:) ואתה עירקי :lol:

 

בלי קשר, אני השתעשעתי במשך תקופה ארוכה לשנות את שם המשפחה שלי לשם המשפחה השני שלי (פרס של בירה על חשבוני למי שמגלה מה הוא).

בדרום אמריקה יש לאנשים שני שמות ושני שמות משפחה אז יש לי שני שמות משפחה ושני שמות פרטיים.

פורסם
אל תשנה לפרנקוס...

 

רק תחשוב על כמה זה מעאפן שאנשים לא יודעים אפילו לבטא את השם משפחה שלך.

הנה כמה ווריאציות שקיבלתי עם השנים:

 

Paranakos

Frokos

Frikos

Frencos

Francus

Franco

Firkos

 

חוץ מזה שפרנקוס זה פולני (כי זה לא פרנקו, יש "ס" בסוף! :evil:) ואתה עירקי :lol:

 

בלי קשר, אני השתעשעתי במשך תקופה ארוכה לשנות את שם המשפחה שלי לשם המשפחה השני שלי (פרס של בירה על חשבוני למי שמגלה מה הוא).

בדרום אמריקה יש לאנשים שני שמות ושני שמות משפחה אז יש לי שני שמות משפחה ושני שמות פרטיים.

 

 

לפחות עם היוסי הצליח לך יפה,

 

וכשאני חושב על זה, במקומך כבר בפעם הראשונה שמישהו היה קורא לי פרנכוס הייתי כבר תופס אוטובוס למשרד הפנים בר"ג.

 

 

נ.ב.

 

נכנסתי ללינק בחתימה שלך, יוסי כותבים עם דאבל אס. לא זוכר מדוע, אבל אני זוכר שיש לזה סיבה טובה מבחינת דקדוק.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
לפחות עם היוסי הצליח לך יפה,

 

וכשאני חושב על זה, במקומך כבר בפעם הראשונה שמישהו היה קורא לי פרנכוס הייתי כבר תופס אוטובוס למשרד הפנים בר"ג.

נ.ב.

 

נכנסתי ללינק בחתימה שלך, יוסי כותבים עם דאבל אס. לא זוכר מדוע, אבל אני זוכר שיש לזה סיבה טובה מבחינת דקדוק.

 

אני דרום אמריקאי וכותבים את זה בספרדית.

בתעודת הזהות הצ'יליאנית שלי בכלל כתבו את הזה כ iosi. זה באמת מעצבן.

פורסם

אגב, פרנקוס זה לא רק פולני, שם שמצוי גם בקרב יוצאי חאלב, ומסמן יוצאי ספרד בניגוד לחלבים אורגינלים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

פרנקוס

 

את כל אלו שרשמו כמו שהראת, תמחק מהפייס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...