Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי עניין להחליף את שם המשפחה כבר מאז שאני זוכר את עצמי,

 

התלבטתי אם לכתוב בכותרת "לעברת את שם המשפחה" אבל זה פשוט לא יהיה נכון,

 

שם המשפחה שלי במקור הוא תנ"כי, הייתי רוצה לשנות אותו למשהו יותר "צברי".

 

לי באופן אישי אין שום דבר "נגד" הדת, להפך אני רואה את עצמי כאדם מאמין ושומר מצוות אבל...

 

זה פשוט לא זה.

 

שם משפחה כמו אליהו, חזקיהו, עובדיה, יחזקאל וכדומה הם עבריים לחלוטין, אבל לא כ"כ "ישראלים".

 

יש פה עניין גם של רושם ראשוני, הייתי רוצה לשנות את שם המשפחה למשהו קצת יותר נייטרלי (לא מזרחי או אשכנזי כמובן) וכן שיהיה גם בעל "עוצמה". משהו שאני באופן אישי יותר אתחבר אליו.

 

איפה בדיוק הבירוקרטיה חוץ ממשרד הפנים? זה הולך לעלות לי מאות שקלים בהנפקת ת.ז דרכון וכדומה או שבעניין של הנפקת מסמך חדש עקב שינוי שכזה הוא רק בתשלום קטן וסימלי, אם בכלל?

 

 

יצא לי לקרוא שרשור ישן מלפני כמה שנים, אבל הוא לא ענה לי על כל השאלות ולא ממש רציתי להקפיץ פה שלדים מהעבר.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

תתחיל פה, נראה איך אתה מתפקד עם השם החדש ואז נעבור שלב לרמה המוניציפלית:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=134117

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גם אני שיניתי את שם משפחתי ממשהו תנכ"י מיושן ועירקי לשם ישראלי בעל עוצמה.

 

אין בירוקרטיה בכלל. מגיע למשרד הפנים (היום רשות האוכלוסין וההגירה), ממלא טופס שינוי שם, מביא להם את התמונות, מוציא ת"ז וספח חדשים ללא עלות ומקבל טופס שינוי שם חתום. (מיועד לכהנים ולויים בעיקר).

בהצלחה.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
גם אני שיניתי את שם משפחתי ממשהו תנכ"י מיושן ועירקי לשם ישראלי בעל עוצמה.

 

 

בהצלחה.

 

שביט אני רואה שאנחנו יותר דומים ממה שחשבתי...

 

 

תתחיל פה, נראה איך אתה מתפקד עם השם החדש ואז נעבור שלב לרמה המוניציפלית:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=134117

 

רז אני גם רואה שהבדיחות לא מתיישנות :wink:

 

 

לא חשבתי שזה כזה פשוט, הת.ז דרכון יחד, לגבי רשיון הנהיגה זה כבר מול משרד התחבורה?

 

וכרטיסי אשראי,

 

את התואר יש לי זמן לסיים, אני מקווה שלא תהיה בעיה לשנות את שמי במערכת לגבי הקורסים שכבר סיימתי...

 

אז לאחר כמעט 27 שנים זה קרוב מתמיד, יש איזשהו אתר שיש בו מאגר לשמות כאלה?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

קח בחשבון שמותר לך לשנות רק פעם ב7 שנים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

עפ חוקי הפורום או משרד הפנים?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שם המשפחה שלי במקור הוא תנ"כי, הייתי רוצה לשנות אותו למשהו יותר "צברי".

הייתי בטוח שאתה בכלל סקוטי :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מקעובדיה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מקעובדיה?

 

 

 

אולי מק'עוז? או אולי מק'שהם, או מק'פז?

 

 

 

לא שאני אתנגד למק'רויאל... חריף ... על גחלים... אבל זה סתם כנראה המאנצ' של הלילה...

 

 

פתוח עדיין להצעות למאגרי שמות אם קיימים וגם הצעות מחברי הפורום.... יכול להיות מעניין !

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
קח בחשבון שמותר לך לשנות רק פעם ב7 שנים.

 

גם אם מותר לו לשנות פעם ב 7 שנים או לא, מה שבטוח, השם "הישן" "ירדוף" אותו במשך 7 השנים הבאות. כלומר, מהיום שהוא החליף ובמשך 7 השנים הבאות יהיה איזכור בתעודת הזהות שלו לשם הישן. רק אחרי 7 שנים זה יימחק ולא יהיה כל איזכור שכזה ומי שיתבונן בתעודת הזהות שלו לא יוכל לדעת שהוא שינה את השם.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...