Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מתחתן בחודש אוגוסט הקרוב, ואם יש משהו שאני לא מעוניין להתפשר עליו זה האלכוהול.

התחלתי כבר באיסוף אלכוהול מיד 2(זוגות שנשאר להם אלכוהול מהחתונה ומעוניינים למכור), ועוד כמה בקבוקים מחברים שטסו לחו"ל.

הצלחתי לאסוף 6 בקבוקי וודקה וואן גוך בטעמים שונים 1 ל' במחיר של 185 שקל לבקבוק.

2 בקבוקי וודקה גרייגוס 1 ל' במחיר של 185 שקל לבקבוק, ועוד 2 בקבוקי וויסקי בלאק לייבל 1 ל' במחיר של 185 שקל לבקבוק.

אני צריך עוד 38 בקבוקי גרייגוס (מה שישאר יוגש בשבת חתן) כדי שיהיה לי טוטאל 40.

עוד 8 בקבוקי וויסקי בלאק לייבל כדי להגיע ל10 בקבוקים טוטאל.

עוד 5 בקבוקי וויסקי שיבאס.

ועוד 4 בקבוקי וואן גוך.

יש לי 630 מוזמנים, אני מעריך שיגיעו קרוב ל500 מוזמנים לאירוע.

האיסוף הוא איטי ואני לא אצליח להשיג את הכמויות הנדרשות בקצב הנוכחי.

יש פה מישהו שמכיר מישהו שחבר של מישהו שהוא בעל מועדון\פאב\בר\אולם? ויוכל לנסות לעזור לי לרכוש דרכו את שאר האלכוהול?

אלו הם האנשים שמקושרים לחברות האלכוהול ומקבלים את המחירים הטובים ביותר עם הפרש משמעותי ממחיר השוק.

הקאצ' הוא שהחל מה 1\6 מחירי האלכוהול עולים ב30 אחוז עקב עליית מיסוי, ואני חייב לנסות להשיג כמה שיותר לפני עליית המחיר.

אודה לכל עזרה.

פורסם

ראשית, מזל טוב.

 

נסה פה:

http://www.360alcohol.com/?view=cats&p_cat=97687

 

אני ברמן בעיסוקי וראיתי לא מעט זוגות שמזמינים חבילות אלכוהול מהאתר הזה.

אומנם המחירים יקרים ממה שאתה ציינת אבל הם הכי זולים ברשת, ייתכן שתצליח להגיע להסדר אם תקנה כמות גדולה.

אני יודע שמחיר עלות של גרייגוס ליטר הוא 175 ש"ח.

 

האולם בו אתה מתחתן לא מציע שירותי בר אקטיבי?

אם כן, וודא שהבקבוקים שאתה קונה כשרים, אם האולם כשר והבקבוקים לא, משגיח הכשרות יאסור על הבר למזוג או להציג את המשקאות.

פורסם

הכמויות אליהן אתה מדבר רציניות מספיק כדי שתקבל מחירים דומים למה שמקבל אולם אירועים.

אני תמיד ממליץ על שר המשקאות, הוא מבין עניין ואפשר להחזיר עודפים.

חבל על כל הוודקה האיכותית (ממותגת) ב180 ₪ לליטר שתתערב עם רדבול.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אני מראשון לציון, אבל אין לי בעיה להגיע לאן שצריך, כל עוד אני אקבל מחיר משתלם..

לגבי הערבוב של הוודקה עם משקאות אנרגיה, יכול להיות שזה נכון,הרבה שותים וישתו עם משקאות אנרגיה,איו מה לעשות נגד זה,כל אחד שישתה מה שטעים לו.

אני אישית לא נוגע במשקאות אנרגיה,אבל מצד שני גם לא מסוגל לשתות וודקה בלי ערבוב עם עוד משקה, אז אני מערבב אותה עם חמוציות.

פורסם

מנסיון. אתה שופך את הכסף שלך סתם.... והרבה כסף.. ואף אחד לא יתלהב מזה. ולא יעריך את זה.

 

** תקנה פינלנדיה / רוסקי סטנדרט / אבסולוט. / בלגוף. כולם מצויינים. ומחירים של 50-70 שקל לליטר

את זה תקנה כ 50 בקבוקים. ושזה יעורבב עם רדבול.

 

תסדר לך שולחנות של אנשים חשובים / אלכוהוליסטים.

ולפי כמות השולחנות האלו תקנה וודקה יקרה. נגיד יצאו לך כ 40 חברים שתיינים כבדים.

תקנה לפי בקבוק ל 3 אנשים. זה יוצא כ 10-15 בקבוקים של אלכוהול יקר.

אתה מבקש מאח / חבר טוב. שהוא אחראי לשולחנות האלו. והוא דואג להוציא כל פעם בקבוק אחד לכל שולחן.

 

 

ולגבי וויסקי. לק לייבל / שיבס (מה שיוצא יותר זול.)

 

אגב ממליץ בחום להשקיע בבר שמכין משקאות עם פירות הבנות מתות על זה.

 

עריכה.

עבדתי בתחום הארועים.

והייתי בכמה חתונות יקרות.

הכי הזוייה הייתה. וויסקי רד לייבל וגרין לייבל (ארגז של שניהם ביחד.) ו3 ארגזים של בלו לייבל.

וודקה הייתה של או בלוודיר או רוברטו קוואלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...