Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז התחדשתי לא מזמן בפיאסטה ידנית 2013 (הצורה החדשה). אני מאוד מרוצה מהרכב, אך הדבר היחיד שחסר לי הוא דיבורית בלוטות' לרכב כולל אופצייה לחיוג בלי הטלפון, הכוללת מסך שמאפשר סנכרון שמות וכו'; אני לא מעוניין לעגן את הטלפון ברכב בעת נסיעה. האופציה המועדפת מבחינתי - שדרוג המערכת מהגרסה הנמכרת בארץ בדגם זה לגרסה מקורית של פורד, קצת יותר מתוחכמת שכוללת בלוטות' מובנה ונמכרת כך במדינות מתוקנות באירופה - תמונה מצורפת:

 

1.jpg

 

השאלה היא, כמובן, מהם החלקים הנדרשים להחלפה, האם הם זמינים ומה מחירם...

 

או, האם חבל על הטרחה שבהתעסקות עם שדרוג מקורי ופשוט כדאי לקנות PARROT למיניהם כמו Parrot MKi 9200 או Parrot Asteroid Mini?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המון תודה על הייעוץ:

 

בסוף אחרי כמה בדיקות הוחלט על התקנת דיבורית PARROT MKI 9200 - נראה כמו האופציה הפרקטית והסבירה ביותר מבחינת מחיר וזמינות. סה"כ אני מאוד מרוצה - הדיבורית מעולה מבחינת איכות שמע ותפעול, התקנה ללא קדיחות, חיתוך חוטים וכו', והמסך הותקן בצורה מאוד נוחה ברכב ומתפקד היטב במגוון תנאי תאורה כולל אור שמש ישיר. החסרון היחיד מבחינתי הוא שהכפתורים בשלט לא מוארים - קצת מציק בחושך, במיוחד אם עדיין לא מכירים היטב את מבנה השלט.

 

אגב - ראוי לציין שברשותי גם רכב ליסינג KIA FORTE חדשה עם דיבורית BT מקורית - שאיכות השיחה ואיכות השמע שלה נופלות מאלו של ה-PARROT...

×
×
  • תוכן חדש...