Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות פרושה בוקסטר אס.

ידוע לכם על בעיות מוכרות עם האוטו?

האם הדוושה של הגז הרבה יותר קשיחה מבאוטו רגיל או שזה רק באוטו שנסעתי עליו ?

ידוע לכם על צריכת דלק ממוצעת ?

איזה עוד דברים חשובים כדאי לבדוק לפני ?

וכל מה שיש לכם להוסיף, הרי זה משובח ..:shock:

פורסם

אחזקה יותר יקרה משל מאזדה ממוצעת.

ביטוח יותר יקר.

זה שיש לך X כסף שעולה הרכב ממש לא אומר שתצליח להחזיק אותו.

 

שרשור חופש גדול?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

גבר, לא ביקשתי שתיכנס לי לכיס ..

שאלתי אם ידוע למישהו על בעיו תמיוחדות, + דברים חשובים שכדאי לבדוק לפני שאני משלם .

אם משיהו יודע צריכת דלק הבנתי שזה לכיוון 7 ק"מ לליטר ממוצע.

אם יש איזה בעיות מיוחדות שיש בדגם הנ"ל ?

פורסם

דווקא ממליץ שיכנס לך לכיס,

יש להחזיק רכב פרימיום,ויש להחזיק רכב יוקרה באמת.

 

אז ככה,לא ציינת איזו שנה הרכב,יש מספר בעיות תלוי באיזה מודל תבדוק בפורומים מחו"ל.

גם לא ציינת איזו תיבה,ידנית,אוטומטית,PDK?

 

לגבי התחזוקה הכללית,עשה לעצמך טובה,בדוק את עלות הטיפולים,חלפים,וכמובן שעת עבודה קח בחשבון שעבודה על מנוע מרכזי היא תמיד מסורבלת.-צפה פגיעה :).

 

לגבי הדוושה אני מניח שמודבר בדוושה קשיחה אחרי הכל מדובר במכונית ספורט.

Porsche 944 turbo

פורסם

אז ככה . מדובר בבוקסטר אס 3200 סמ"ק טיפטרוניק עם אפשרות להעברת הילוכים מההגה . שנת 2002 יד 6.

הבנית שכל בעלי פורשה שעברו את האחריות יצרן מטפלים אצל תמי כדורי , שבעברו היה מנהל של מוסך פורשה וכעת יש לו מוסך עצמאי.

זה הרכב http://tinypic.com/view.php?pic=33p3kli&s=5

view.php?pic=33p3kli&s=5

פורסם

מה גילך?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אני כותב את זה מידי פעם לצעירים חסרי אחריות...

אתה בן 26, רכב בכמה מאות אלפים עם ים של תקלות תמיד תספיק לקנות.

זה הזמן לקחת משכנתא ולקנות לך בית לחיות בו.

אחרי שיש לך מקום מגורים תתחיל להתפרע.

 

מה התקציב לרכב?

הביטוח יהיה גבוה אני מניח.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

APPLE, פורשה 2002 לא עולה כמה מאות אלפי שקלים.

גם לא מאה אחת.

 

לקונה הפוטנציאלי - הרכב הזה הוא בור בלי תחתית, אם אתה מעוניין אז זה מה שתצטרך לבדוק:

1. עלויות ביטוח - לא כל חברה תהיה מוכנה לבטח ואם כן אתה יכול לצפות לסכומים לא מבוטלים.

2. בדיקה מקיפה של הרכב וההיסטוריה שלו - לא במכון בדיקה אלא במוסך שמתמחה בדגם. תמיר כדורי או מי שאתה רוצה. עלות התיקונים כאן לא נמוכה.

 

תכין בצד כסף.

 

יד 6, רכב בן 11, כלומר כל שנתיים בערך החליף יד. בהתחלה היה אצל בעלי ממון ואחר כך אצל חברה שרצו לעשות קצת שופוני על הצ'אחלות בכיכר אבל הבינו שזה שואב אבק למזומן (האוטו, לא הצ'אחלות). ממליץ לך בחום להימנע מרכישה כזאת, רכבים כאלו נועדו למי שיש לו כסף לקנות אותם כחדשים, האופציה להחזיק רכב כזה בעלויות סבירות בארץ כמעט ואינה קיימת להבדיל מאירורה.

 

קח לך את הכסף שהרכב הזה עולה וחפש לך רכב עם אותה פוזה אבל קצת יותר חדש ויותר זול לאחזקה.

פורסם
אני כותב את זה מידי פעם לצעירים חסרי אחריות...

אתה בן 26, רכב בכמה מאות אלפים עם ים של תקלות תמיד תספיק לקנות.

זה הזמן לקחת משכנתא ולקנות לך בית לחיות בו.

אחרי שיש לך מקום מגורים תתחיל להתפרע.

 

מה התקציב לרכב?

הביטוח יהיה גבוה אני מניח.

 

 

+1

תשובה טובה

פורסם

פותח השרשור עד לאחרונה לפני הודעתיו הקודמות בפורום התנייד ב306 קבריו,ולאחרונה בירר על פזו 107,כמו שחשבתי השרשור הזה הוא בגדר פנטזיה ולא יותר.

Porsche 944 turbo

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...