Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

...והכוונה לא באיזה סוּפר. אני מעדיף לרכוש שמן זית מייצור "חצי פרטי", כלומר משהו בסגנון ייצור של חוות בודדים זו או אחרת, משק חקלאי פרטי וכו'. כרגע יש לי שמן זית מכאן: http://www.dandanbolotin.co.il/ ואני רוצה גם לטעום מאחרים. כמובן שהמחיר צריך להיות במסגרת הסביר, כלומר לא דרעק מהול שקונים באיזה סופר, אבל גם לא מוצר פלצני ממישהו שחושב שהוא מיוחד או המציא את העולם. בדקתי גם שמן מאחינו בני המיעוטים אבל יש עדיפות לספקים שציינתי לעיל, ולו רק מתוך כוונה גם לתמוך ולעזור להם, ולא למפעלי הענק.

משיטוטים ברשת הגעתי לאלה:

 

http://www.shacham-olive-oil.com/

 

http://www.kad.co.il/

 

איני מכיר אף אחד מהם ואשמח לשמוע דעתכם ואת ניסיונכם כמו גם קישורים לאחרים כמובן. אין לי בעיה לרכוש את המוצר ע"י משלוח.

נאמר לי שיש בטעם עדיפות לתוצרת דרומית שכן הזיתים מהדרום מרוכזים יותר בגלל חוסר יחסי במים?

תודה מראש.

פורסם

כבר 20 שנה אבא שלי ואני בעקבותיו לוקח ג'ריקן 18 ליטר פעם בשנה מבית ג'אן

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תודה עבור התגובות. גם אני הייתי רוכש קבוע בכפר יאסיף, אבל כאמור, אני רוצה לבדוק את התוצרת מהמרכז ומהדרום. ואם כבר לרכוש שמן - אז עדיף אצל אלה שמיישבים את הספר ומפריחים השממה :wink:

פורסם

רכשתי לא מזמן שמן זית של פרילינג מכרם זיתים בנגב הצפון-מערבי. המחיר היה בסדר, 40 ש"ח לליטר.

מדובר בשמן בעל טעם חזק מאוד אך מריר של זיתים מסוג Coratina.

יש לי ידידה טבעונית שהצהירה שזה השמן זית הכי טוב שהיא טעמה. אני לא ממש התחברתי אליו. לשיקולך :wink:

http://www.facebook.com/frling.oliveoil

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא חסרים מקומות ואנשים פרטיים שבמו ידיהם מסיקים את השמן מתחילתו ועד סופו. בדרך כלל ההגעה אליהם היא מפה לאוזן.

 

אבל לאחר הכתבה בכלבוטק בנושא שמן הזית כל אחד נהפך במחי הבל פה של רפי גינת-לחשוד שמנסה להרעילני בגפת הזיתים. :-D

 

כמובן שאין צורך להגזים אבל הכתבה בהחלט האירה עבורי באור זרקור של אצטדיון כדורגל על נושא שמי לעזאזל כלקוח חושב על דבר כזה?

 

שנים אני קונה בעיקר ממכרים ותיקים הגרים בכפרי הגליל.

 

ליאור

פורסם

אני קונה מחבר בבאר טוביה. הוא אמנם חדש בתחום אבל לטעמי יש לו אחלה שמן, וכמובן שאני סומך עליו.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

אני קונה של שופרסל

 

טעים לגמרי

 

וגם תקין בכלבוטק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני לעולם לא אוותר על שמן הזית שמשווק ב'הום סנטר' הטעם היחודי, המרקם העשיר, הריחני והנדיר עושים לי את זה.

המחיר הוא בונוס בפני עצמו - לא ככה? :lol:

 

 

עכשיו ברצינות - שמן זית שרכשתי מהשופרסל (על מותגיה השונים) תמיד נתפס בעיני כטוב ולטעמי מתמודד היטב מול כל השמנים האותנטיים שאבי ואחי מביאים לי מעת לעת.

פורסם
רכשתי לא מזמן שמן זית של פרילינג מכרם זיתים בנגב הצפון-מערבי

 

זהו,פירילינג עבר מצ'יפים לרכב לייצור שמן זית? :lol: :lol: :lol:

פורסם

משפחה של חבר מהצבא מייצרת שמן באזור פלמחים, זו המודעה שפרסם:

"למכירה שמן זית מהמסיק האחרון !

שמן זית כתית מעולה ואיכותי משטח של 20 דונם מעירוב של 2 זנים: פישולין וברנע. רמת חמיצות של עד 0.8. בעל כשרות.

השמן נמצא בפחים של 18 ליטר כ"א, אך אפשרי גם בליטרים בודדים.

ליטר אחד עולה 40 ש"ח (בניגוד לזבל המהול שיש ברשתות השיווק, והוא עולה כ-40 ש"ח ל- 750 מ"ל) ואילו קנייה של פח גדול תעלה כ-400 ש"ח, דהיינו כ-22 ש"ח לליטר).

הגעה עד לבית הלקוח.

אמיתי- 0522458242"

 

השמן בלוגו :"שמןטעים"

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

את שלנו אנחנו קונים מג'השאן. עברנו המוני שמנים לאורך השנים. עברנו את עץ הזית, זיתא, סבא חביב, ועוד כל מיני, ואנחנו יכולים לומר שג'השאן הוא הכי טוב והכי קולע לחך שלנו.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

נכון, שמנים זה באמת עניין של טעם. גם אני מאוד אוהב את ג'השאן.

אגב, נזכרתי שלא מזמן קניתי בשופרסל שמן של "אליעד" מרמת הגולן. משום מה הוא נורא הזכיר לי טעם של מסטיק בזוקה :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא חסרים מקומות ואנשים פרטיים שבמו ידיהם מסיקים את השמן מתחילתו ועד סופו. בדרך כלל ההגעה אליהם היא מפה לאוזן.

 

 

אתה צריך להסיק מסקנות, או את האח, אבל זיתים כדאי למסוק, ואת המסוק להטיס. :twisted:

את השמן בכלל סוחטים מהפרי, לא מוסקים.

 

אני הכנתי ג'ריקן 18 ליטר (כמעט במו ידיי) - מהעץ, לבית הבד ולפך. אם תהיו טובים (ויהיה לי זמן), אולי אמכר בשנה הבאה.

אגב - חרא עבודה המסיק הזה. מוציא ת'נשמה.

×
×
  • תוכן חדש...