Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לשחק קצת בדוושת בלם בלילה ושמתי לב שיש חצי ס"מ בערך בלחיצה על הדוושה עד שהמנורות נדלקות, יש אפשרות לקצר את החצי ס"מ הזה ושברגע שאני אלחץ ללא השהייה המנורות ידלקו?

 

דבר שני, נעלם לי הסמל האחורי באוטו (הסמל של האריה), שמתי לב שזה בעצם מודבק כמו בפאסאט ולא עם ניטים כמו במזדה לנטיס, איפה ניתן להשיג כזה סמל בזול? (אצל ג'אן רוצים בסביבות 150 לא כולל מע"מ ולא מצאתי 106 דור 2 בפירוקיות)

 

האם ניידת רגילה לא של משטרת תנועה רשאית לתת לי דוח כמו ניידת של משטרת תנועה? (לא קיבלתי דוח זה בסדר)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני חושב שבכל המכוניות זה ככה. החצי ס"מ הזה לא משמעותי בחצי סנטימטר הזה הבלימה כמעט ולא משמעותית. למה אתה רוצה לשנות את זה בכל אופן?

WTF??? סמל מסכן עולה 150 שקל לא כולל מע"מ???? מה הוא עשוי מזהב??

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אני רוצה לשנות את זה כדי שנהגים ידעו שאני מתכוון לבלום עוד לפני הבלימה בפועל ויאטו, אני עושה את זה כי נדבקו אלי הרבה אנשים לאחרונה וזה מבהיל אותי כל פעם לראות משהו נדבק לי מאחורה במהירות.

 

והסמל הוא בגודל של 2 ס"מ על 1 ס"מ, אם אני אגיד לך שהכיתוב S16 בצבע אדום שיש לי בדלתות עולה לכל דלת 150, אתה חושב שעכשיו הסמל מאחורה נחשב לזול יחסית?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יצא לי לשחק קצת בדוושת בלם בלילה ושמתי לב שיש חצי ס"מ בערך בלחיצה על הדוושה עד שהמנורות נדלקות, יש אפשרות לקצר את החצי ס"מ הזה ושברגע שאני אלחץ ללא השהייה המנורות ידלקו?

 

דבר שני, נעלם לי הסמל האחורי באוטו (הסמל של האריה), שמתי לב שזה בעצם מודבק כמו בפאסאט ולא עם ניטים כמו במזדה לנטיס, איפה ניתן להשיג כזה סמל בזול? (אצל ג'אן רוצים בסביבות 150 לא כולל מע"מ ולא מצאתי 106 דור 2 בפירוקיות)

 

האם ניידת רגילה לא של משטרת תנועה רשאית לתת לי דוח כמו ניידת של משטרת תנועה? (לא קיבלתי דוח זה בסדר)

 

 

אתה אמיתי ? חצי ס"מ אתה רוצה לקצר ? יש כאלה שהיו הורגים בשביל חצי ס"מ... :roll::wink:

 

תנסה לחשב שנייה כמה אלפיות השנייה אתה חוסך (רמז - פחות מזה). חצי ס"מ הוא מהלך המפסק.

 

ניידת משטרה לא תיתן לך דו"ח , כי היא פשוט לא יודעת לכתוב - לעומת זאת כל שוטר או מתנדב בתפקיד (לאו דווקא בניידת) יכול להעניק לך מחסדיו.

פורסם
אני רוצה לשנות את זה כדי שנהגים ידעו שאני מתכוון לבלום עוד לפני הבלימה בפועל ויאטו, אני עושה את זה כי נדבקו אלי הרבה אנשים לאחרונה וזה מבהיל אותי כל פעם לראות משהו נדבק לי מאחורה במהירות.

 

 

 

בואנה , אתה בסדר.

נדמה לך שקיצור המהלך יקדים לך את הדלקת אור הבלימה? :shock: מה הקשר?

 

מה שאתה רוצה זה מערכת ABW , או Advanced braking warning.

 

לדעתי הפסיקו לייצר אותה , וגם אם לא - אל תתקין ,המערכת משגעת את מי שנוסע מאחריך (להסבר חפש בפורום).

 

מה זה נדבקו אליך אנשים ? תן גז. (ואם לא אז תבלום ותן לממהרים לעקוף אותך).

פורסם

 

מה שאתה רוצה זה מערכת ABW , או Advanced braking warning.

 

 

מה זה נדבקו אליך אנשים ? תן גז. (ואם לא אז תבלום ותן לממהרים לעקוף אותך).

ABW זה אם אני לא טועה זה כשאתה לוחץ גז חזק וישר עוזב אז נידלקים אורות הבלמים. למה הפסיקו להשתמש בזה? סתם מטעה?

 

בקשר למה שאמרת,אני מקווה שזה בהומור כי תשובה כזאת בתיאוריה,וקיבלת טעות

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

שמר אני נוסע בימני על 100, עד שאני נוסע קצת רגוע אתה אומר לי לתת גז? (גיליתי עולם חדש בנסיעה על 100 קמ"ש)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ABW זה אם אני לא טועה זה כשאתה לוחץ גז חזק וישר עוזב אז נידלקים אורות הבלמים. למה הפסיקו להשתמש בזה? סתם מטעה?

 

 

בקשר למה שאמרת,אני מקווה שזה בהומור כי תשובה כזאת בתיאוריה,וקיבלת טעות

 

1. אתה טועה ,חפש בפורום.

2. אני אזכור את זה בפעם הבאה שאעשה תיאוריה.

פורסם
שמר אני נוסע בימני על 100, עד שאני נוסע קצת רגוע אתה אומר לי לתת גז? (גיליתי עולם חדש בנסיעה על 100 קמ"ש)

 

 

ברכותיי , כריסטופר. :twisted:

פורסם

תזכיר לי להביא לך צנצנת גפילטע שיסדר לך קצת את המוח.

 

אם אני כריסטופר אז אתה נעים מהמכולת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תזכיר לי להביא לך צנצנת גפילטע שיסדר לך קצת את המוח.

 

אם אני כריסטופר אז אתה נעים מהמכולת.

 

 

יש לך עוד מה לתרום לשרשור או שניתן לנעלו ?

אשמח לשוחח עימך על ענייני חזרת וגפילטע בה"פ . לא מעל דפי הפורום.

פורסם

לגבי הבלם...

 

מעל לדוושה עצמה יש סוג של סוויצ'\מפסק שכאשר הדוושה נלחצת היא מפסיקה ללחוץ עליו והוא סוגר מעגל

(בדומה למפסיק של האורות שבדלתות)

ברכבים רבים יש ריגולאג' לאותו מפסק כלומר שאתה יכול לפתוח אום או בורג ולקרב או להרחיק את אותו

מפסק....

 

תעיף מבט... בד"כ מהצד העליון של הדוושה.

 

ולדעתי אתה עושה דבר נכון וחכם... שנהג שאחריך ידע על כוונותיך,

זה לא יואיל בבלימת חירום כמובן, אבל כשתתחיל להאט...ידעו.

אחלה יוזמה לדעתי.

פורסם
לגבי הבלם...

 

מעל לדוושה עצמה יש סוג של סוויצ'\מפסק שכאשר הדוושה נלחצת היא מפסיקה ללחוץ עליו והוא סוגר מעגל

(בדומה למפסיק של האורות שבדלתות)

ברכבים רבים יש ריגולאג' לאותו מפסק כלומר שאתה יכול לפתוח אום או בורג ולקרב או להרחיק את אותו

מפסק....

 

תעיף מבט... בד"כ מהצד העליון של הדוושה.

 

ולדעתי אתה עושה דבר נכון וחכם... שנהג שאחריך ידע על כוונותיך,

זה לא יואיל בבלימת חירום כמובן, אבל כשתתחיל להאט...ידעו.

אחלה יוזמה לדעתי.

 

 

תפסיק לבלבל אותו :evil:

 

זה לא עושה שום דבר אפקטיבי . אין פה אפילו אלפית שנייה הבדל.אל תיגע במפסק סתם.

×
×
  • תוכן חדש...